Strona 1 z 3

silnik 2.0

: śr lip 23, 2008 17:53
autor: finek
Mam putanie czy silnik o oznaczeniu 2E wejdzie bez problemu do mojego Ventyla. Ja mam 2.0 AGG

: śr lip 23, 2008 18:09
autor: kiler_444
oczywiśćie ze wejdzie bo te silniki róznią sie tylko układem zasilania a pozostałe elementy sa takie same ( mocowania itp itd)

: wt wrz 02, 2008 14:56
autor: finek
Wienc tak silnik podszedł prawie bez problemu tyle że muj silnik posiadał czujnik położenia wału a ten nie. Została zrobiona mała przeróbka tyle że teraz albo niechodzi na wszystkie gary i szarpie lub wogule niechce zapalić :grrr:

: wt wrz 02, 2008 17:26
autor: sas_gti
finek pisze:że muj silnik posiadał czujnik położenia wału a ten nie.
i to nie tylko to
Jakim cudem ma to działać skoro 2e jest na digifancie na agg na simosie? :bajer:
finek pisze:Została zrobiona mała przeróbka
tzn?

: wt wrz 02, 2008 17:58
autor: GMS
Dziwne ze to wogule zapalilo z tego czujnika leci caly zaplon 60-2 zeby.
i obawiam sie ze ciezko becie to zrobic chyba zeby zdjac kolo z walu od AGG i zalozyc to na kolo pasowe nie bedzie to najprostrze ale da sie zrobic jedynie co to bedzie troche zabawy z wyregulowaniem zaplonu.

: wt wrz 02, 2008 19:38
autor: finek
Właśnie tak jest to zrobione autko jak zimne chodzi dobrze. Potem lipa nio chuba że powyżej 3tyś obr to wtedy też bajki. Tyle że jak regujuje zapłonem to on nic nie reaguje a obroty cały czas falują

: wt wrz 02, 2008 19:44
autor: GMS
to cos jest nie tak z umieszczeniem czujnika
a czym regulujesz zaplon? mam nadzieje ze nie aparatem.

: śr wrz 03, 2008 07:10
autor: finek
Umuwiłem sie na jutro z mechanikem może coś wymyśli.
A może mi kolega sas gti wytłumaczyć co to za rużnica 2e jest na digifancie na agg na simosie? bo niejestem za bardzo w tym dobry

: śr wrz 03, 2008 12:30
autor: Paweł Marek
to sa nazwy wtrysków w obu tych silnikach. Całkiem różne konstrukcyjnie

: śr wrz 03, 2008 12:55
autor: -=ren=-
może niech kolega finek, napisze jak "przełożył" silnik, tzn czy wymienił wszystko co trzeba, bo jak dyskutowaliśmy w innych tematach przyczyn może być mnóstwo...

[ Dodano: 03-09-08, 12:59 ]
a wydaje mi się że nie da się zainstalować i uruchomić silnika która ma inny system zasilania w paliwo i sterowania... :goof: na pewno to tak nie było zrobione :goof: ...

: śr wrz 03, 2008 13:56
autor: GMS
Czy stary silnik przed przekladka chodzil dobzre (nie bylo problemow opisywanyc przez ciebie)?
nie uzyskalem odpowiedzi odnosnie regulacji zaplonu w jaki sposob chciales go przestawic?

: śr wrz 03, 2008 14:04
autor: Paweł Marek
nie ma co się zastanawiaćfinek, nie napisał co przekładał oprócz silnika

: śr wrz 03, 2008 17:30
autor: finek
Został przełożony silnik wtryski i cała reszta kabli została. Aoto odpaliło za pierwszym razem ale teraz coś nietak. Tak mechanik prubował aparatem zapłonowym.

: śr wrz 03, 2008 19:30
autor: -=ren=-
a co ze sterownikiem?? kable zostały od tamtego silnika tzn wiązka w komorze silnika nie była przełożona i została od tego silnika AGG?? to nadal wydaje mi sie niemozliwe...