MK4 montaż orginalnych Xenon-ów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 montaż orginalnych Xenon-ów
Potrzebna jest mi pomoc w montażu oryginalnych xenon-ów do Mk4 TDI 2003r. z przetwornicami z tylu przy lampach.
Kupiłem całe lampy, ale są inne gniazda.
Mam wtyczkę gdzie są dwa rzędy po 5 wejść. A w lampach xenon jest dwa rzędy po 6 bolców
Jak kto przerobić? Lub kto z okolic Zielonej Góry potrafi to przerobić?
Kto ma jakiś schemat instalacji xenon Golfa IV?
Mając taki schemat mogę gniazda zaadoptować ze starych lamp do nowych.
Tylko że do przetwornicy idą 4 przewody które nie wiem jak podłączyć. za dużo przewodów za mało bolców.
Proszę o pomoc.
Kupiłem całe lampy, ale są inne gniazda.
Mam wtyczkę gdzie są dwa rzędy po 5 wejść. A w lampach xenon jest dwa rzędy po 6 bolców
Jak kto przerobić? Lub kto z okolic Zielonej Góry potrafi to przerobić?
Kto ma jakiś schemat instalacji xenon Golfa IV?
Mając taki schemat mogę gniazda zaadoptować ze starych lamp do nowych.
Tylko że do przetwornicy idą 4 przewody które nie wiem jak podłączyć. za dużo przewodów za mało bolców.
Proszę o pomoc.
Re: MK4 montaż orginalnych Xenon-ów
Fajne lampy Sam bym sobie takie sprawił daj cynk gdzie je kupiłeś i ile takie cacko pozdro niestety co do przeróbki to nie umiem ci pomóc.
Lampy kupiłem na allegro . Koszt tych lamp to 1400zł.
Z tego co sie już dowiedziałem to są jakieś adaptery.
http://cgi.ebay.de/Xenon-Adapter-%23Gol ... 1230a19436
Ja osobiście wolę bez takich dodatków. Żebym miał schemat to sam bym je przerobił tak jak powinno być.
Z tego co sie już dowiedziałem to są jakieś adaptery.
http://cgi.ebay.de/Xenon-Adapter-%23Gol ... 1230a19436
Ja osobiście wolę bez takich dodatków. Żebym miał schemat to sam bym je przerobił tak jak powinno być.
Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 20:44 przez Bodek_S55, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli kupisz te adaptery to będziesz miał bez żadnej kombinacji, wpinasz wtyczki i po sprawie.
Oczywiście mozna samemu przerobić,ale i tak się to sprowadza to zrobienia samemu takich adapterów, oczywiście musisz dysponować wtyczkami i dokładnym schematem co gzie idzie.
Osobiście polecam zakup adapterów, jeśli stać Cię było na lampki, to i jeszcze kilkadziesiąt euro nie gra roli
Oczywiście mozna samemu przerobić,ale i tak się to sprowadza to zrobienia samemu takich adapterów, oczywiście musisz dysponować wtyczkami i dokładnym schematem co gzie idzie.
Osobiście polecam zakup adapterów, jeśli stać Cię było na lampki, to i jeszcze kilkadziesiąt euro nie gra roli
daj meila to coś Ci wyśle, tylko wiesz że jedną lampe masz nowszą a drugą starszą
gniazda są inne bo w fabrycznej instalacji xenonowej był inny schemat kabli ale troche pracy i będzie świeciło
gniazda są inne bo w fabrycznej instalacji xenonowej był inny schemat kabli ale troche pracy i będzie świeciło
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Na Niemieckim Forum znalazłem ze można przepiąć piny w gniazdach.
Oto przykłady:
10 PIN - 12 PIN
4 - 7
5 - 11
6 - 4
7 - 6
8 - 8
9 - 5
10 - 3
=========================================
I jak to sie ma do pinów
10 pin Stock Wiring
1. Level Motor (+)
2. Front Fogs (+)
3. Negative (Level motor)
4. Negative (Low Beam, Indicators, Sidelights)
5. Level Motor Control (+)
6. Indicator (+)
7. Low Beam (+)
8. Negative (Front Fogs, High Beam)
9. High Beam (+)
10. Sidelight (+)
12 Pin Left Headlight
1. Black – Level Motor (+)/Purple – Levelling Controller (+)
2. K Wire à OBDII socket pin 7 or T32/25 (Blue plug on clocks)
3. Sidelight (+)
4. Indicator (+)
5. Main Beam (+)
6. Ballast (+)
7. Negative (Main Beam, Levelling Motor, Levelling Controller)
8. Negative (Ballast, Sidelight, Indicator)
9. Suspension Sensors (+). Pin 5 on both sensors (black wire)
10. Rear Suspension Sensor. Pin 4 (blue wire)
11. Levelling Motor Control
12. Front Suspension Sensor Pin 4 (red wire)
12 Pin Right Headlight
1. Level Motor (+) à T12a/1
2. K Wire à T12a/2
3. Sidelight (+)
4. Indicator (+)
5. Main Beam (+)
6. Ballast (+)
7. Negative (Main Beam, Levelling Motor)
8. Negative (Ballast, Sidelight, Indicator)
9.
10.
11. Levelling Motor Control à T12a/11
12.
Tylko dlaczego do przetwornicy prócz kabli zasilających przychodzą 4 inne przewody, które są wpięte do kostki?
kulon-x Jak masz jakieś schematy to bardzo proszę o przesłanie. już wysłałem ci namiary.
Z góry wielkie dzięki. Każda pomoc sie przyda
Oto przykłady:
10 PIN - 12 PIN
4 - 7
5 - 11
6 - 4
7 - 6
8 - 8
9 - 5
10 - 3
=========================================
I jak to sie ma do pinów
10 pin Stock Wiring
1. Level Motor (+)
2. Front Fogs (+)
3. Negative (Level motor)
4. Negative (Low Beam, Indicators, Sidelights)
5. Level Motor Control (+)
6. Indicator (+)
7. Low Beam (+)
8. Negative (Front Fogs, High Beam)
9. High Beam (+)
10. Sidelight (+)
12 Pin Left Headlight
1. Black – Level Motor (+)/Purple – Levelling Controller (+)
2. K Wire à OBDII socket pin 7 or T32/25 (Blue plug on clocks)
3. Sidelight (+)
4. Indicator (+)
5. Main Beam (+)
6. Ballast (+)
7. Negative (Main Beam, Levelling Motor, Levelling Controller)
8. Negative (Ballast, Sidelight, Indicator)
9. Suspension Sensors (+). Pin 5 on both sensors (black wire)
10. Rear Suspension Sensor. Pin 4 (blue wire)
11. Levelling Motor Control
12. Front Suspension Sensor Pin 4 (red wire)
12 Pin Right Headlight
1. Level Motor (+) à T12a/1
2. K Wire à T12a/2
3. Sidelight (+)
4. Indicator (+)
5. Main Beam (+)
6. Ballast (+)
7. Negative (Main Beam, Levelling Motor)
8. Negative (Ballast, Sidelight, Indicator)
9.
10.
11. Levelling Motor Control à T12a/11
12.
Tylko dlaczego do przetwornicy prócz kabli zasilających przychodzą 4 inne przewody, które są wpięte do kostki?
kulon-x Jak masz jakieś schematy to bardzo proszę o przesłanie. już wysłałem ci namiary.
Z góry wielkie dzięki. Każda pomoc sie przyda
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pamiętaj również o zmianie instalacji regulacji wysokości światłami. Bez tego nie licz na stempel w dowodzie rejestracyjnym na przeglądzie.Wiem bo sam jakis m-c temu kupiłem oryginalne xenony BOSCH-a i trochę roboty przy nich jest...Nie zapominaj również o nowych żarówkach aby miały identyczny kolor.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Mam sprawę w sprawie xenon-ów. To prawda że jedna jest nowsza a druga starsza.
Kupiłem kostki w serwisie podłączyliśmy lewą lampę (na zdjęciu gdzie widać od tył, to ta po prawej) z gniazdem na samoregulagtor poziomu. Ta lampa po podłączeniu działa świeci pięknie ładnie: xenon, kierunki, długie, postojowe, oraz silniczki regulacji świateł z kabiny.
Inaczej to ma sie tej drugiej prawej lampy. Też wszystko działa prócz xenon-u. To tak jakby zasilanie nie dochodziło do xenon-u
Jak rozebrałem lampę to z tył jest na pinach mostek zrobiony (fabrycznie) no i nie ma kabelków które idą do kostki do samoregulacji poziomu.
Przesyłam zdjęcia kostek prawej i lewej lampy może coś zobaczycie.
Kulon-x Pisał że trochę zabawy i będzie świeciło. Wiecie coś może na ten temat?
Jeśli macie jakieś pomysły to wysłucham?
dwa pierwsze zdjęcia to lampa
Kupiłem kostki w serwisie podłączyliśmy lewą lampę (na zdjęciu gdzie widać od tył, to ta po prawej) z gniazdem na samoregulagtor poziomu. Ta lampa po podłączeniu działa świeci pięknie ładnie: xenon, kierunki, długie, postojowe, oraz silniczki regulacji świateł z kabiny.
Inaczej to ma sie tej drugiej prawej lampy. Też wszystko działa prócz xenon-u. To tak jakby zasilanie nie dochodziło do xenon-u
Jak rozebrałem lampę to z tył jest na pinach mostek zrobiony (fabrycznie) no i nie ma kabelków które idą do kostki do samoregulacji poziomu.
Przesyłam zdjęcia kostek prawej i lewej lampy może coś zobaczycie.
Kulon-x Pisał że trochę zabawy i będzie świeciło. Wiecie coś może na ten temat?
Jeśli macie jakieś pomysły to wysłucham?
dwa pierwsze zdjęcia to lampa
wysłałem Ci na meila te żarówki, popratrz i kup na zapas lepiej po sztuce
pozdro
no i witaj w klubie xenoniaków
pozdro
no i witaj w klubie xenoniaków
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
Też właśnie zakupiłem xenonka i u mnie w jednej lampie jest 12 pinów podłączonych
a w drugiej 10
Tam gdzie jest 12 to jest instalacja od samo poziomowania ( w drugiej tego niema) czy podłączając wszystko według schematów mogę to pominąć?
a w drugiej 10
Tam gdzie jest 12 to jest instalacja od samo poziomowania ( w drugiej tego niema) czy podłączając wszystko według schematów mogę to pominąć?
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
pytasz sie o warunki techniczne czy prawne, techniczne - można; prawne - jak Cię złapią to mogą dowód zabrać jak będą się znaćxplo pisze:można wstawić lampy xenonowe gdy nie ma się spryskiwaczy lamp
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości