Problem po wymianie uszczelniaczy w skrzyni i sprzęgła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Problem po wymianie uszczelniaczy w skrzyni i sprzęgła

Post autor: Jessy » sob lip 26, 2008 23:26

Witam, od poniedziałku zmagam sie z autkiem, mianowicie wymieniłem uszczelniacze na skrzyni, wale korbowym i półoskach, przy okazji wyszło że tarcza sprzegła ma 5.5mm grubosci wiec ewidentnie do wymiany :grrr: .Skłądam sobie wszysko ładnie, zakładam linke od sprzegła a tu luz na dzwigni :kac: Demontuje jeszcze raz skrzynie (ogólni przez tydzień ze 5 razy skrzynie darłem :grrr: )odkrecam sprzegło, wszystko git, centruje srzegło poraz kolejny i nadal lipa brak sprzegła :kac: :kac: :kac: Co zrobiłem nie tak?? <HELP> pręt ze skrzyni wysówa sie normalnie bez oporów Golf MK 91r Silnki 1.6 2e2 PN
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 10:09 przez Jessy, łącznie zmieniany 1 raz.



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » sob lip 26, 2008 23:32

Sprawdź czy przypadkiem nie pękła dźwignia sterująca prętem który wysuwa się ze skrzyni.W tym celu musisz zdjąć taki dekielek ze znaczkiem VW w tylnej pokrywie skrzyni tam gdzie jest piątka.



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » sob lip 26, 2008 23:41

Sciągałem ten dekielek, i demontowałem spręzyne wraz z takim palcem osadzonym na wieloklinie i był cały nie pęknięty.

[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
Przed demontarzem skrzyni wszystko działało, a zwłaszcza sprzęgło :grin:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » sob lip 26, 2008 23:49

Generalnie z opisu wynika ,że zrobiłeś wszystko prawidłowo.Czy linkę masz z samoregulacją,czy regulowaną ręcznie,jeżeli tą pierwszą ,to może samoregulacja padła.Jeszcze jedna rzecz,przy sprzęgle jest tarczka mocowana sprężyną ,czy w miejscu styku z popychaczem nie jest pęknięta?



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » ndz lip 27, 2008 00:02

robertrog pisze:Czy linkę masz z samoregulacją,czy regulowaną ręcznie
Ręczną ;]
Z linka czy bezniej dzwignia sprzęgła lata sobie bez najmniejszego oporu, dosłownie lekko.
robertrog pisze:przy sprzęgle jest tarczka mocowana sprężyną ,czy w miejscu styku z popychaczem nie jest pęknięta?
Tarcza sprzęgła i docisk sa nowe.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lip 27, 2008 20:11

Witam
Wszytsko powinienes zrobic dobrze. Moim zdaniem zwyczajnie musisz podkrecic linke od sprzegła. Moze masz zepsuty samoregulator. Fakt cos z linka.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » ndz lip 27, 2008 22:26

Dzwignia sprzęgła lata sobie luzno, linka niema nic do tego gdyż nawet jej nie montowałem, dzwignią moge ruszac ręką. Zdemontowałem dzisiaj łożysko oporowe i w tależyku ma lekkie wgniecenie, a ten długi pręt z jednej strony jest zakńczony gładko a z drugiej spłaszczony stożek. może to prętsie zużył?? ma ktoś nominalny wymiat tego pręta?. Czy można go gupic w sklepie, jesli tak to jaka mniej wiecej cena??
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 22:29 przez Jessy, łącznie zmieniany 1 raz.



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » ndz lip 27, 2008 22:52

Pręt powinien mieć 341mm jego numer to 020 141 741B w zamienniku powinieneś go dostać.A talerzyk o którym pisałem wyżej powinien być w zasadzie w komplecie ze sprzęgłem przynajmniej jest w Sachsie.



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » ndz lip 27, 2008 23:50

W zestwie było sprzęgło + docisk + smar. Rano sprawdze wymiary pręta. A łożysko da rade dokupić?


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lip 28, 2008 00:32

Jessy pisze:A łożysko da rade dokupić?
da , jezeli Ci chodzi o to od strony dekla V tego biegu to da sie dokupic, kupowalem , jakies niewielkie kosztu a bralem najdrozsze jakie tylko mogło byc :) chyba tez sachsa :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » pn lip 28, 2008 09:28

Zmieżyłem długośc pręta i wynoci ona 355mm. A nomianł jest krutszy341mmrobertrog, to chyba zle opatrzyłes bo cos mi sie to niezgadza :crazy:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 28, 2008 14:56

Jessy pisze:Dzwignia sprzęgła lata sobie luzno
No moja tez latała sobie luzno po wymianie sprzegła. Co w tym dziwnego. Mogłem ja poruszac reka na odcinku nawet 5 cm. Poprostu trzeba linke podkrecic i zostawic luz na pedale 15-20mm i bedzie git. Chyba ze ty piszesz o czyms innym. Ale tak ciebie zrozumiałem.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lip 28, 2008 16:43

Maćkooo pisze:No moja tez latała sobie luzno po wymianie sprzegła. Co w tym dziwnego. Mogłem ja poruszac reka na odcinku nawet 5 cm. Poprostu trzeba linke podkrecic i zostawic luz na pedale 15-20mm i bedzie git. Chyba ze ty piszesz o czyms innym. Ale tak ciebie zrozumiałem.
no ok , ale koledze pewnie chodzi o to e wajcha nie ma wogole oporu , tak jakby docisku nie bylo chyba :)

Jessy, dobrze mowie ?
na sucho bez zakladania linki tak sie dzieje ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » pn lip 28, 2008 19:36

guti pisze:ale koledze pewnie chodzi o to e wajcha nie ma wogole oporu , tak jakby docisku nie bylo chyba

Jessy, dobrze mowie ?
na sucho bez zakladania linki tak sie dzieje ?
No własnie o tym mówie od początku, ta wajcha nie stawia praktycznie zadnego oporu, moge sobie ta wajcha pomachac na dowidzenie :crazy:


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 269 gości