Strona 1 z 1

Pompa paliwa silnik ADZ

: czw lip 10, 2008 20:48
autor: majorr92
Witam

Mam problem chodzi o pompę paliwa chyba się już kończy jej żywot.
Od pewnego czasu mój Golfik nie chce czasem zapalić dopiero dzisiaj miałem okazje sprawdzić bo zazwyczaj jak to się działo to nie było mnie przy tym tylko moja dziewczyna.
Więc tak przekręcam kluczyk słucham czy pompa działa nic cisza ,próbuję drugi raz znowu cisza odczekałem chwilkę 1-2 min próbuje znowu jest słychać pompę próbuje zapalać zaskoczył poszarpało trochę i zgasł, jeszcze raz to samo pompę słychać zapalił poszarpał i zgasł, znowu następna próba cisza pompy nie słychać wogóle nie odpala, jeszcze raz cisza nie słychać pompy i nie odpala więc posiedziałem chwile 3-4 min próbuje jeszcze raz pompę słychać odpalam przy gazówka i jest zaskoczył zgasiłem jeszcze raz i pali od zaraz bez niczego.
Pytam czy to koniec pompy czy może sprawdzić coś innego ???


I jeszcze jedno pytanko o pompę np: jak bym założył pompę z GTI albo z VR6 to czy by był jakiś przyrost mocy ???

Mój silniczek 1.8 ADZ

: czw lip 10, 2008 20:53
autor: dziejo
majorr92 pisze: to czy by był jakiś przyrost mocy ???
nie :bigok: nie :bajer: będzie bo dawką paliwa steruje ecu poza tym sam wtrysk posiada zawór zwrotny nadmiar paliwa się przeleje
na poczatek sprawdz przekażnik pompy i bezpiecznik

: czw lip 10, 2008 21:24
autor: majorr92
dziejo pisze:na poczatek sprawdz przekażnik pompy i bezpiecznik
Jak by był bezpiecznik to by cały czas nie chodziła a ona działa tylko czasem tak dzisiaj coś nie zaskakuje.

A jak sprawdzić ten przekaźnik ???

: czw lip 10, 2008 21:34
autor: dziejo
jak nie usłyszysz pompy sprawdz czy napięcie dochodzi do niej a podaje właśnie przekażnik

: czw lip 10, 2008 22:36
autor: vpil
Witam.

Jak nie usłyszysz pompy to sprawdź czy dochodzi do niej napięcie (po przekręceniu kluczyka przez jakieś 2-3 sekundy) jeżeli napięcie dochodzi to wymieniaj pompę i na nic nie czekaj, bo autko Ci stanie w najmniej oczekiwanym momencie.
Wymiana na mocniejszą pompę nic Ci tu nie da, bo przy wtrysku jest zawór odpowiedzialny za ciśnienie w układzie paliwowym i on cały czas będzie popuszczał.

Powodzenia :-)

: czw lip 10, 2008 22:47
autor: majorr92
Co bym musiał jeszcze wymienić żeby dało mi przyrost mocy jak bym chciał tą pompę z GTI ???

Tylko najgorzej ze naraźie pompa działa i zawsze to się dzieje jak minie nie ma więc będzie mi trudno sprawdzić, a co za sprzęcik potrzebuje aby sprawdzić czy prą dochodzi ???

: czw lip 10, 2008 22:52
autor: Paweł Marek
śróbokręcik dla odkręcenia dekla w bagażniku i żaróweczkę z dwoma kabelkami dla podłączenia pod kable czerwono-żółty i brązowy we wtyczce pompy

: czw lip 10, 2008 23:05
autor: majorr92
Paweł Marek pisze:śróbokręcik dla odkręcenia dekla w bagażniku i żaróweczkę z dwoma kabelkami dla podłączenia pod kable czerwono-żółty i brązowy we wtyczce pompy
No to będę to woził i jak jeszcze raz coś takiego się stanie to sprawdzę bo narazie działa tylko coraz częściej zdarzają się takie przygody jak dziś

[ Dodano: 24 Lip 2008 23:23 ]
Panowie mam pytanko odnośnie tego przekaźnika w czasie jazdy ten przekaźnik jest ciepły czy tak ma być ???