Strona 1 z 1

Opony i Nieszczelność

: ndz cze 29, 2008 11:24
autor: bora gdz
Lewa opona przód:
Obrazek

Prawa opona przód (zużycie widoczne na krawędzi wewnętrznej opony) :
Obrazek

...
Obrazek

Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...

Co to może być??

I druga sprawa:
Obrazek

nieszczelność jak widać ja jednym przewodzie...

co to za przewód i co się wiąże z tą nieszczelnościa???

PZDR i z góry dzięki za zainteresowanie :grin:

Re: Opony i Nieszczelność

: ndz cze 29, 2008 11:50
autor: Byrd
Co do przewodu z tego co widać to przewód od wspomagania kierownicy i jeśli jest on tylko lekko spocony, a nie cieknie z niego olej nie ma potrzeby jego wymieniać

: ndz cze 29, 2008 11:56
autor: Kulon
bora gdz pisze:Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...

Co to może być??
kąty są do ustawienia, bo zdjęcie co wkleiłeś jest ze zbierzności, musisz do dobrego warsztatu jechać i pewnie powiedzą że w tym model nie da się ustawic kątów bo nie są regulowane to fakt bo MK4 i Bora nie mają regulacji ale dobry spec sobie poradzi w tym temacie, np: przesuwając sanki, było pare razy na ten temat

: ndz cze 29, 2008 15:05
autor: pszczyna
To dla mechanika aby wiedział jak ma ustawić
A co do opony to przyczyna może być zbyt duże ciśnienie i wówczas środek wyciera Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz cze 29, 2008 17:24
autor: bora gdz
pszczyna pisze:A co do opony to przyczyna może być zbyt duże ciśnienie i wówczas środek wyciera
zobacz drugie zdjęcie, nie środek a lewy kant opony wytarty jest... a cisnienie oczywiscie jak należy...
Dzieki za tabelki :grin:

a kąty to chyba z tyłu sa bez regulacji, a z przodu w mkIV tez sie nie da??

: ndz cze 29, 2008 19:02
autor: pszczyna
Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem


Co do ustawiania kątów skoro tabela podaje wymiary to po to aby je stosować w regulacji –wniosek taki że to się da regulować a jeżeli Machnik twierdzi inaczej to :
1—nie chce się mi z tym babrać!!
2—jest nieudolny lub nie potrafi tego i chce wyjść z twarzą i ciśnie kity że nie ma takiej opcji !!!
Tabela wyraźnie opisuje parametry a skoro są to znaczy że w jakiś sposób dokonuje się korekty [wniosek taki –zmiana mechanika]

: ndz cze 29, 2008 20:08
autor: bora gdz
pszczyna pisze:Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem
krawędź wewnętrzna opony = pisząc to miałem na myśli wewnętrzną czyli tą krawędź od środka samochodu :bajer: czyli tą która jest wytarta i widzoczna na zdjęciu drugim :grin:

Tak czy inaczej : :pub:

PZDR

[ Dodano: 07 Wrz 2008 18:30 ]
Obrazek

problem ściągania auta został rozwiązany po zmianie opon na zdrowe FALKEN ze-325...
auto jedzie teraz jak po sznurku :bigok: