Trudności z odpaleniem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zeft
Nowicjusz
Nowicjusz
Kontakt:

Trudności z odpaleniem.

Post autor: zeft » czw lip 24, 2008 01:37

Witam!

Mam golfa III z silnikiem 1.4, z 1991 r z LPG.

Przedwczoraj zaczęły się kłopoty z odpalaniem.

Zawsze przy włączeniu zapłonu, z tyłu słyszałem "bzzz"(jakiś silniczek czy coś) i odpalałem ;)
Teraz tego nie ma, nie mogę odpalić. Muszę mielić rozrusznikiem przez dłuższy czas i od razu jechać na gazie. Jak przełącze na benzyne od razu gaśnie. Podejrzewam, że siadła pompa paliwowa, ale nie znam się i nie jestem pewien, dlatego zwracam się do Was.

Jeśli uważacie, że to nie pompa, to bardzo proszę o ewentualne tezy co to może być (moze coś z gazem?).

Jeśli jednak pompa, to proszę o pomoc w wyborze nowej (widziałem na allegro wiele ofert od 40 do 200 zł, jaką wybrać itp.)

Chciałem zasięgnąć rady tutaj przed wizytą u mechanika, bo kilka razy mnie naciągnięto, a możliwe, że tę usterkę jestem w stanie sam usunąć, dlatego liczę na Wasze rady.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Bartek.

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Kontakt:

Post autor: gopiter » czw lip 24, 2008 08:19

Skoro po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy to masz juz odpowiedz co padlo.Mozesz jeszcze sprawdzic na wtyczce przy pompie czy dochodzi napiecie zeby wykluczyc jakas usterke elektryczna po drodze...Jesli napiecie dochodzi to czeka Cie wymiana pompy.

Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw lip 24, 2008 08:55