Strona 1 z 2

parowanie szyb podczas deszczu

: pn lip 14, 2008 00:07
autor: dimexd
Witam
Przeczytałem już wszystkie wątki odnośnie parujących szyb i niestety nadal mam problem a odpowiedzi nie znalazłem.
Strasznie parują mi szyby gdy pada deszcz pomaga jedynie włączenie na chwilkę klimatyzacji.
1-Klapka od przestawiania obiegu na wewnetrzny działa
2-filtr przeciwpyłkowy wymieniony
3-płynu w chłodnicy nie ubywa więc chyba wycieku w nagrzewnicy nie ma ?(nie wiem jak to sprawdzić inaczej)
4-dywaniki są suche i wilgoci nie mam w aucie

A problem nadal został.
POMOCY

: pn lip 14, 2008 00:44
autor: Qto
moim też nie pośmigam w deszczu bez włączonej klimy...także mogę się dołączyć do pytania

: pn lip 14, 2008 00:51
autor: To_mas
dimexd pisze:4-dywaniki są suche i wilgoci nie mam w aucie
a pod dywanikami ?? tam coś moze być :/
dimexd pisze:3-płynu w chłodnicy nie ubywa więc chyba wycieku w nagrzewnicy nie ma ?(nie wiem jak to sprawdzić inaczej)
u mnie praowanie spowodowane płynem objawiało sie tym ze zaczeło parować jak sie auto nagrzało a ten osad na szybie był tłusty ... płynu ez mocno nie ubywało a jednak coś tam leciało

: pn lip 14, 2008 01:35
autor: Brzechu
wez na szmatke troche pianki do golenia i przetrzyj nią szyby, taka operacja wystarczy raz na miesiac i nie maja prawa zaparować, spróbuj np połowe szyby tak zrobic i bedziesz miał porównanie.

: pn lip 14, 2008 02:28
autor: Qto
ja pod dywanikami na pewno mam sucho bo kilka tygodni temu wyciągałem całe wnętrze auta, nie wiem jak z tą nagrzewnicą u mnie ale szyby chyba są tłuste i ogólnie dziwny zapach jest przy wyłączonej klimie, jak włącze to jest ok

Brzechu, znam ten patent z łazienki ale wolałbym znaleźć przyczynę parowania a brak pianki do golenia chyba nią nie jest. Dzięki za podpowiedź.

: pn lip 14, 2008 08:18
autor: Leon013
ja bym stawiał na filtr pyłkowy

: pn lip 14, 2008 11:54
autor: Ponior
Myśle że golfy tak mają, u mnie i u kumpla jest to samo (a filterki wymienione). Ja włączam nawiew zimnego (nie klime) i para schodzi po jakiś 2 min.
Pozdro

: pn lip 14, 2008 12:01
autor: kristo
To wg mnie fizyka. Różnica temperatur i już.

: pn lip 14, 2008 21:15
autor: dimexd
fizyka fizyką a człowieka *#cenzura#* bierze. poza tym generalnie płynu mi nie ubywa ani kapkę więc już pomysły mi się skończyły całkowicie.

: sob lis 14, 2009 20:03
autor: bambi001
a jak sprawdzic czy klapka od obiegu wewnetrzego sie zamyka i otwiera ( vw bora) w którym miejscu ona jest dokłądnie i w jakiej pozycji ma byc otwarta ( całkowicie w pionie czy lekko pod skosem ?) i jeszce jedno pytanie filtr p. pyłkowy ma byc strana weglowa ( ta bardziej szarą) da spodu ( ma ta strona wylatywac powietrze czy w nia wlatywac) czyli jakby zakładajac go do bory ma byc do góry szara czy do doł ??

: sob lis 14, 2009 20:34
autor: zq_lbn
Klapkę sterującą obiegiem masz pod filtrem kabinowym - sprawdź po wyjęciu filtra, czy zmiana "obieg wewnętrzny - obieg zewnętrzny" powoduje zmianę jej położenia.

Na filtrze powinieneś mieć opisany kierunek przepływu powietrza.

: sob lis 14, 2009 21:30
autor: bambi001
własnie nic niema :.( i umnie klapka jest otwarta tak pod kątem 45 stopni moze troche więcej ? w takim polozeniu jest obieg otwarty ? bo chyba mi nie dziala jego zamkniecie :(

: sob lis 14, 2009 23:54
autor: zq_lbn
a sprawdzałeś, czy wykonuje jakiś ruch po zmianie sposobu cyrkulacji??

: ndz lis 15, 2009 00:20
autor: bambi001
na wylaczonym silniku a chyba powinien byc zapalony no nie ?