10 lat garażowany i...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 16:16
- Lokalizacja: Mam wiedziec;) właściwie to Radom
10 lat garażowany i...
...no i właśnie mam mały problem jak to ugryźć.
Chodzi o to, że dostałem Golfa II 1.6GTD, który 10 lat stał w garażu. I mam pytanko na co zwrócić uwagę przy przywracaniu go do stanu używalności. I co wstępnie bezwzględnie musi być wymienione.
Silnik tyle dobrego, że był zalany na full olejem, bo poza tym nie był palony. I całe szczęście, że stał w suchutkim garażu.
Jedyne z czym nie miał bym problemu to elektryka (tym mogę zająć się w większości osobiście bo jeszcze jakieś pojęcie o tym mam) ale reszta niestety już do warsztatu leci...
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam.
PS. niestety nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc a jeszcze kolejne, że jeszcze nie bardzo orientuje sie w budowie tego forum więc jeśli już takie pytanko kiedyś padło to z góry przepraszam za zaśmiecanie i mam nadzieję, że modzi sie ulitują
Chodzi o to, że dostałem Golfa II 1.6GTD, który 10 lat stał w garażu. I mam pytanko na co zwrócić uwagę przy przywracaniu go do stanu używalności. I co wstępnie bezwzględnie musi być wymienione.
Silnik tyle dobrego, że był zalany na full olejem, bo poza tym nie był palony. I całe szczęście, że stał w suchutkim garażu.
Jedyne z czym nie miał bym problemu to elektryka (tym mogę zająć się w większości osobiście bo jeszcze jakieś pojęcie o tym mam) ale reszta niestety już do warsztatu leci...
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam.
PS. niestety nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc a jeszcze kolejne, że jeszcze nie bardzo orientuje sie w budowie tego forum więc jeśli już takie pytanko kiedyś padło to z góry przepraszam za zaśmiecanie i mam nadzieję, że modzi sie ulitują
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pamiętam przynajmniej jeden taki temat, spróbuj użyć wyszukiwarki u dołu strony. I napsisz jeszcze czy auto w tej chwili jeździ czy jeszcze nie zostało uruchomione w ogóle. Ja myślę że po pierwsze nowy akumulator, po drugie wymiana oleju w silniku, płynu chłodniczego, wszystkich filtrów i jeździć, reszta wyjdzie w praniu. O oponach trzeba będzie też pomyśleć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmiana płynu hamulcowego i ogólnie przegląd/remont hamulców.
Nie wiem jak z ON , czy nie spuścić z baku i zalać świeży (jakby to była benzyna to obowiązkowo bo by zwietrzała ale jak jest z ON to nie wiem).
Nie wiem jak z ON , czy nie spuścić z baku i zalać świeży (jakby to była benzyna to obowiązkowo bo by zwietrzała ale jak jest z ON to nie wiem).
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
1. wymienić pasek rozrządu
2. wymienić filtr paliwa+ nowy zalać paliwem - sprawdzić co zostało w baku - najlepiej odessać
3. założyć nowy aku
4. jeśli do cylindrów zalano olej - to trzeba go usunąć - co to znaczy na full?
5. płyn hamulcowy wymienić - łożyska tylne z bębnów przesmarować albo wymienić
6. sprawdzić wszystkie przewody hamulcowe oraz gumowe z układu chłodzenia - sprawdzić czy działa kontrolka braku płynu chłodniczego (podczas wymiany płynu)
2. wymienić filtr paliwa+ nowy zalać paliwem - sprawdzić co zostało w baku - najlepiej odessać
3. założyć nowy aku
4. jeśli do cylindrów zalano olej - to trzeba go usunąć - co to znaczy na full?
5. płyn hamulcowy wymienić - łożyska tylne z bębnów przesmarować albo wymienić
6. sprawdzić wszystkie przewody hamulcowe oraz gumowe z układu chłodzenia - sprawdzić czy działa kontrolka braku płynu chłodniczego (podczas wymiany płynu)
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
to ja jszcze dodam
oponki hamulce no i elektryka
i sprawdz ukklad kierowniczy
wiekszosc stykow mozsz miec zasniedzialych
co przy spotrej dawce niefarta moze dac ladny pozar po tylu latach jak iskry poprzeskakuja
do tego juz kosmetycznie
wszelkie plastiki i dumy do przejzenia ewentualnej wymiany lub przerobki
oponki hamulce no i elektryka
i sprawdz ukklad kierowniczy
wiekszosc stykow mozsz miec zasniedzialych
co przy spotrej dawce niefarta moze dac ladny pozar po tylu latach jak iskry poprzeskakuja
do tego juz kosmetycznie
wszelkie plastiki i dumy do przejzenia ewentualnej wymiany lub przerobki
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Heh ciekaw jestem stanu tego Golfa. 10 lat takie złoto miec w garażu . Jesli możesz to zapodaj fotki kierownicy , przednich foteli. Ocenimy jego przebieg orientacyjnie.
Ale napewno roboty to jest aż szkoda gadać. Płyny, paski, połączenia, gumy, przewody, hamulce. Wszystko trzeba sprawdzić.
Ale napewno roboty to jest aż szkoda gadać. Płyny, paski, połączenia, gumy, przewody, hamulce. Wszystko trzeba sprawdzić.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości