Strona 1 z 1

[Mk2] gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania

: czw cze 30, 2005 21:56
autor: BMBL
Jak w temacie. Zwykły 1.6KAT. Nie za każdym razem, ale na 20 Km po mieście 3,4 razy gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nie szarpie, Jest nowy filtr powietrza. Czego to może być wina??? :crazy:
Pozdro600.

: pt lip 01, 2005 00:18
autor: Krembul
A masz gaz czy nie? Może musisz wyregulować sobie niskie obroty po prostu?

: pt lip 01, 2005 00:26
autor: kamil993
a trzyma wolne obroty normalnie jak nie hamujesz?
moze jakies podcisnienie spadlo z gaznika...? ja tak ostatnio mialem i nie mialem w ogole wolnych obrotow...

: pt lip 01, 2005 00:28
autor: Marek 81l
Tez taki objaw mialem.Zaraz po zimie sie to stalo.Na 20 zachamowan 2 razy zgasl i ciągle mial drgawki.Wystarczyła najnormalniejsza regulacja gaznika bo zakladam ze masz gaznik.

: pt lip 01, 2005 10:33
autor: zielu
marek dobrze pisze musisz na 99% gaźnik wyregulować

: pt lip 01, 2005 10:46
autor: BMBL
jednopunktowy wtrysk, bez gazu, ale obroty nie są ustabilizowane, troche skaczą... :crazy:

: pt lip 01, 2005 17:02
autor: Salieri
sprawdz szczelnosc dolotu, falowanie obrotow moze byc spowodowane lewym powietrzem, a to ze jak jedziesz i gasnie to masz pewnie mieszanke zle ustawiona... u mnie w zime tak bylo ze dojezdzam, wciskam sprzeglo i gasnie (nie mam tej takiej rury do blotnika co idzie od obudowy filtra)-spowodowane jest tym ze dostaje za duzo powietrza...
Pozdro

: pt lip 01, 2005 18:00
autor: lukas3105
Podjedz do mechanika i niech ci ustawi obroty ja mialem to samo co zachamowalem to mi gasl!!!!

: pt lip 01, 2005 23:45
autor: ADIAMOS
Witam.
1. Jezeli 1.6 benzyna i wersja MADISON to tylko silnik PN wiec nie zaden jednopunktowy tylko gaznik sterowany kompem + sonda lambda
2. W tym silniku nie ma regulacji obrotow biegu jalowego. Jest tylko regulacja CO (spalin)
3. W PN z gaznikiem 2EE falowanie obrotow to nic dziwnego. Oczywiscie nie jest to zdrowy objaw, ale wiekszosc Golfow z tymi silnikami tak ma.
4. Poszukaj na forum - problem obrotow w 2EE byl wielokrotnie poruszany.
Pozdrawiam.

: ndz lip 03, 2005 23:14
autor: BMBL
to teraz jusz nie wiem czy mam wtrysk czy nie...
Ten silnik wygląda tak... to zdjęcie innej fury, ale silnik jest taki sam...
Ps. po czym poznać jaka to wersja ???

: pn lip 04, 2005 17:08
autor: ADIAMOS
To gaznik na 100%. Jezeli masz kompa to to wlasnie gaznik 2EE sterowany elektronicznie z sonda lambda (pierwsze litery numerow silnika to PN). 10 lat temu jak kumpel przywiozl takiego z niemiec tez myslalem ze to wtrysk :) To byly czasy.
Jezeli nie ma kompa na podszybiu to moga to byc inne gaznikowe (ta sama obudowa filtra powietrza).
P.S. Jezeli masz wlasnie PN na 2EE to zapraszam do lektury sporego archiwum forum - oczywiscie odnosnie usterek tego gaznika;)

: pn lip 04, 2005 18:08
autor: kamil993
zobacz jaki masz gaznik... oznaczenie gaznika znajduje sie na jego prawej sciance (czyli jak stoisz przed samochodem twarza do niego to po lewej) ponizej obudowy filtra powietrza. gaznikow bylo pare 2E, 2EE, 2E2, 2E3 (chyba cos takiego widzialem) i pewnie jeszcze jakis o ktorym nie wiem... aha to sa gazniki pierburg bo tylko takie chyba byly seryjnie... sluchaj rad kolegow piszacych wyzej i buszuj po forum... :D powodzonka

: pn lip 04, 2005 20:48
autor: BMBL
oka

thx