Strona 1 z 1

licznik

: pt cze 27, 2008 01:42
autor: Grzebaluch
Mam u siebie w golfiku licznik bez obrotka w zamian jest wstawiony duzy zegar jak to w golfach bywa moj to 1,3NZ z 90r. Mam licznik z golfika z 91r z obrotkiem i zegarem elektronicznym. Czy ktos robil taka zamiane i czy bedzie duzo kombinacji???

: pt cze 27, 2008 07:16
autor: pczerniej
wszystko zależy od tego na ile kostek masz stary licznik 1 czy 2 , no i będziesz musiał podpiąć przewód do alternatora o ile sie nie mylę żeby obrotomierz ci chodził , roboty niedużo :bajer:

: pt cze 27, 2008 07:42
autor: wasiak
na dzien dobry szukajka jest na forum
tu masz praktycznie wszystko
a tematow jest bez liku

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2047253

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

a ogolnie sa 2 rodzaje zegarow
na 1 (po 89 r) i 2 wtyzki (przed 89)
jezeli trafisz kompatybilna to na 99 procent bedzie dzialac bez zadnych przerubek
zabawa w przejsciowki tez jest mozliwa ale dlubania sporo

zwroc jeszcze uwage na indeks predkosciomierza w 1,3 masz 935

albo jak jest inny to przeloz swoj stary predkosciomierz do mowego licznika

: pt cze 27, 2008 11:11
autor: pekol
obrotomierz podlaczsz do cewki zaplonowej (benzyna) lub do alternatora (diesle)

z wtyczkami jezeli masz troche cierpliwosci tez mozesz przerobic z 1 na 2 wtyczki
wystarczy poszukac rozpiski pinow i poprzekladac

mi to zajelo na psokojnie ok 30 min podalcznie kabelkow z 1 kostki na 2

: sob cze 28, 2008 00:51
autor: Grzebaluch
dzieki koledzy bede dzisiaj probowal moze cos z tego wyjdzie :green_fuck: ,a jak to jest z tym obrotomierzem?? W benzynie pod cewke czy dokladniej gdzie??? A w dieslu tak z ciekawosci do alternatora to zozumiem ale pod co?? Dzieki za odp. Pozdro

: sob cze 28, 2008 01:00
autor: pekol
pod cewke podpinasz pod konektorki ktore sa obok przewodu ktory idzie na kopulke....
na pewno beda tam miejsce aby podpiac

co do diesla to trzeba podpiac sie pod ktorras z Diod, tylko niepamietam teraz ktora dokladnie.... trzeba by poszuakc....

: sob cze 28, 2008 01:13
autor: Grzebaluch
ja tak z ciekawosci tam gdzie sie podpinam pod cewke to co to za przewod jest z - czy + a moze jakis od czujnika Halla bo to przeciez z obrotami jest zwazane???

: sob cze 28, 2008 07:09
autor: Leon_Wechtel
jakiś czas temu zmeniałem swoje zegary ,a wlaściwie kombinowalem zlepek dwóch liczników ,zostawilem swój prędkościomierz,wsadziłem inny obrotomierz wraz z folią z obwodm drukowanym z innego licznika.Podpiąlem do auta i działał o d pierwszego razu.
Z tego co wiem to w benzynie nie ma problemu ,w dieslu najczęsciej trzeba coś podpinac.Dodam ,że licznik swój mialem na 2 kostki i na takoą folię z dweima wtyczkami zmieniłem.Napęd prędkościomierza to nie problem ,bo napędzany jest linką ,problemy tworzy wlaśnie obrotomierz.
Jak masz folię i obrotomierz od tego samego licznika ,gdzie zgadzają się wtyczki to wszystko powinno zagrac.

: sob cze 28, 2008 21:35
autor: pekol
no glownej stronie VWgolf.pl byla gdzies rozpisaka pinow na 1 i na 2 wtyczki.... poszukaj tam pinu opowiada za obrotomierz.... moze byc tak ze bedziesz mial sam kabelek w wiasce przepodow i wystarczy wymienic licznik :) ja u siebie orgilannie mialem ten przewodzic juz,u ciebie tez powinien byc, i tylko przerobilem z 1 na 2 wtyczki i za pierwszym razem wsyztsko ruszylo

: pn cze 30, 2008 15:49
autor: Grzebaluch
Wymienilem licznik i jest wszysdko ok :hmm: :hmm: ,dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam.