Strona 1 z 2

wymieniać krokowca po 250.000tys bo wolno schodzi z obrotów

: ndz cze 22, 2008 10:41
autor: przemas1983
czy tylko trzeba przeczyscic bo widziałem w fordach ze tam jest jakis plastik i on sie przeciera i trzeba kupic nowy ale niewiem jak w golfach. a niechce nic schrzanić pomózcie!!!!

: ndz cze 22, 2008 10:44
autor: FIRERS
moim zdaniem krokowiec nie ma nic do schodzenia z obrotow on reguluje wolne obroty przynajmniej w moim tak jest mk3 gti 2.0 2e

: ndz cze 22, 2008 10:45
autor: dziejo
przemas1983 pisze:czy tylko trzeba przeczyscic
moze ten zabieg wystarczy

[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:46 ]
FIRERS pisze: nie ma nic do schodzenia
??? jak to niema włąsnie silczek krokowy wspomaga niejako stabilizację obrotów zwłaszcza podczas schodzenia z wysokich obrotów silnika

[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:50 ]
przemas1983 pisze: a niechce nic schrzanić pomózcie!!!!
tradycyjnie zrób mu resecić odłączając klemy akum na jakiś czas prosty zabieg a moze pomóc

[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:53 ]
przyjrzyj się fotce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... s&start=15

: ndz cze 22, 2008 11:12
autor: necia
A jakie masz dokładnie objawy? ja miałam całą aferę z tym aparacikiem ....W VW3TDI przy samym starcie od razu obroty wchodziły na 2500 przy czym silnik chodził normalnie a w trakcie jazdy autko nie miało mocy. No nie chcial iść...osiągał nawet zawrotne 120/h ale w czasie czterokrotnie większym niz zwykle. Bujał się jak stara furmanka....przy czym mówie, ze silnik warczał prawidłowo. Po odstawieniu na warsztat nic nie pomogło- ani czyszczenie ani odłączanie i restartowanie. Trzeba było wymienić to ustrojstwo i teraz działa cacy :grin:

: ndz cze 22, 2008 11:26
autor: dychsm
wloz krokowca w naczynie z benzyna najlepiej ekstrkcyjna bo pozniej ona szybko wyschnie, najlepiej na noc:) a pozniej wysusz i zakladaj, jeslito nie pomoze to szukaj innego.... a co do ostatniej wypowiedzi to ja nei widzialem krokowca w TDi. przeplywka tam mogla sie wieszac ale krokowca tam niema :)

: ndz cze 22, 2008 11:52
autor: necia
[quote][/quote] to ja nei widzialem krokowca w TDi. przeplywka tam mogla sie wieszac ale krokowca tam niema

masz rację :blush: strzeliłam gafę :crazy: to zaworek przy pompie był :grin:

..

: ndz cze 22, 2008 11:59
autor: przemas1983
powiem wam ze przy zimnym silniku trzyma 2000tys obrotów troche długo, wkurza mnie to.
ale jak sie rozgrzeje to dojdzie do 2000tys i spada tak wolno ze japierdziele ale jak dojdzie do 1500tys to juz szybko spada do 800. raz mi sie przydazyło ze po długiej jezdzie raz wogóle nie chciały spasc z 2000tys ale na poczatku powiem wam ze było ok spadało równomiernie niecałe 6 miechów temu

: pn cze 23, 2008 07:52
autor: T.O.B.I.
reset kompa robiles? mialem tak z krokowcem ale u mnie podbijal do 2500 albo do 3000, w krotkim czasie potem padl, ratowalem sie wtedy naciagnieciem linki gazu, najperw zresetuj kompa i po resecie pozwol mu sie nagrzac do wlaczenia sie wentylatora bez dotykania gazu, a i upewnij sie ze linka gazu ma lekki luz, regulacja jest przy obudowie wtrysku

: pn cze 23, 2008 09:50
autor: gopiter
Zamin zdecydujesz sie na zakup nowego krokowca sprawdz dokladnie caly dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Wolne schodzenie z obrotow jest tez typowym objawego lewego powietrza w dolocie...

: pn cze 23, 2008 19:36
autor: zoso8894
gopiter pisze:Zamin zdecydujesz sie na zakup nowego krokowca sprawdz dokladnie caly dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Wolne schodzenie z obrotow jest tez typowym objawego lewego powietrza w dolocie...
dobrze mówi.

: pn cze 23, 2008 19:39
autor: bogik
czyli jak to sprawdzić??...

: pn cze 23, 2008 20:05
autor: bombel-g2
mozesz na zapalonym silniku prysnąc jakims dezodorantem w okolicach wtrysku i dolotu powietrza-jesli obroty sie zmienią to łapie lewe powietrze- JA z krokowcem zrobiłem tak ze przedłuzyłem ten plastikowy bolec-który sie wytarł...(biały) przedłuzyłem go cenkim wezykiem z instalacji elektrycznej kabla-tzn wyciągnąłem te druciki i uciąłem chyba 1,5 mm kabelka-nałozyłem na wytarty trzpien plastikowy i załozyłem -juz wiem ze troszke za długi ale zeszedł mi z obrotów bo tez miałem pod 2 tys-miłej zabawy :grin: :grin: :grin:

: pn cze 23, 2008 21:05
autor: dychsm
co do lewego powietrza to mozna na wlaczonym silniku zlapac za plastikowy dolot na wtrysku i ruszac nim na boki jak bedzie uszkodzona pod nim podstawa wtrysku to bedzie przygasal

..

: śr cze 25, 2008 09:43
autor: przemas1983
no własnie ten wezyk był z dwóch stron pekniety i dawało lewe powietrze wiec jak włozyłem tak jak był, obroty schodza równomiernie i weźcie to pod uwage ze tak sie dzieje przy zerwanym wezyku za koletkorem ssacym,ze obroty nieschodza z 2000obr pzdr pogrzebałem ijest git . gopiter masz pochwałe


Temat prosze zamknąć!!! :P