Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Swap silnika na 1.8 Turbo 20v oznaczenie AGU
zanoszę się z planem swapa, mam golfa 1.8 na punktowym wtrysku o oznaczeniu RP.... zbieram kasę i chciałem upchnąc do niego 1.8 Turbo 20v od mk4. teraz moje pytania. elektrykę wiem że muszę przełożyc całą... a jak z mocowaniami silnika i skrzyni, czy bardzo dużo roboty? no i dalsze pytania czy paisty,chamulce,przeguby,półosie da się przełożyc czy coś trzeba kąbinowac.... narazie tylko tyle mi przychodzi do głowy... będę dopisywał
Ostatnio zmieniony pn cze 30, 2008 09:18 przez gibon.vw, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
tak silnik już mam razem ze skrzynią, wiązką, pedałami... itd.
opisze tu co trzeba zrobić przy takim swapie i będę miał tez pytania bo niestety nie wiem wszystkiego...
- co do łap to tył pasuje bez przeróbek, przednia wymaga rozwiercenia otworów na większe i dania dłuższych śrub mocujących
- co do skrzyni to ja chcę włożyć tą cą kupiłem razem z silnikiem, co wymaga niestety zmiany pedału sprzęgła bo jest hydrauliczne, nowy pedał pobiera sobie płyn hamulcowy więc trzeba zmienić albo pompę hamulcową na taką ze zbiorniczkiem z wyjściem na przewód który podłączymy do pedału sprzęgła, lub zrobić tak jaki ja zrobiłem wymieniłem sam zbiorniczek... nowa skrzynia wymaga też zmianę drążka zmiany biegów ponieważ jest na linkach... no i łapę która trzyma skrzynie trzeba zmienić bo ta moja ni jak nie pasuje... planuje dać łapę od vr6 powinna pasować ale o tym przekonam się po weekendzie..
- następny problem to przeguby i pół osie... i tu za bardzo nie wiem jak sobie z tym poradzić, jakieś propozycje??? dodam że chciałbym zostać przy rozstawie 4x100
opisze tu co trzeba zrobić przy takim swapie i będę miał tez pytania bo niestety nie wiem wszystkiego...
- co do łap to tył pasuje bez przeróbek, przednia wymaga rozwiercenia otworów na większe i dania dłuższych śrub mocujących
- co do skrzyni to ja chcę włożyć tą cą kupiłem razem z silnikiem, co wymaga niestety zmiany pedału sprzęgła bo jest hydrauliczne, nowy pedał pobiera sobie płyn hamulcowy więc trzeba zmienić albo pompę hamulcową na taką ze zbiorniczkiem z wyjściem na przewód który podłączymy do pedału sprzęgła, lub zrobić tak jaki ja zrobiłem wymieniłem sam zbiorniczek... nowa skrzynia wymaga też zmianę drążka zmiany biegów ponieważ jest na linkach... no i łapę która trzyma skrzynie trzeba zmienić bo ta moja ni jak nie pasuje... planuje dać łapę od vr6 powinna pasować ale o tym przekonam się po weekendzie..
- następny problem to przeguby i pół osie... i tu za bardzo nie wiem jak sobie z tym poradzić, jakieś propozycje??? dodam że chciałbym zostać przy rozstawie 4x100
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
gibon.vw, to widzę, że poważnie myślisz o tym swapie nie to co inni, masz tu troszeczkę info:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242424&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242424&start=0
popytaj tutaj:)
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=72
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=72
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
dzięki C4_KAWON za linka na pewno skorzystam bo jeszcze długa droga zanim odpalę to 1.8T w swoim mk2... ale będę pisał co robię, czego nie wiem i co trzeba zrobić żeby ktoś później skorzystał...
.. dzisiaj wymontowałem zwrotnice przeguby pół osie i przy okazji wymieniłem końcówki drążków kierowniczych a i zdemontowałem układ wydechowy bo po pierwsze jest inne podejście pod kolektor w mk2 a w mk4 a po drugie mocowo należy dobrać tłumiki, albo robić przelotowe jak kto woli...
.. jutro czeka mnie zmiana drążka zmiany biegów i montaż pedała sprzęgła
.. dzisiaj wymontowałem zwrotnice przeguby pół osie i przy okazji wymieniłem końcówki drążków kierowniczych a i zdemontowałem układ wydechowy bo po pierwsze jest inne podejście pod kolektor w mk2 a w mk4 a po drugie mocowo należy dobrać tłumiki, albo robić przelotowe jak kto woli...
.. jutro czeka mnie zmiana drążka zmiany biegów i montaż pedała sprzęgła
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
gibon.vw, dobrać i przerobić wydech:) tez bd kiedyś swapował jeszcze nie wiem co ale marzy się r32 pod maską ale najpierw to hajs trzeba zebrać
może załóż temat ze swoim golfem i umieści go w dziale projekty
[ Dodano: 15 Cze 2009 21:00 ]
a nie sory jest temacik o gofliku
może załóż temat ze swoim golfem i umieści go w dziale projekty
[ Dodano: 15 Cze 2009 21:00 ]
a nie sory jest temacik o gofliku
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 20:56 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
mam taką nadzieje... a jak już ogarnę go całego to go zchipuje na 180 kM i to dopiero będzie masakrator.... a dzisiaj założyłem pedał sprzęgła, nie obyło się bez problemów, musiałem przerobić troszkę mocowanie skrzynki z bezpiecznikami znaczy się przesunąć ją w lewo o jakieś 1,5 cm ale dało rade teraz tylko muszę wyciąć otwory którymi doprowadzę i wyprowadzę płyn do hydrauliki pedału... i muszę wykombinować jak połączyć stare pedały z nowym żeby był stabilniejszy ale mam już pewien patent ale to dopiero jak zrobię to się pochwal
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości