Strona 1 z 1

Swap na diesla, problem z licznikiem

: wt cze 24, 2008 21:07
autor: giblaski
Witam , przerzuciłem silnik diesla do budy w której był benzyniak , i teraz pytanie
Mam zegar na jedną kostkę z obrotomierzem , tak jak jest to na tej instalacji od benzyniaka
Co muszę konkretnie poprzerabiać żeby były obroty silnika ? Na razie doszedłem po pinach że jest to pin 10 i musi to iść do alternatora (alternator diesel z wsuwką na W
Teraz sprawa z grzaniem świec żarowych.Posiadam automatyczny przekaźnik świec i potrzebował bym jakiś schemacik wykonania tego wszystkiego , jeśli posiada ktoś takowy to proszę o wrzucenie.
Szukałem schematu elektryki golfaII po roku 89 ale niestety nie znalazłem , na pewno byłoby dużo łatwiej dojść do tego wszystkiego
Czekam na odpowiedzi

Z góry dzięki

: wt cze 24, 2008 21:24
autor: AIRWOLF
zegary z benzyniaka nie bedą kompletnie kompatybilne z dizlem, nie bedzie obrotek chodził

lepiej kup najzwyklejsze zegary z dizla z właściwym przełożeniem niż cudować z tymi

: wt cze 24, 2008 21:58
autor: giblaski
źle się zrozumieliśmy , ja mam zegar z obrotomierzem od diesla na jedną kostkę, tak jak jest to w instalacji benzyniaka , sęk w tym że trzeba przerobić tą instalacje bęzyniaka żeby były obroty , grzanie świec i wszystkie kontrolki się paliły

: wt cze 24, 2008 22:10
autor: vvillemo
Witam!
Jeżdżę vw golfem III. Jest to "przeróbka" benzyniaka na diesla (taki już kupiłam), zegar z obrotomierzem mi działa, natomiast nie działa wskaźnik paliwa i od 3 lat tak jeżdżę i za każdym razem muszę sobie obliczać ile mam paliwa w baku, żeby mi nie brakło :D wiem, wiem komedia ale nie mamy pojęcia z ojcem jak to zmienić... mechanik u którego byłam z tym problemem stwierdził, że on nie będzie się zajmował taką "profanacją"....