Wysokie obroty podczas jazdy i wrzuceniu na luz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Wysokie obroty podczas jazdy i wrzuceniu na luz

Post autor: wesdam » pt lip 25, 2008 10:10

Hej od wczoraj mam dziwny problem jechalem samochodem i nagle gdy wrzucilem na luz obroty urosly mi do 2000 i tak trzymaly dopuki nie wrzucilem biegu. Dzisiaj podczas jazdy do pracy mialem to samo. Mam gaz ale jak przerzucilem na benzyne ale to i tak nie obnizylo obrotow tylko silnik mi zgasl. Po odpaleniu wszystko wrocilo do normy. Co to moze byc? W poniedzialek wyruszam w trase ok 350 km i nie chce gdzies po drodze stanac. Szukalem na forum ale wiekszosc tematow jest albo o falujacych obrotach lub o za niskich. Licze na wasza pomoc.



Awatar użytkownika
kruczy09
VMKoluszki
VMKoluszki
Posty: 110
Rejestracja: sob lip 19, 2008 18:44
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Post autor: kruczy09 » pt lip 25, 2008 10:17

Pojecia nie mam...ale wniosek jest jeden, musisz jezdzic na gazie :grin:


[b]VmKoluszki[/b]
Pozdr_by_Kruczy

[b]Mój Luby :dol:[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252639

_Interpunkcja wiele wyjaśnia_

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 25, 2008 10:46

a może silnik krokowy masz padnięty


the mechanic

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » pt lip 25, 2008 10:58

mialem dokladnie takie same objawy - silnik 1.8 adz

sprawdz uklad dolotowy - podstawe pod wtryskiem, wezyki doprowadzajace powietrze do wtrysku

u mnie po podniesieniu maski bylo slychac 'syyyyk'

okazalo sie ze podstawa wtrysku jest nieszczelna - koszt czesci 44pln + benzyna ekstrakcyjna na oczyszczenie wszystkiego i teraz jest OK

alby namierzyc miejsce gdzie wystepuje nieszczelnosc musisz uzyc np. latwo palnego dezodorantu w spray-u - spryskiwac podejrzane miejsce i kiedy silnik zmieni prace to masz namierzone miejsce :)



Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pt lip 25, 2008 12:04

podstawe wtrusku mialem wymieniana rok temu także mysle ze jest ok. Tez obstawiam na ten silniczek krokowy. Trzeba kupowac nowy czy mozna go jakos wyczyscic lub cos w tym stylu?



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 25, 2008 12:05

raczej nie wyczyścisz go trzeba nowy jak chcesz to moge sprawdzić ceny


the mechanic

Awatar użytkownika
wesdam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Kontakt:

Post autor: wesdam » pt lip 25, 2008 12:25

adamgti, dzieki sprawdze sobie. Mam kumpla w intercarsie takze moze zalatwi i boscha w promocji :grin:



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 25, 2008 12:27

wesdam pisze:adamgti, dzieki sprawdze sobie. Mam kumpla w intercarsie takze moze zalatwi i boscha w promocji :grin:
ok


the mechanic

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pt lip 25, 2008 13:30

Ja miałem to samo i przyczyną był zepsuty czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Sprawdź sobie miernikiem jaki masz opór na pinach 1 i 3. I czy w ogóle jest przejście.
Opór na pinach 1 i 3 powinien być 2000-3000 ohm przy temp 20C i 200-300 ohm przy 90C.
Numery pinów są na wtyczce do czyjnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 394 gości