Strona 1 z 1

[mk3] Opóźnienie

: wt cze 28, 2005 00:59
autor: Krembul
Hej! Ostatnio zaobserwowałem dziwne zjawisko. Występuje ono tylko wtedy gdy silnik jest zimny. Kiedy na drugim biegu przyspieszam i puszczę gaz tak przy 3 tysiącach obrotów, żeby zmienić bieg, samochód na to nie reaguje przez jakies dwie może jedną sekundę. Znaczy się jedzie tak jakbym nie puścił tego gazu. Nie zaobserwowałem tego na innym biegu jak również przy rozgrzanym silniku. Co to może być???

: czw cze 30, 2005 00:44
autor: rzodkiew
moze kiedys linka gazu byla smarowana czyms gestym i teraz dostal sie tam brud i wstrzymuje , a jak sie silnik rozgrzeje to "smar" sie nagrzeje i robi sie rzadszy wiec lzej chodzi , sproboj nasmarowac linke czyms rzadkim moze pomoze

: czw cze 30, 2005 06:09
autor: Kbolo
U mnie jest podobnie. Na zimnym jakby z opóźnieniem działał silnik.
Z początku sądziłem, że to wina paliwa lecz okazało się że silnik dostaje lewe powietrze - pęknięte mocowanie gumowe podstawy gaźnika. Teoretycznie auto powinno gasnąć na wolnych obrotach, ale u mnie objaw był taki sam jak u ciebie Krembul.

: czw cze 30, 2005 07:13
autor: tomisk
Mam podobny problem. Zauważyłem jeszcze że po resecie kompa (odłaczenie akumulatora) jest OK. Ale po pewnym czasie znowu wraca.

: czw cze 30, 2005 07:15
autor: tomisk
Mam podobny problem. Zauważyłem jeszcze że po resecie kompa (odłaczenie akumulatora) jest OK. Ale po pewnym czasie znowu wraca.

: czw cze 30, 2005 19:47
autor: Krembul
Byłem dziś u mechanika. Okazało się, że przepalona jest podstawa wtrysku (tzn. ten łącznik gumowy pod podstawą). Podobno to jest przyczyną. Jutro jade kupić tą część i zobaczymy czy coś się zmieni. Dam znać jakie są rezultaty.

: czw cze 30, 2005 22:43
autor: tomisk
Krembul pisze:Byłem dziś u mechanika. Okazało się, że przepalona jest podstawa wtrysku (tzn. ten łącznik gumowy pod podstawą). Podobno to jest przyczyną. Jutro jade kupić tą część i zobaczymy czy coś się zmieni. Dam znać jakie są rezultaty.

A ile takie cudo kosztuje?

: czw cze 30, 2005 22:49
autor: tomisk
Krembul pisze:Byłem dziś u mechanika. Okazało się, że przepalona jest podstawa wtrysku (tzn. ten łącznik gumowy pod podstawą). Podobno to jest przyczyną. Jutro jade kupić tą część i zobaczymy czy coś się zmieni. Dam znać jakie są rezultaty.

A ile takie cudo kosztuje?

: czw cze 30, 2005 23:38
autor: daaroo
ok 50 zł zalezy jeszcze gdzie

: pn lip 04, 2005 14:11
autor: Krembul
Wymienione. Teraz już nie ma tego problemu. Wszystko chodzi jak trzeba.