Strona 1 z 1

Kombinowany licznik....

: czw lip 03, 2008 15:06
autor: axel1989
w związku z tym ze mam wakacje chciałem w końcu zając się trochę autkiem. najpierw chciałem zrobić podświetlenie licznika bo poprzedni właściciel coś namieszał i nie świeci, i jeszcze licznik zawyża prędkość. jak go dziś wciągnąłem, okazało się ze coś jest tu pokombinowane
zamieszczam fotki:

co to jest za kombinacja...??? :

Obrazek


gdzie ma byc podlaczona ta tasma... ?? :

Obrazek

a nadomiar zlego cos jeszcze w srodku lata. jak sie do tego zabrac bo nie wiem?

: czw lip 03, 2008 15:40
autor: forevwers
jesli chodzi o zawyrzanie to po fotkach widac ze ktos przekladal predkosciomierz( tasla pod srobkami pomieta) i zalozyl z innym indeksem predkosci. a jesli chodzi o 1 foto to ktos tak jakby kapnal na folie rozgrzana cyna. Ta tasma ktora odstaje nie musi byc do niczego podpieta. to jest od jakiegos dodatkowego wyposarzenia (nie wiem dokladnie od czego, niech ktos inny sie wypowie). Podswietlenie nie chodzi prawdopodobnie z tego powodu, ze te 2 sciazki sa przepalone.

: czw lip 03, 2008 15:53
autor: bettek
Taśmia dodatkowa jest od MFA

: czw lip 03, 2008 20:07
autor: axel1989
po części doszedłem co jest grane. licznik zawyżał bo był cofany a koleś ustawił początek na 20 km, a nie na kresce na dole. tam gdzie jest kapnięto cyną - to nie jest przypadkowe kapniecie, bo do cofania licznika wcale lutownica potrzebna nie jest. ktoś po prostu - nie wiem po co - zmostkował lampkę od wody i oleju tak ze lampka od wody świeciła się razem z lampka od oleju, a ścieżka od lampki wody została przerwana.... wiec to naprawiłem , ale nadal nie mogę dojść z podświetleniem. gdzie tzn do którego pinu przyłożyć napięcie żeby sprawdzić czy dochodzi do żarówek?

: pt lip 04, 2008 22:39
autor: Stanio50
ja niebawem bede rozbierał swój licznik a mam podswietlenie niebieskie to postaram Ci pomoc a mam do was pytanie ... takie liczniki da rade naprawic bo jak kupilem MkII obrotomierz wariowal na wolnych obrotach wskazywal 1500obr/min a przy lekkim dodaniu gazu krecil sie jak F1 do 5tys .... az jakies 2 dni temu .... padł calkiem ... (no niekiedy cos tam drgnie ale to tak od niechcenia a jak drgnie to wskazówka poleci na 5tys i znow na 0 ...:()jak w ogole to do czego jest td podlaczony obrotomierz moze to wina nie zegarów tylko cos z elektryka jest powalone .... ;/ ?

: sob lip 05, 2008 00:36
autor: axel1989
w dieslu czyli tak jak u Ciebie obrotka powinna być podłączona do wyjścia W alternatora. więc możesz od niego zacząć.

a ktoś wie do którego pinu podłączyć zasilanie żeby sprawdzić czy do styków podświetlenia dochodzi napięcie..??

: ndz wrz 21, 2008 19:42
autor: marcinek84
zasilanie podświetlenia jest w szaro niebieskim kabelku w liczniku na 2 wtyczki.

: ndz wrz 21, 2008 19:43
autor: axel1989
marcinek84 pisze:zasilanie podświetlenia jest w szaro niebieskim kabelku w liczniku na 2 wtyczki.
wiem kolego, juz do tego doszedłem. ale dzieki :)