MK3 Problem z alarmem olejowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

MK3 Problem z alarmem olejowym

Post autor: Sknerus » sob lip 02, 2005 18:10

Witam wszystkich.
Mam nastepujacy problem w moim 1.4:
Namietnie wlacza mi sie alarm (komputer piszczy i mruga lampka od oleju) dzieje sie to zwykle po przejechaniu dlugiej trasy(bardzo cieply). czasami na strym zakrecie rowniez piszczy. Poziom oleju jest w normie. Zwykle przegazowanie pomaga. Stalo sie to na trasie i musialem tak przejechac dobre 800 km. Pomocy



jedrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: jedrek » sob lip 02, 2005 22:50

hmm prawdopodobnie może być zabrudzony smok w misce olejowej, lub słabe ćiśnienie oleju. Zdejmij miche olejową wyczyść smoka a jak nic nie da to sprawdzaj ciśnienie. Mój kumpel miał ten sam problem i wyczyszczenie smoka pomogło



Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » sob lip 02, 2005 23:20

zastanawiam sie tylko czemu tak sie dzieje dopiero po przejechaniu jakis 100 km. Zwykle zaczyna piszczec na niskich obrotach - daje w gaz i przestaje. Strasznie denerwujace



miedziol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 23, 2005 20:09

L.K. Oleju wyje mi tez ... po wymianie usczelki pod glowica!

Post autor: miedziol » ndz lip 03, 2005 11:43

Witam!
Wazne pytanie- dalem do warsztatu Golfa 3 zeby zmieniono mi uszczelke
pod glowicą - i teraz jak odebralem to po 30km jazdy wlaczyl mi sie alarm
olejomy (lampka i wycie) - okazuje sie ze mam za niskie cisnienie na wolnych obrotach jak silnik jest nagrzany!!!
Powiedzcie co sie dzieje- teraz po 20km jazdy zawsze sie wlacza- czyli jak silnik jest goracy - a przed wymianą uszczelki pod glowicą było OK!
Coś gość mógł spierniczyć????????? Bo czujnik spadku ciśnienia oleju raczej jest OK!! Czekam na odzew!!


Głodny?? Zajrzyj pod spację!

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » ndz lip 03, 2005 13:47

to ciekawe bo ja tez mialem wymieniana uszczelke ale przy pasku jakis zimering



miedziol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 23, 2005 20:09

pytanko do Sknerusa! Apropo ciśnienia oleju..

Post autor: miedziol » pn lip 04, 2005 07:38

Sknerus- a ty sprawdzałeś ciśnienie oleju miernikiem?????
Bo to jest tak ze jak ci się włącza po iluś tam km (np po 100) to bankowo
nie masz odpowiedniego ciśnienia oleju!!!
Rozgrzej auto - i podjedź do mechanika-wkręci ci ciśnieniomierz w miejsce
czujnika spadku ciśnienia oleju i zobaczysz na ciśnieniomierzu jakie masz ciśnienie! Bo to że olej czysty, czy że stan oleju dobry to inna sprawa- ale jak nie masz ciśnienia to zatrzesz silnik według mojej wiedzy!
Ja mam to samo- dziś chyba zmieniam olej - moze to zależeć podobno od gęstości i lepkości oleju- bo pompa olejowa nie ma siły tłoczyć wody!!!
Na jakim oleju jeździsz tą swoją 3-ką??


Głodny?? Zajrzyj pod spację!

Misiek311
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn cze 06, 2005 21:51
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Misiek311 » pn lip 04, 2005 13:26

ja miałem w pasacie podobny problem zmieniłem biały czyjnik ciśnienia olej i jest o.k ten czyjnik umnuie jest na obubowie filtra i problem zniknoł



Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » pn lip 04, 2005 16:22

mam mobil 1 super m. poprzedni wlasciciel na nim jezdzil. dzisiaj bylem u mechanika i po wtepnych ogledzinach uszczelka pod glowica(olej w plynie chlodniczym) jesli to nie uszczelka to gdzies glowica pekla a to mi sie bardzo nie podoba.



festa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt paź 15, 2004 18:17
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: festa » pn lip 04, 2005 17:04

miałem to samo włączał mi sie po około 30 km.Pomogla zmiana czujnika koloru białego .Koszt 14 zł.



miedziol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 23, 2005 20:09

juz po awarii

Post autor: miedziol » czw lip 07, 2005 09:10

u mnie czujniki były OK - tak jak już wczesniej pisałem-
ale okazało się ze pomogła wymiana oleju- mialem wlane 10W40 czyli półsyntetyk (hehh podobno mi wlał mechanik bardzo sprawny nowy olej Castrola-ale coś mu nie wierzyłem jak kontrolka przy nagrzanym silniku zaczynała mrugaci piszczec) a jak szukał usterki to wkońcu zmienił olej -na 100% nowy 15W40 tez Castrola (ale minerał) - tyle ze nie wiem czy pierwszy raz to nie wiem czy mi nie nalał syfuu jakiegoś !!!
Teraz jest ok- jest cisnienie oleju powyzej 1atm na wolnych obrotach i wogóle git!!
Pozdro! Wymieniajcie sami oleje- bo wam syfu naleją i skasują jeszcze ze 100pln!


Głodny?? Zajrzyj pod spację!

Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » wt wrz 06, 2005 19:33

w koncu sie z tym uporalem :) wymiana oleju i wszystko ladnie chodzi. podobno na gazie olej szybciej traci swoje wlasciwosci i trzeba wymieniac co 8-10 tys



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 288 gości