Problem z hamulcami.. nie wiem co jest grane...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
Problem z hamulcami.. nie wiem co jest grane...
Witam!
mam taki problem, zdazylo mi sie to poraz 2 w ciagu tyg. wiec zaczelem sie niepokoic, mianowicie przytrafilo mi sie to 2 razy w sumie zaraz po odpaleniu auta i przejechaniu do 1km. Pedal hamulca robi sie twardy i zaczyna cos chrubotac, tak jakby plyn blokowal nacisniecie hamulca.. nie wiem jak dokladnie to opisac. po nacisnieciu pedala chwile chrobocze i jest git przez cala droge.. a przebywam ok 60km dziennie..Dodam iz klocki i tarcze wymienialem ok pol roku temu i do tej pory bylo wszystko OK. Dodam iz mam ABS
mam taki problem, zdazylo mi sie to poraz 2 w ciagu tyg. wiec zaczelem sie niepokoic, mianowicie przytrafilo mi sie to 2 razy w sumie zaraz po odpaleniu auta i przejechaniu do 1km. Pedal hamulca robi sie twardy i zaczyna cos chrubotac, tak jakby plyn blokowal nacisniecie hamulca.. nie wiem jak dokladnie to opisac. po nacisnieciu pedala chwile chrobocze i jest git przez cala droge.. a przebywam ok 60km dziennie..Dodam iz klocki i tarcze wymienialem ok pol roku temu i do tej pory bylo wszystko OK. Dodam iz mam ABS
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Tak to serwo, bardzo popularna usterka sam sie z tym mecze, ale narazie jezdze bo kasy brakuje na wymiane:P Jak Ci sie podniesie to z wyczuciem pusc "pedala" jak to napisales i wszystko wroci do normy, ja w sumie sie przyswyczailem, tylko sie boje ze kiedys moze hebli zabraknac jak beda potrzebne...
WWW --> http://www.lokaauto.pl
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zależy jeszcze w jakim silniku występuje problem. Jeśli w wolnossacych benzynach i wolnossacych dieslach, to zazwyczaj jest to serwo. Jeśli to są silniki TDI, to zanim zabierze sie ktoś za serwo niech najpierw sprawdzi pompe podcisnienia. Z niej najczęściej zsuwają się przewody podcisnieniowe i pedał twardnieje.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
Czytajac wasze odpowiedzi, zastanawiam sie nad tym kiedy ten plyn byl wymieniany, szczerze mowiac nie mam pojecia pewnie dawno temu. bo ja jezdze nim juz prawie rok i nie wymienialem plynu.. poprzedni wlasciciel?? wielka niewiadoma
Wiec chyba zaczne od sprawdzenia plynu....
[ Dodano: 02 Lip 2008 23:52 ]
Ile tego plynu jest potrzeba do calego ukladu??
[ Dodano: 02 Lip 2008 23:53 ]
I jaki polecic mozecie...
Wiec chyba zaczne od sprawdzenia plynu....
[ Dodano: 02 Lip 2008 23:52 ]
Ile tego plynu jest potrzeba do calego ukladu??
[ Dodano: 02 Lip 2008 23:53 ]
I jaki polecic mozecie...
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości