Strona 1 z 2
					
				wymieniać krokowca po 250.000tys bo wolno schodzi z obrotów
				: ndz cze 22, 2008 10:41
				autor: przemas1983
				czy tylko trzeba przeczyscic bo widziałem w fordach ze tam jest jakis plastik i on sie przeciera i trzeba kupic nowy ale niewiem jak w golfach. a niechce nic schrzanić pomózcie!!!!
			 
			
					
				
				: ndz cze 22, 2008 10:44
				autor: FIRERS
				moim zdaniem krokowiec nie ma nic do schodzenia z obrotow on reguluje wolne obroty przynajmniej w moim tak jest mk3 gti 2.0 2e
			 
			
					
				
				: ndz cze 22, 2008 10:45
				autor: dziejo
				przemas1983 pisze:czy tylko trzeba przeczyscic 
  moze  ten  zabieg  wystarczy 
[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:46 ]
FIRERS pisze: nie ma nic do schodzenia 
  ??? jak   to  niema  włąsnie  silczek  krokowy  wspomaga  niejako  stabilizację  obrotów zwłaszcza  podczas  schodzenia   z  wysokich  obrotów  silnika 
[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:50 ]
przemas1983 pisze: a niechce nic schrzanić pomózcie!!!!
  tradycyjnie  zrób  mu  resecić  odłączając  klemy akum na  jakiś czas  prosty  zabieg  a moze  pomóc 
[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:53 ]
przyjrzyj  się  fotce 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... s&start=15
 
			 
			
					
				
				: ndz cze 22, 2008 11:12
				autor: necia
				A jakie masz dokładnie objawy? ja miałam całą aferę z tym aparacikiem ....W VW3TDI przy samym starcie od razu obroty wchodziły na 2500 przy czym silnik chodził normalnie a w trakcie jazdy autko nie miało mocy. No nie chcial iść...osiągał nawet zawrotne 120/h ale w czasie czterokrotnie większym niz zwykle. Bujał się jak stara furmanka....przy czym mówie, ze silnik warczał prawidłowo. Po odstawieniu na warsztat nic nie pomogło- ani czyszczenie ani odłączanie i restartowanie. Trzeba było wymienić  to ustrojstwo i teraz działa cacy  

 
			 
			
					
				
				: ndz cze 22, 2008 11:26
				autor: dychsm
				wloz krokowca w naczynie z benzyna najlepiej ekstrkcyjna bo pozniej ona szybko wyschnie, najlepiej na noc:) a pozniej wysusz i zakladaj, jeslito nie pomoze to szukaj innego.... a co do ostatniej wypowiedzi to ja nei widzialem krokowca w TDi. przeplywka tam mogla sie wieszac ale krokowca tam niema 

 
			 
			
					
				
				: ndz cze 22, 2008 11:52
				autor: necia
				[quote][/quote] to ja nei widzialem krokowca w TDi. przeplywka tam mogla sie wieszac ale krokowca tam niema  
masz rację   

 strzeliłam gafę  

 to zaworek przy pompie był  

 
			 
			
					
				..
				: ndz cze 22, 2008 11:59
				autor: przemas1983
				powiem wam ze przy zimnym silniku trzyma 2000tys obrotów troche długo, wkurza mnie to.
ale jak sie rozgrzeje to dojdzie do 2000tys i spada tak wolno ze japierdziele ale jak dojdzie do 1500tys to juz szybko spada do 800.  raz mi sie przydazyło ze po długiej jezdzie raz wogóle nie chciały spasc z 2000tys  ale na poczatku powiem wam ze było ok spadało równomiernie niecałe 6 miechów temu
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 07:52
				autor: T.O.B.I.
				reset kompa robiles? mialem tak z krokowcem ale u mnie podbijal do 2500 albo do 3000, w krotkim czasie potem padl, ratowalem sie wtedy naciagnieciem linki gazu, najperw zresetuj kompa i po resecie pozwol mu sie nagrzac do wlaczenia sie wentylatora bez dotykania gazu, a i upewnij sie ze linka gazu ma lekki luz, regulacja jest przy obudowie wtrysku
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 09:50
				autor: gopiter
				Zamin zdecydujesz sie na zakup nowego krokowca sprawdz dokladnie caly dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Wolne schodzenie z obrotow jest tez typowym objawego lewego powietrza w dolocie...
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 19:36
				autor: zoso8894
				gopiter pisze:Zamin zdecydujesz sie na zakup nowego krokowca sprawdz dokladnie caly dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Wolne schodzenie z obrotow jest tez typowym objawego lewego powietrza w dolocie...
dobrze mówi.
 
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 19:39
				autor: bogik
				czyli jak to sprawdzić??...
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 20:05
				autor: bombel-g2
				
			 
			
					
				
				: pn cze 23, 2008 21:05
				autor: dychsm
				co do lewego powietrza to mozna na wlaczonym silniku zlapac za plastikowy dolot na wtrysku i ruszac nim na boki jak bedzie uszkodzona pod nim podstawa wtrysku to bedzie przygasal
			 
			
					
				..
				: śr cze 25, 2008 09:43
				autor: przemas1983
				no własnie ten wezyk był z dwóch stron pekniety i dawało lewe powietrze wiec jak włozyłem tak jak był, obroty schodza równomiernie i weźcie to pod uwage ze tak sie dzieje przy zerwanym wezyku za koletkorem ssacym,ze obroty nieschodza z 2000obr pzdr  pogrzebałem ijest git .  gopiter masz pochwałe        
Temat prosze zamknąć!!! 
