Strona 1 z 1
: pt lip 01, 2005 22:20
autor: wejlantf
ja mam 1.6 kat. PN, '89 GL i gra gitara!!!
Re: odpowiedz
: sob lip 02, 2005 15:27
autor: paulox
KERAJNT pisze:OKI DZIEKI ZA ODPOWIEDZ A MIAŁES JUZ JAKIES POWAZNIEJSZE USTERKI W TYM SAMOCHODZIE JA JAK NARAZIE MOGE TYLKO SAME DOBRE ZECZY POWIEDZIEC
( ps odpukać w niemalowane drzewo) co ten mechanizm bonarth
tez mam silniczek PN nic nie nawalilo w nim jeszcze tylko raz zgasl i nie chcial odpalac ale to chyba bylo oblodzenie gaznika czy cos w tym stylu. Jakos mi sie udalo odpalic w koncu rozgrzal sie i od tamtej pory (od końca zimy) wszystko gra. Ale zamieniłbym mimo wszystko gaźnik na wtrysk od RP tylko dopóki gaźnik sie trzyma to sie z tym wstrzymam. Szkoda że nie kupiłem 1,8
Ale nie jest źle
Re: POTRZEBNE INFORMACJE VW GOLF MK II 1.6 BENZYNA
: pn lip 04, 2005 15:26
autor: paulox
KERAJNT pisze:jak myslisdz ile morze taki silnik tysiecy wytrzymac ja mam 191 000 tys i jak na razie nie bieze ani grama oleju od zmiany do zmiany jade i tyle
A jaki masz olej zalany? Mineralny czy półsyntetyczny?
: pn lip 04, 2005 19:42
autor: flaszka
Ja ma 1.6 PN ‘91 już 4 latka jak na razie nie mogę się z nim rozstać.
Żadnych problemów nie miałem, obecnie mam stan licznika około 205378.
Od czasu zakupu naprawiałem lub wymieniałem:
- Oczywiście po zakupie pasek rozrządu z napinaczem
- olej zestaw filtrów, co ~10000km
- klocki hamulcowe
- przegub prawy
- łożyska w tylnych kołach
- uszczelki w gaźniku
Według minie wadą w tym samochodzie jest gaźnik Pierburg 2EE
W zależności od sposobu jazdy samochód:
na trasie w 4 osoby pociągnie około 7 litrów na 100 km
w mieście spalam do 9 litrów
Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania.
: śr lip 06, 2005 21:45
autor: hyper74
mam golfika od listopada 2004 roku i nic.... nie tylko osłony na przeguby a tak nic nie dokładałem żadnych napraw ... usterek ... oczywiście standardowo pasek, napinacz, olej, filtry , ale to już standard....
: czw lip 07, 2005 15:31
autor: flaszka
Wady mojego gaźnika to:
- słabe uszczelki
- zawieszające się ssanie
- problem z regulacją CO
- zaworek w komorze pływaka
- słabe styki
ja wszystkie te wady usunąłem wymieniając komplet uszczelek dokładnie czyszcząc styki, jak na razie autko śmiga (8 miesięcy).
Pozdrawiam