Strona 1 z 1

auto wariuje

: pn lip 21, 2008 21:11
autor: arkadis
od jakiegoś czasu mam problem ze swoim golfem 2 1.8 90kM
cały problem przedstawia sie następująco;
skaczą obroty silnika bez wzgledu czy jeżdze na gazie czy paliwie, nie raz obroty są tak niskie że auto gaśnie a nie raz tak wysokie że na biegu jałowym potrafi mieć ponad 3000ob/min.... po przejechania np 30km głupieje, raz jest tak a raz inaczej....
juz dosłownie nie wiem co sie moze dziać

: pn lip 21, 2008 21:41
autor: prezesik25
sprawdź podstawę wtrysku, możliwe, ze masz pękniętą, silnik łapie lewe powietrze i skaczą obroty.

: pn lip 21, 2008 21:42
autor: krzycho85
Na początek to podaj symbol silnika. Nie znając rodzaju zasilania raczej ciężko jest cokolwiek powiedzieć.

: śr lip 23, 2008 16:19
autor: arkadis
właśnie z tym oznaczeniem bedzie problem... zostałem lekko zrobiony w ko...

jak go kupiłem to chodził idealnie wiec nie doszukiwałem sie jakichkolwiek przekretów...
dopiero później wyszło ze był zmieniany silnik...
siedzi motor 1.8 gaźnik przerobiony na wtrysk... a oznaczenia nie widać.
czy to możliwe że coś z silnikiem krokowym może być nie tak??? np jakiś czujnik odpowiedzialny za jego prace zepsuł sie.... i który to....

[ Dodano: 23 Lip 2008 16:22 ]
a co do lewego powietrza to sam nie wiem... w tedy to by chyba cały czas głupiał.
a tak to auto potrafi przez godzine mieć idealne obroty a później przez jakiś czas za wysokie lub za niskie...

: śr lip 23, 2008 16:34
autor: Cieluś
Może podstawowe rzeczy sprawdz jak świece, kable, kopułka a potem szukaj dalej.
Bez problemu pali rano? Cały czas jedzie tak samo czy się muli jak cos się dzieje z silnikiem. Opisz coś więcej ...

: śr lip 23, 2008 16:57
autor: Byku21
też mam ten problem z GX 1.8

: śr lip 23, 2008 18:11
autor: arkadis
z rana pali i od razu są bardzo niskie obroty lub idealne(ok1000)
silnik czasami sie mocno muli i przy ok 3tys obr/min jest taki dziwny dźwięk jak by coś metalicznego drżało....
oraz jeszcze mnie dziwi jedna rzecz.... auto prawie nie ma ma siły na 5biegu.
a aucie wymieniałem świece, całą kopółke z palcem od zapłonu oraz czujniki wody chociaż nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego.

: śr lip 23, 2008 19:41
autor: prezesik25
ja mówię, że to podstawa gaźnika/wtrysku, jak pisałem wczesniej

: czw lip 24, 2008 14:46
autor: Maćkooo
Witam
Jak dla mnie sprawa jest jasna. Musisz naprawic układ paliwowy. Napewno cos z wtryskiem / gaznikiem sie dzieje. We wtryskach jest czujnik (czesto niebieski) regulujacy obroty. Poza tym moze byc jeszcze wiele innych spraw. Musisz dokłądnie obadac układ i stwierdzic czy cos jest nie tak (wycieki, sparciałe uszczelki, kolor /zapach spalin).

[ Dodano: 24 Lip 2008 14:48 ]
prezesso pisze:ja mówię, że to podstawa gaźnika/wtrysku, jak pisałem wczesniej
Mysle ze to nie ona jest odpowiedzialna za głowna usterke (wysokie amlitudy obrotów). Gdyby była walnieta obroty by falowały ale nie az w takim stopniu .