Golf II koncowka drazka kierowniczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II koncowka drazka kierowniczego
Witam wszystkich serdecznie, to moj pierwszy post na tym forum
Dzis chcialem wymienic lewa koncowke drazka kierowniczego w Golfie 2 1.6kat z 90r, no i kupilem ta nieszczesna koncowke i tu pojawia sie problem, gdyz nie moge jej odkrecic caly drazek kreci sie wokol wlasnej osi... dzialalismy roznie... rurhakiem lapalismy drazek a drugim rurhakiem probowalismy krecic koncowka... NIC! juz mnie szlag powoli trafia... co poradzicie? a moze ta koncowka jest jakos nabijana? tym ze jest wkrecana to sugeruje sie po tej koncowce co dzis kupilem (ewidentnie ma gwint w srodku...
POMOOOOCY!!!!
Pozdrawiam
Salieri
Dzis chcialem wymienic lewa koncowke drazka kierowniczego w Golfie 2 1.6kat z 90r, no i kupilem ta nieszczesna koncowke i tu pojawia sie problem, gdyz nie moge jej odkrecic caly drazek kreci sie wokol wlasnej osi... dzialalismy roznie... rurhakiem lapalismy drazek a drugim rurhakiem probowalismy krecic koncowka... NIC! juz mnie szlag powoli trafia... co poradzicie? a moze ta koncowka jest jakos nabijana? tym ze jest wkrecana to sugeruje sie po tej koncowce co dzis kupilem (ewidentnie ma gwint w srodku...
POMOOOOCY!!!!
Pozdrawiam
Salieri
kurde, ale ja tam nic takiego nie widze moze slepy jestem biegne looknac... jak nic takiego nie znajde to zrobie fotki i wrzuce na ogledziny
EDIT: no kurna nie ma zadnej nakretki kontrujacej, w ogole ta koncowka wyglada jakby byla zacisnieta a nie wkrecona... chyba w tym moim golfie cos narzezbione jest... ehh co mam zrobic?
jeszcze do tego moj dziadek (zlota raczka ) obcial brzeszczotem ta koncowke koncowki drazka no kurde i nawet zlozyc i pojechac do warsztatu nie moge... moze teraz ktos mi powie jak caly drazek zdjac?
EDIT: no kurna nie ma zadnej nakretki kontrujacej, w ogole ta koncowka wyglada jakby byla zacisnieta a nie wkrecona... chyba w tym moim golfie cos narzezbione jest... ehh co mam zrobic?
jeszcze do tego moj dziadek (zlota raczka ) obcial brzeszczotem ta koncowke koncowki drazka no kurde i nawet zlozyc i pojechac do warsztatu nie moge... moze teraz ktos mi powie jak caly drazek zdjac?
Drązek kierowniczy ma przegub kulowy zasłonięty takim mieszkiem gumowym zdejmi opaski z gumy zsuń gumę i zobaczysz ten przegub odkręca się go od listwy kluczem chyba 19 I masz wyjęte Jak jest problem z odkręceniem koncówki to wyciąga się cały drązek i w imadło mocuje wtedy mozna skakać na kluczu Aż dziwne ze nie ma kontry na końcówce moze ktoś pospawał A Dziadek ma u mnie mistrza!
MORE POWER
Wszyscy macie rację ,ale była wersja (nie pamiętam w których rocznikach i z której strony samochodu) bo sam tak miałem że końcówka była na stałe! zespolona z drążkiem kierowniczym.Nie pamiętam czy byla w całości czy poprostu zaspawana ,ale sam się wq....łem bo musiałem drugi raz pędzić do sklepu.
Nawet chyba w któreś z książek na rysunku poglądowym jest to oznaczone jeko nierozbieralne.[/list]
Nawet chyba w któreś z książek na rysunku poglądowym jest to oznaczone jeko nierozbieralne.[/list]
no i po mojego golaska przyjechal mily pan z duuuza lawetka i zabral mi go ;( na szczescie juz sie robi marek29, no wlasnie chyba ja mam ta wersje z nierozbieralna koncowka... albo rzezba byla bo wiem ze ta strona auto bylo uderzone...
Cobra, dziadek u brata w BMW e21 tez sie popisywal swoimi wspanialymi patentami jest mistrzunio normalnie, powiem Ci ze czasem jego patenty sa calkiem niezle i naprawde dobrze dzialaja
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za uwage i chec pomocy
Cobra, dziadek u brata w BMW e21 tez sie popisywal swoimi wspanialymi patentami jest mistrzunio normalnie, powiem Ci ze czasem jego patenty sa calkiem niezle i naprawde dobrze dzialaja
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za uwage i chec pomocy
koledzy, więc sprawa lewej końcówki wygląda tak : ze względu na oszczędność i szybkość regulacji VW oryginalnie montował z tej właśnie strony drążek razem z gałką. i to było nierozbieralne ( wiem bo mnie sie udało to rozebrać po 2ch godzinach roboty ). natomiast jak już sie gałeczka wybije to trzeba zapodać nowy drążek, i wtedy już sie wkręca gałke razem z kontrą. i robi sie regulacje zbieżności na obydwóch kołach. i to cała zabawa
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości