Problem z hamulcami.. nie wiem co jest grane...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Problem z hamulcami.. nie wiem co jest grane...

Post autor: d.milas » śr lip 02, 2008 12:13

Witam!
mam taki problem, zdazylo mi sie to poraz 2 w ciagu tyg. wiec zaczelem sie niepokoic, mianowicie przytrafilo mi sie to 2 razy w sumie zaraz po odpaleniu auta i przejechaniu do 1km. Pedal hamulca robi sie twardy i zaczyna cos chrubotac, tak jakby plyn blokowal nacisniecie hamulca.. nie wiem jak dokladnie to opisac. po nacisnieciu pedala chwile chrobocze i jest git przez cala droge.. a przebywam ok 60km dziennie..Dodam iz klocki i tarcze wymienialem ok pol roku temu i do tej pory bylo wszystko OK. Dodam iz mam ABS


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

marchew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 02, 2008 09:15
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: marchew » śr lip 02, 2008 12:22

Jak dla mnie to pada Ci serwo, ewemtualnie sprawdz przewód podłączony do silnika (od pompy) - sprawdz czy silnik daje podciśnienie...

Jeszcze pytanko: Jak wciśniesz pedał hamulca i odpalisz samochód (cały czas trzymając nogę na hamulcu) to pedał delikatnie schodzi w dół?



Awatar użytkownika
kamilos33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: śr maja 28, 2008 11:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kamilos33 » śr lip 02, 2008 12:52

Tak to serwo, bardzo popularna usterka sam sie z tym mecze, ale narazie jezdze bo kasy brakuje na wymiane:P Jak Ci sie podniesie to z wyczuciem pusc "pedala" :grin: jak to napisales i wszystko wroci do normy, ja w sumie sie przyswyczailem, tylko sie boje ze kiedys moze hebli zabraknac jak beda potrzebne... :crazy:


WWW --> http://www.lokaauto.pl

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » śr lip 02, 2008 13:10

Olala.
Mam to samo niestety co opisuje założyciel tematu.
Ja także wymieniłem klocki i tarczę z tyłu i od tego czasu sie tak zaczęło robić...
Tzn, "Mechanik" wymieniał...
Jaki koszt serwa ?


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr lip 02, 2008 13:13

paku69, d.milas, kiedy ostatnio zmienialiści płyn hamulcowy???



Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » śr lip 02, 2008 13:18

Jak tarcze wymieniałem. To mechanik dostał litr oleju... Chociaż w sumie pewnie go nie wlał... a tarcze wymieniałem 2 tyg temu


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr lip 02, 2008 13:20

paku69, podedz do mechaniora i ci sprawdzi takim urzadzonkiem z djodami w jakim stanie jest płyn chmulcowy. jak bedzie nie zaciekawie to go wymien i wtedy vzobzcz co sie bedzie dzialo z hamulcami



Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » śr lip 02, 2008 13:38

I tak chyba zrobie... Mechanior za robote wziął 160 zeta a nie odpowietrzył układu...


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr lip 02, 2008 13:41

paku69, miałem u siebie taką sytuacje ze przy naciśnieciu hamulca słyszałem dosyć mocne puknięcie ale po wymianie płynu hamulcowego to zanikło - poprostu płyn który miałem był juz jak woda



Awatar użytkownika
kamilos33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: śr maja 28, 2008 11:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kamilos33 » śr lip 02, 2008 13:53

w sumie nie pomyslalem o plynie... moze tez sprawdze


WWW --> http://www.lokaauto.pl

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr lip 02, 2008 14:03

Zależy jeszcze w jakim silniku występuje problem. Jeśli w wolnossacych benzynach i wolnossacych dieslach, to zazwyczaj jest to serwo. Jeśli to są silniki TDI, to zanim zabierze sie ktoś za serwo niech najpierw sprawdzi pompe podcisnienia. Z niej najczęściej zsuwają się przewody podcisnieniowe i pedał twardnieje.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr lip 02, 2008 23:50

Czytajac wasze odpowiedzi, zastanawiam sie nad tym kiedy ten plyn byl wymieniany, szczerze mowiac nie mam pojecia pewnie dawno temu. bo ja jezdze nim juz prawie rok i nie wymienialem plynu.. poprzedni wlasciciel?? wielka niewiadoma

Wiec chyba zaczne od sprawdzenia plynu....

[ Dodano: 02 Lip 2008 23:52 ]
Ile tego plynu jest potrzeba do calego ukladu??

[ Dodano: 02 Lip 2008 23:53 ]
I jaki polecic mozecie...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt lip 04, 2008 07:14

d.milas, płyn kup DOT4 a wchodzi go 07-09l w pusty układ



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pt lip 04, 2008 10:51

Dzieki za odpowiedzi w sobote zmieniam plyn


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 454 gości