Strona 1 z 1
Odpalanie na zimnym silniku
: wt lip 15, 2008 15:11
autor: Lenox
Przy odpalaniu silnik nierówno chodzi , tak jak by nie wszystkie cylindry zajarzyły ale jak sie troche rozgrzeje to wchodzi na równe obroty. Zawsze tak jest na zimnum silniku , kiedy jest rorgrzany odpala normalnie. Może ktoś wie jaka może byc tego przyczyna?
: wt lip 15, 2008 16:12
autor: Łyskacz
Pewnie czas wymienić świeczki, kable i ewentualnie cewkę. Zacznij od świeczek potem kable i cewka
: wt lip 15, 2008 17:53
autor: golfik88
sprawdz palec w aparacie zaplonowym i w jakim stanie jest sama kopulka od aparatu no i tak jak kolega
Łyskacz, napisal: swiece, kable itp itd
: wt lip 15, 2008 17:57
autor: Maćkooo
Heya
A ja poradze zostawić narazie zapon w spokoju. Zajmijmy sie raczej gaźnikiem który jest tutaj za ten stan odpowiedzialny. Podejrzewam ze ten twój golf bedzie takze duzo palił. Poczytaj troche na forum o gazniku Pierburg 2e2. Potem mozesz pytac co i jak.
Zacznij od wpisania frazy w google "niedomagania pierburga 2e2".
: wt lip 15, 2008 18:04
autor: FisheR
moje autko ma takie same objawy jak kolegi Lenox, tylko ze na lpg i kable kopulka i palec byly wymieniane i nadal tak jest...ja mam silnik 2g gaznik jest taki sam jak kolegi??
: wt lip 15, 2008 18:14
autor: Lenox
Wymieniałem już kable WN , kpoułkę , palec rozdzielacza i świece.
Mam gaźnik Pierburg 2e2 , jeżeli to wina gaźnika to co trzeba konkretnie z nim zrobic bo dużo na ten tema czytałem i jest bardzo dużo możliwości.
: wt lip 15, 2008 22:25
autor: Łyskacz
Lenox pisze:Wymieniałem już kable WN , kpoułkę , palec rozdzielacza i świece.
Warto było napisać to w pierwszym poscie to byśmy się nie wysilali
Co się tyczy gaźnika
to możliwości jest wiele niestety. Może to być przepustnica, korektor ssania, zawór termiczno-czasowy.... A kopci na czarno na zimnym i czuć zapach niespalonej wachy?
Jeżeli nie czujesz się na siłach to sam nie grzeb w gaźniku. Poszukaj jakiegoś majstra (najlepiej jakiegoś człowieka starszej daty, który w gaźnikach grzebał)
PZDR :}
PS najprawdopodobniej masz uwalone coś związane ze ssaniem bo pewnie zalewa Ci silnik.
Jak rano będziesz uruchamiał auto to zanim przekręcisz kluczyk wciśnij pedał gazu do oporu potem go puść i dopiero uruchom silnik i zobacz jaka będzie reakcja. Warto też wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
: śr lip 16, 2008 01:00
autor: axel1989
N80 pisze:moje autko ma takie same objawy jak kolegi Lenox, tylko ze na lpg i kable kopulka i palec byly wymieniane i nadal tak jest...ja mam silnik 2g gaznik jest taki sam jak kolegi??
ty masz gaźnik 2e3. tez tak mialem. posprawdzaj wezyki gdzies moze dostaje jakies powietrze lewe i dlatego, a jak sie zagrzeje to jest ok
: śr lip 16, 2008 01:22
autor: Sztomel
Lenox zerknij do tego opisu, może pomoże:
http://plmiscelektronika.elektroda.net/ ... urg2e2.pdf
: śr lip 16, 2008 12:35
autor: Lenox
Przy odpalaniu czuc zapach paliwa i kopci na czarno. Czyli to wina gaźnika?
: śr lip 16, 2008 18:39
autor: Łyskacz
Czyli to wina gaźnika
Wszystkie objawy wskazują na gaźnik :[
Mam to samo w swoim ale nie chce mi sie tego robić bo i tak śmigam na gazie
Na LPG chodzi lepiej niż na PB. Przed zimą się tym zajmę kiedy trzeba będzie odpalać na benzynce
[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 14:02 ]
Nie chcę wprowadzać w błąd ale mamy (najprawdopodobniej) uwalony korektor ssania :[
http://www.allegro.pl/item394574438_nap ... n_2e2.html
Poprostu podczas porannego rozruchu silnika jest za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna i puki silnik jest zimny to go najzwyczajniej w swiecie zalewa
Po wypłacie zaryzykuje te 24 ziko i zakupie owy korektor z allegro i napisze jakie efekty osiągnąłem
PZDR