Wymiana krowowca 1.8 ADZ, falujace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Wymiana krowowca 1.8 ADZ, falujace obroty

Post autor: kedzior » sob lip 05, 2008 14:00

witam,

mialem problemy z obrotami tzn auto potrafilo zawiesic sie na 2tys obrotow a przy przelaczaniu biegow zamiast od razu zchodzic z obrotow oboty sie nieznacznie podwyzszaly i w koncu opadaly

udalo mi sie zalatwic orginalnego BOSCH-a 6pin na podmiane

podlaczylem i auto chodzi jeszcze gorzej - odpialem klemy aby zrobic reset

po odpaleniu i odczekaniu do wlaczenia wentylatora na biegu jalowym auto nierowno trzyma obroty i cale az 'podskakuje'

jakies sugestie co dalej? sprawdziel podlaczenia - niby wszystko ok.

pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc



Awatar użytkownika
Adek
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 300
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Adek » sob lip 05, 2008 14:05

a regulowałeś TPS-A ??


MOJA IBIZA ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005

MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » sob lip 05, 2008 14:07

nie bardzo rozumiem o co kolega pyta?



Awatar użytkownika
Adek
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 300
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Adek » sob lip 05, 2008 14:10

miałem taki sam problem jak ty wyregulowałem tpsa i pomogło :helm: a tutaj masz link jak to zrobić
http://forum.vwgolf.pl/vi...t=82826&start=0


MOJA IBIZA ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005

MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » sob lip 05, 2008 14:12

link nie zaskakuje

jest to mozliwe do wykonania samemu?



Awatar użytkownika
Adek
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 300
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Adek » sob lip 05, 2008 14:33

tak mozna zrobić to samemu a tu masz poprawiony link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826&start=0


MOJA IBIZA ZAPRASZAM :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=361005

MÓJ BYŁY GOLF ZAPRASZAM :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176190

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » pn lip 07, 2008 19:25

Obrazek

kierujac sie porata z linku zmierzylem u siebie, uprzednio cofajac krokowca.

przy calkowicie zamknietej przepustnicy jest wartos jak na wskazaniu i przynnie otwierajac zmienia sie do 4.74

kolejny restart i ponad 10km i nic

auto przyspiesza ok ale na biegu jalowym pracuje wyjatkowo nierowno - az trzesie buda

gdzie dalej szukac przyczyn?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości