Przegub wewnetrzny + wymiana uszczelniaczy w skrzyni
: pn lip 28, 2008 13:29
Witam!
Zabieram sie za wymiane uszczelniaczy w skrzyni w moim mk2 jako ze cieknie z niej olej. Przy okazji musze wymienic gume ktora oslania przegub wewnetrzny (ten od skrzyni ze strony). Po czym poznac ze jest on do wymiany? Ruszalem jednym razem z polosia i mialo to luzy - ale w tym momencie ruszal sie rowniez drugi przegub troche i na zmiane tez. Czy to przez wyrobione przeguby czy moze cos innego w skrzyni a przeguby beda dobre? Nie chce wydawac kasy na daremnie na przeguby gdyz aktualnie musze zrobic tylko to co najwazniejsze. W szukajce nie znalazlem informacji ktore by mi pomogly, licze na Wasze szybkie odpowiedzi - autko musi byc zrobione jak najszybciej bo nie ma drugiego zeby jezdzic - a jest potrzebne.
Pozdrawiam!
Zabieram sie za wymiane uszczelniaczy w skrzyni w moim mk2 jako ze cieknie z niej olej. Przy okazji musze wymienic gume ktora oslania przegub wewnetrzny (ten od skrzyni ze strony). Po czym poznac ze jest on do wymiany? Ruszalem jednym razem z polosia i mialo to luzy - ale w tym momencie ruszal sie rowniez drugi przegub troche i na zmiane tez. Czy to przez wyrobione przeguby czy moze cos innego w skrzyni a przeguby beda dobre? Nie chce wydawac kasy na daremnie na przeguby gdyz aktualnie musze zrobic tylko to co najwazniejsze. W szukajce nie znalazlem informacji ktore by mi pomogly, licze na Wasze szybkie odpowiedzi - autko musi byc zrobione jak najszybciej bo nie ma drugiego zeby jezdzic - a jest potrzebne.
Pozdrawiam!