Golf III 1,9TD PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cwirekkk

Golf III 1,9TD PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY

Post autor: cwirekkk » pt lip 01, 2005 12:59

Witam wszystkich mam powazny problem z moim Golfem III 1,9TD (75PS) SILNIK AAZ zaczne od tego że kupiłem autko w maju 2004 na liczniku miało ok 156000 tys km zrobiłem nim 30 tys km. Problem zaczoł sie jakieś 5-7mies. temu mianowice wchodze do auta i nie moge go odpalic akumulator jest na 100% ok, po kilkukrotnym kreceniu rozrusznika odpaliłem, czasami musiałem odczekac jakies 15min. i dopiero wtedy odpalalem. Takie sytuajce powtarzały sie raz na miesiac no moze na dwa miesiace. Ale stopniowo z czasem było coraz trudniej do odpalnia samo krecenie rozrusznikiem nie pomoglo, czekanie tez nie! Wiec "czepiłem" sie przekaznika podgrzewania świec żarowych powiem tak wyjołem go popukałem nim i włożyłem auto odpalilo odrazu czy to zbieg okolicznosci hmm... ? Taki sposób odpalania pomagał do maja 2005 ( byłem pewien że mam przekaznik do wymiany) ale w chwili obecnej pukanie przekaznikiem nie pomaga auto odpala tylko z wyciagnietym ssaniem a wczesniej wogule nie urzywałem ssania, poza zimą oczywiscie dlatego mysle ze to moze byc inna przyczyna. Wspomne jeszcze tylko ze po kupnie auta byly robione pelne wymiany filtrow paliwa, powierza, rozrzadu, oleji. W chwili obecnej po przejehaniu 30 tys. km wymienilem tylko filtr powietrza i olej co 10-12 tys km nic wiecej nie robilem. Prosze pomocy [/b]



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: Golf III 1,9TD PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY

Post autor: RALFI » pt lip 01, 2005 14:57

cwirekkk pisze:Witam wszystkich mam powazny problem z moim Golfem III 1,9TD (75PS) SILNIK AAZ zaczne od tego że kupiłem autko w maju 2004 na liczniku miało ok 156000 tys km zrobiłem nim 30 tys km. Problem zaczoł sie jakieś 5-7mies. temu mianowice wchodze do auta i nie moge go odpalic akumulator jest na 100% ok, po kilkukrotnym kreceniu rozrusznika odpaliłem, czasami musiałem odczekac jakies 15min. i dopiero wtedy odpalalem. Takie sytuajce powtarzały sie raz na miesiac no moze na dwa miesiace. Ale stopniowo z czasem było coraz trudniej do odpalnia samo krecenie rozrusznikiem nie pomoglo, czekanie tez nie! Wiec "czepiłem" sie przekaznika podgrzewania świec żarowych powiem tak wyjołem go popukałem nim i włożyłem auto odpalilo odrazu czy to zbieg okolicznosci hmm... ? Taki sposób odpalania pomagał do maja 2005 ( byłem pewien że mam przekaznik do wymiany) ale w chwili obecnej pukanie przekaznikiem nie pomaga auto odpala tylko z wyciagnietym ssaniem a wczesniej wogule nie urzywałem ssania, poza zimą oczywiscie dlatego mysle ze to moze byc inna przyczyna. Wspomne jeszcze tylko ze po kupnie auta byly robione pelne wymiany filtrow paliwa, powierza, rozrzadu, oleji. W chwili obecnej po przejehaniu 30 tys. km wymienilem tylko filtr powietrza i olej co 10-12 tys km nic wiecej nie robilem. Prosze pomocy [/b]
NAPISZ CZY TAK SAMO DZIEJE SIE NA ZIMNYM SILNKU I NA CIEPŁYM?



cwirekkk

Post autor: cwirekkk » pt lip 01, 2005 15:07

tylko na zimnym silniku takie coś sie dzieje na ciepłym jst ok odrazu odpalam jak benzyne



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt lip 01, 2005 15:19

MOŻLIWE ŻE ŚWIECE ŻAROWE NIE GRZEJĄ I STAD PROBLEMY NA ZIMNYM SILNIKU - SPRAWDŹ ŚWIECE ŻAROWE I EWENTUALNIE WYMIEŃ PRZEKAŹNIK



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pt lip 01, 2005 15:43

wymien swiece zarowe kosz za 4 szto ok 100 za VW



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » wt lip 19, 2005 10:14

Jezeli masz padniete swiece to przy takiej temperaturze powietrza powinien zapalic przy pierwszym kreceniu.
Pozdrawiam.



KRZYSZTOF SKOCZEK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn sty 31, 2005 12:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: KRZYSZTOF SKOCZEK » wt lip 19, 2005 10:41

Miałem podobny efekt. Okazało się że paliwo wyciekało powoli podczas postoju z pompy wtryskowej i oczywiście potem nie mogłem odpalić pojazdu.



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » wt lip 19, 2005 11:12

Ja wymieniam olej co 8tys, poniewaz w TD trzeba czesciej robic wymiane. Co do zapalania rzeczywiscie moze nie trzymac pompa i paliwo scieka. Skoro nie wymieniales jeszcze swiec zarowych to warto to zrobic. Pozdrawiam



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » wt lip 19, 2005 12:07

Ja tak mam w mk II ale jak auto stoi pod górke przodem i jest mało paliwa w zbiorniku. W pompie jest jeden zaworek, który musi nie trzymać i paliwo odpływa do zbiornika. Czaasem tak jest , że nawet prostej nawierzchni paliwo odpływa do zbiornika. Ale tez to może być defekt świec żarowych, przekażnik. Z tego co czytałem to w lato tez powinno się wyciągać ssanie na czas odpalenia samochodu. Nawet w lato noce są dość zimne, żeby go palić bez ssania. :okej:



toki2

Post autor: toki2 » wt lip 19, 2005 14:16

sprawdź świece. Choć u mnie było tak że trzy były padnięte a auto nadal odpalało, jak nie za 1 to za 2 razem.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt lip 19, 2005 15:21

Ja bym też sprawdził ciśnienie na tłokach.


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości