czym zastąpić rurkę od odmy w ADY, 2E ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

czym zastąpić rurkę od odmy w ADY, 2E ??

Post autor: rysiektr » śr lip 09, 2008 23:43

Witam
Mam golfa GTI Edition z 2.0 8V ADY. Kupilem go z popekana rurką od odmy i nienadawala sie do klejenia gdyz "pekała w rekach"...Szukanie na szrotach tez nic nie dalo bo byly w podobnym stanie jak ta moja. ASO odpada bo ceny maja zabojcze. Prosze o podpowiedzi z czego mozna dorobic taka rurke?? Czy ktoś z was robil kiedys taka z jakiegos materialu?? Czy zamiast ciagnąć rurke mozna zastosowac filtry tego typu http://www.allegro.pl/item393356300_fil ... _nowy.html ??
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 23:54 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » czw lip 10, 2008 00:27

Wiem, że to nie ten sam model, ale w TYM WĄTKU masz kilka propozycji jak rozwiązali to inni ludzie dla silnika 1,3. Może podsunie Ci to jakieś pomysły.

Najważniejsze to chyba tylko stosować elementy olejoodporne i wytrzymujące odpowiednią temperaturę. Poza tym każda rurka/kolanko o odpowiedniej średnicy się nada. Poszukaj w hipermarkecie budowlanym albo w sklepie z częściami hydrauliczno/gazowymi.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 00:29 przez moriel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lip 10, 2008 15:51

niby ok waz olejoodporny i po sprawie...lecz jest jedno ALE....Jak go zamocować w obudowie na bloku silnika??fabryczna odme wklada sie w ta obudowe i przestrzeliwuje zawleczka a z gumowym wezem nie bardzo da rade tak zrobic....moim patentem jest wykonanie odmy z rurki miedzianej i wygiecei jej na gietarce tak aby ksztaltem przypominala fabryczna dolutowanie 1cm przed koncem podkladki i przestrzelenie jej zawleczka...moze sie uda tylko pytanie czy nic mi sie tam nie bedzie osadzalo czy cos...i jak miedz wspolgra z olejem??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 10, 2008 16:14

rysiektr, kup sobie wąż od silnika 2E z Passata
numer 037 103 493 P
jest cały z gumy, nie wiem ile kosztuje ale często bywał na allegro za ok 7 dych - jako oryginał. Inaczej montowany u dołu - bez zawleczki tylko na wierzch króćca opaską, u góry taki sam


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 11, 2008 18:55

rychu a wystarczy na gg zapytać albo zadzwonicalbo wejsc na stronęIC :p

takie coś Ci jest potrzebne

Obrazek

[ Dodano: Pią Lip 11, 2008 18:57 ]
ewentualnie wersja dłuższa chyba też jest, taka co idzie aż na dół ale z tego co kojarze twój motor to chyba u Ciebie jest ta krótsza?? W kazdym razie mimo że to oryginał to moge Ci to przez IC zamówić. pzdr
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2008 19:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 11, 2008 20:47

sas_gti, potrzebne mu jest to co pokazałeś, ale dalszy ciąg to plastykowa rurka w dół która jest cholernie droga, a to ona własnie pęka jak papier. Dlatego zapodałem numer takiej jak była w passacie, bo ona jest całością z gumy i tańsza. Sam mam taką. Kolega Marihuana Man takie miał na zbyciu, ale nie widzę go już na forum od dłuższego czasu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » pt lip 11, 2008 21:08

A mi jest wlasnie potrzeby waz, ktory wchodzi w ten element co podales @sas_gti tylko teraz nie pamietam czy od lewej strony czy od prawej (patrzac na zdjecie).
W kazdym badz razie wchodzi od dolu silnika, jest pekniety, zakleilem go tasma pozadnie i jakos tam trzyma ale peka coraz bardziej.
Mialbys cos dla mnie?

edit:
Wlasnie ten element, o ktorym pisze @Paweł Marek.
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2008 21:10 przez Tical, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 11, 2008 21:33

Zajrzałem teraz do Intercarsu i nie mają tego węża w aktualnej ofercie niestety

[ Dodano: Pią Lip 11, 2008 9:39 pm ]
http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... 037103493P
kto szuka ten znajduje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob lip 12, 2008 10:25

sas_gti pisze:takie coś Ci jest potrzebne
to tez mi jest potrzebne ale to co pokazales jest od 2E a w ADY jest bardzo podobne z ta roznica ze ta krotsza strona rurki nie jest powyginana w gore a potem w prawo jak w 2E a tylko w prawo i jest delikatnie dluzsza...aktualnie mam to zastapione jakimis wezami o wlasciwej srednicy i bardziej potrzebuje ta plastikową rurkę lub ewentualnie gumowa o ktorej mowil Paweł Marek, i jesli sas_gti, posiadasz takie lub mozesz miec to na pewno sie dogadamy :pub:
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2008 10:25 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » sob lip 12, 2008 12:25

Ja rowniez skorzystam :)



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lip 12, 2008 13:10

jest w IC zarówno 037 103 493 P czyli to dluzsze
jak i 037 103 493 AB czyli to krótsze czyli to co dałem foto
są to oryginały ale można je zamówić przez IC, gwarantuję
A Paweł Marek znalazł zamiennik taniej, szkoda ze nie ma foto zeby sie upewnić że to to.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 12, 2008 19:15

sas_gti pisze:zeby sie upewnić że to to.
na 100 procent, mam taki w aucie i z niego numery brałem. I podkreślam to nie jest zaminnik w sensie podróby, tylko oryginalny wyrób do silnika 2E z paska, różniący się od tego z 2E w MK3 jak opisałem wyżej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob lip 12, 2008 22:21

Paweł Marek, powiedz mi jeszcze w jaki sposob połączyłes ten wąz o ktorym mowisz z tym podwojnym wezykiem na zaworze od odmy ktory pokazał sas_gti, ?? dales jakas metalowa rurke na laczeniu czy w jakis inny sposob jest to rozwiazane? moglbys strzelic jakies foto jak jet u Ciebie zrobione ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » sob lip 12, 2008 22:24

To jest cały wąż, jego nie łączysz tylko zakładasz bezpośrednio na odmę. Też taki kupiłem, zresztą Paweł Marek mi go polecał.. ;)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości