Witam!
Niedawno kupiłem golfa III GT. Posiada on sportowe zawieszenie firmy H&R. Samochód wygląda niesamowicie! Jest bardzo obniżony. Prowadzi się rewelacyjnie - drogi trzyma się jak przyklejony. Nieduże rondo jestem w stanie objechać z prędkością 60km/h a na samochodzie nie robi to wiekszego wrażenia. Komfort jazdy jednak na tym cierpi. W związku z tym poważnie się zastanawiam nad wymianą tego zawieszenia na inne - bardziej komfortowe. Nie chciałbym jednak kupić zawieszenia całkiem seryjnego. Chciałbym żeby było lekko obniżone i twardsze od seryjnego. Może jakieś amortyzatory progresywne albo coś w tym rodzaju? Nie mam jednak pojęcia jakich szukać. Może ktoś coś takiego już u siebie zrobił? Proszę o jakieś wskazówki i konkretne rozwiązania. Obecnego zawieszenia oczywiście będę chciał się pozbyć. Ile może ono być warte? Mam wszystkie certyfikaty i homologacje. Może ktoś jest nim zainteresowany? Jutro zrobię zdjęcia samochodu to wrzucę je tu.
[mk3] Sportowe zawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: [mk3] Sportowe zawieszenie
Słuchaj hr z reguły jest twardy jak jeszcze nisko masz to nieciekawie, słuchaj ja mam FK 60/40 i jestem zadowlony jest dosyć komfortowo
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Niestety, albo gleba i beton, albo komfort i terenówka :d
Sensowny zestaw na polskie drogi to: standardowe amorki (ewentualnie jakieś gazówki, np. KYB), a do tego zestaw sprężyn np. weitec -40 (nówki około 400pln). Miałem taki zestaw, bardzo przyjemnie się jeździło...teraz mam gwinta racelanda i tęsknię za wygodą
Do niższych zawiasów trzeba stosować skracane amorki,
a to wiąże się z pogorszeniem komfortu, czasem wręcz jego zanikiem.
Aha, progresywne to są sprężyny, nie amortyzatory (rozpoznasz je po zagęszczeniu zwojów tylnych spręzyn na górze).
Na spręzynach H&R na pewno jest jakiś napis z numerem spręzyn, można odczytać dzięki temu jakie mają obniżenie. Poza tym faktycznie H&R słynie z twardych zawiasów A może masz gwinta H&R?
Sensowny zestaw na polskie drogi to: standardowe amorki (ewentualnie jakieś gazówki, np. KYB), a do tego zestaw sprężyn np. weitec -40 (nówki około 400pln). Miałem taki zestaw, bardzo przyjemnie się jeździło...teraz mam gwinta racelanda i tęsknię za wygodą
Do niższych zawiasów trzeba stosować skracane amorki,
a to wiąże się z pogorszeniem komfortu, czasem wręcz jego zanikiem.
Aha, progresywne to są sprężyny, nie amortyzatory (rozpoznasz je po zagęszczeniu zwojów tylnych spręzyn na górze).
Na spręzynach H&R na pewno jest jakiś napis z numerem spręzyn, można odczytać dzięki temu jakie mają obniżenie. Poza tym faktycznie H&R słynie z twardych zawiasów A może masz gwinta H&R?
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości