Przegub wewnetrzny + wymiana uszczelniaczy w skrzyni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Przegub wewnetrzny + wymiana uszczelniaczy w skrzyni

Post autor: Gashkas » pn lip 28, 2008 13:29

Witam!

Zabieram sie za wymiane uszczelniaczy w skrzyni w moim mk2 jako ze cieknie z niej olej. Przy okazji musze wymienic gume ktora oslania przegub wewnetrzny (ten od skrzyni ze strony). Po czym poznac ze jest on do wymiany? Ruszalem jednym razem z polosia i mialo to luzy - ale w tym momencie ruszal sie rowniez drugi przegub troche i na zmiane tez. Czy to przez wyrobione przeguby czy moze cos innego w skrzyni a przeguby beda dobre? Nie chce wydawac kasy na daremnie na przeguby gdyz aktualnie musze zrobic tylko to co najwazniejsze. W szukajce nie znalazlem informacji ktore by mi pomogly, licze na Wasze szybkie odpowiedzi - autko musi byc zrobione jak najszybciej bo nie ma drugiego zeby jezdzic - a jest potrzebne.

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 01:54 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 28, 2008 14:46

Myslę że przegub ocenisz po dzwiękach podczas jazdy. Jeśli cos grzechocze albo stuka przy skrecie lub podczas przyspiezania/jazdy to mozliwe ze przegub jest do wymiany. ALe jesli nic nie stuka od strony przegubów to po co je wymieniac.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt lip 29, 2008 01:53

Z ogledzin wynika, ze przeguby sa w porzadku. Tylko w skrzyni na lozysku sa luzy ale tym sie nie bede bawil. Starczy, ze nie moge odkrecic teraz jednej sruby - torxa z przegubu - tylko to zostalo zeby dobrac sie do drugiego uszczelniacza:/


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lip 29, 2008 14:35

W tych śrubqach na klucz (nie torx) ale spline(12 ramion) czesto znajduje sie piasek.
No i nawet u mnie jedna sruba ledwie sie odkreciła. Jakby co mozesz zawsze pomoc sobie mlotkiem wbijajac koncówke głebiej. Uwazaj bo jesli zniszczysz łebek to zapomnij o odkreceniu. Dlatego zrob to raz a porzadnie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » wt lip 29, 2008 14:52

Racja, to nie torxy. Tam nie dalo nic czyszczenie, wogule nie dalo sie wbic. Przerobiona zostala ta sruba na klucz 10 i nim odkrecona :okej:

Mam dwa podobne uszczerlniacze firmy KACO. Roznia sie jedynie kolorem oraz troche oznaczeniem - zielony 020 301 189 S i czarny 020 301 189 R i pojedyncze numerki jakies 95 a na drugim 6. Oznacza to cos? Reszta oznaczen taka sama.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » wt lip 29, 2008 21:46

a jak dostać sie do tego uszczelniacza jak juz półos wykręce?? da sie jakoś zbić ten kielich co wystaje ze skrzyni??



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr lip 30, 2008 00:57

milek_22 pisze:a jak dostać sie do tego uszczelniacza jak juz półos wykręce?? da sie jakoś zbić ten kielich co wystaje ze skrzyni??
ze srodka kielicha musisz wyciagnac zaslepke (mozesz jej nie widziec pod smarem) - pod nia jest zabezpieczenie, ktore wyciagasz i kielich sam wybije.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
milek_22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:38
Lokalizacja: okolice bb

Post autor: milek_22 » śr lip 30, 2008 23:25

Gashkas - wielkie dzięki, pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 299 gości