Zabraklo paliwa, teraz auto nie odpala, czy to pompa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fido

Post autor: fido » pt lip 01, 2005 15:20

może to być zapowietrzona pompa paliwowa choć na forum spotkałem
kiedyś info że można w ten sposób przytrzeć pompę bo chodzi na sucho
sprawdź zdejmując przewód od powrotu jeśli nic się nie dzieje to
zrób podłączenie pod przewód zasiląjący pompę w paliwą(na krótko)
bezpośrednio z jakiegoś karnistra lub baniaczka i wówczas spróbuj odpalić
chyba najlepiej jak obie te rzeczy wykonasz jednocześnie to wyeliminuje
bród w przewodach sprawdź też filterek paliwa



fido

Post autor: fido » pt lip 01, 2005 18:54

No to stary Tylko warsztat, meches i luźna stówka.
A przewody o których piszę są łatwo dostępne tuż przy pompie
żadna magia



ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » pt lip 01, 2005 20:17

rozumiem ,że chodzi o diesla ,jeśli tak to wciskasz gaz do podłogi i krecisz rozrusznikiem aż zaskoczy.No oczywiscie potrzebna troche wyczucia i wsłuchania się w odgłosy pracy rozrusznika,jak usłyszysz ,że zdecydowanie zmniejsza obroty to przerywasz ten niecny proceder i po kilku minutach następna próba,bo szkoda akumulatora



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » sob lip 02, 2005 12:14

Czy po włączeniu kluczyka słyszysz pracę pompy?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » sob lip 02, 2005 12:53

mr_simon pisze:Czy po włączeniu kluczyka słyszysz pracę pompy?
Dokładnie to jest bardzo ważne czy po przekręceniu zapłonu slychać jak pompa podaje paliwo??



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » ndz lip 03, 2005 01:16

a ja sobie myśle że autko stoi bokiem na jakimś krawężniku. Paliwko nie doleciało do pompy i nie ma go w przewodach. Postaw auto na prostej drodze, pokręć troche rozrusznikiem i zaskoczy



makaron22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt sty 21, 2005 12:44
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: makaron22 » czw lip 14, 2005 08:56

pompa pasuje tez od audi 80 bo kupowalem używaną na szrocie za 100 pln do swego tylko nie jestem pewien czy do twego 1,4 tez bedzie pasowala, gdyz nie wiem czy to zalezy od pojemnosci silnika. w kazdym badz razie ja do swego 1,8 kupilem od audi o tej samej pojemnosci.
pozdravwiam



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » czw lip 14, 2005 09:05

Nic się nie bój wejdź pod auto i wykręć pompe!Też ostatnio myślałem że mi się spaliła i pieniążki nie moje.Też robiłem to pierwszy raz.Ale mówie najwyżej jak nie skręce to pojade do mechanika.wykręciłem przeczyściłem pompe kupiłem sobie nowy filtr paliwa i autko chodzi. A w Katowicach używaną pompe dostaniesz za 100-150zł.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » czw lip 14, 2005 12:21

primo: w tym samochodzie pompa jest w zbiorniku, wiec wykreca sie ja poprzez otwor w bagazniku. prosta sprawa: 3 srubki metalowej oslonki, odczepic 2 przewody paliwowe, a potem duuuza nakretka i mozna wyjac pompe z baku - wczesniej odblokowujac 3 zatrzaski. :chytry: :bajer:

sekundo: tez mialem cos takiego (w innym watku juz panikowalem, ze spalilem pompe). jezdze na gazie i wyczyscilem zbiornik prawie do zera. pompa przestala pracowac i jezdzilem tylko na gazie. wyciagnalem pompe (nie byla zabrudzona!!!), podlaczylem na krotko i nic! po jakims czasie pompa sama zaczela znowu pracowac. bylem i nadal jestem zszokowany.

wiem, ze w MK3 elektronika odlacza pompe w momencie, gdy silnik sie nie kreci. na samym zaplonie pompa nie pracuje, dopiero jak sie zacznie silnik krecic. wiec byc moze, ze elektronika odcina takze pompe, gdy czujnik paliwa opada do pewnego poziomu. ale tego nie jestem pewien.

inna hipoteza: nie smarowana (paliwem) pompa zawiesila sie na jakis czas. po kilku zaliczonych dolach pompa sie odwiesila, a ze wczesniej dolalem duzo paliwa, to nadal dziala. mogly sie zawiesic lopatki, badz szczotki...

wiem jedno, dobrze ze nie kupilem pompy, bo bym byl 160 zl w plecy (na allegro mozna kupic sam wklad, wlasnie za 150 zl).

jezeli bedziesz w stanie wyciagnac jakies wnioski z moich doswiadczen i domyslow, to daj znac.



Awatar użytkownika
ZimA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 22, 2004 12:52
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: ZimA » czw lip 14, 2005 13:18

Witam !
Właśnie mam to samo co kolega tomeks69. Jeżdziłem na gazie i paliwka miałem w baku tyle co nic aby tylko odpalić samochodzik. Jadąc w dłuższą trasę zalałem 1/3 baku benzynką. Po przejechaniu około 20 km na benzynce golfik odmówił posłuszeństwa. Dobrze, że w naszym kraju jest tyle stacji LPG bo bym chyba nie dojechał do celu. Więc też proszę o poradę co z tym zrobić żeby golfik zaczą chodzić na benzynce. Wymieniłem filterek paliwa i sprawdzałem czy pompa dział (chyba działa bo słychać jakieś bzyczenie po przeręceniu kluczyka).
I jeszcze małe pytanie do malgosk czy w golfie III 93 r. też można się dostać do pompy paliwa z bagażnika ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 257 gości