Strona 1 z 1

Jak nazywa się ten wąż

: sob cze 21, 2008 09:33
autor: carter19
Witam cieknie mi płynem chłodniczym przez wąż pokazany na zdjęciu, nie wiem jak się on nazywa, ile moze kosztowac? Cieknie na łączeniu, tam gdzie jest ten czujnik (niebieska strzałka), czy da sie to jakos zakleic??Probowałem już silikonem żaroodpornym ale nic z tego. Może jest jakis sposób żeby ominąć wymiane??
Obrazek

: sob cze 21, 2008 10:46
autor: e2rdd23
to jest KROCIEC z wejsciem na czujnik temperatyry kosztuje ok 10 zł nie warto naprawiac bo kupiusz nowy krkuciec i wymienisz i masz po klopocie

Jak chcesz sie bawic w naprawe to tylko czerwonym silikonem odpornym na temperature ale ro na dlugo nie pomoze lepiej kupic nowy



MOJE GTI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161546

: sob cze 21, 2008 10:47
autor: Paweł Marek
Nie mam tego czujnika u siebie w 2E. Sądzę że tam jest plastykowy trójnik, oblany gumą i nie pokliesz tego skutecznie. Trzeba szukać takiego weża na szrocie, a wrazie problemów ze znalezieniem czunik można chyba będzie włożyć zamiast zaślepki którą widać w króćcu z przodu głowicy, a wąż zastąpić takim bez miejsca na czujnik. Właściwie nie wiem co to za czujnik, na pewno to jest silnik 2E? Mógłbyś podać kolory kabelków do niego? Pytam tak z ciekawości bo nie bardzo widać na fotce.

: sob cze 21, 2008 13:20
autor: Cefaloid
Paweł Marek pisze:a wrazie problemów ze znalezieniem czunik można chyba będzie włożyć zamiast zaślepki którą widać w króćcu z przodu głowicy, a wąż zastąpić takim bez miejsca na czujnik. Właściwie nie wiem co to za czujnik, na pewno to jest silnik 2E?
A problemy na pewno wystąpią ze znalezieniem takiego węża z trójnikiem.
Wiem bo sam szukałem, nawet nigdzie na szrotach nie mieli, poza tym taki ze szrotu...
pęknie w czasie jazdy i tylko kosztów się narobi.

Ja u siebie miałem podobny wąż z trójnikiem ale w silniku 1.8 ABS (ten gruby między chłodnicą a głowicą) i u mnie ten czujnik okazał się być czujnikiem 3-go biegu wentylatora (tak, okazało się że mam nietypowy, 3 biegowy wentylator chłodnicy).
Wstawiłem ten czujnik zamiast zaślepki jak Paweł Marek radzi dawno temu i jest wszystko OK, a wąż zamieniłem na typowy.

: sob cze 21, 2008 13:26
autor: CzapCzap
Jak cos to kupowalem zaslepke taka w interteam , za kilka zlociszy z uszczelka

: sob cze 21, 2008 13:32
autor: Paweł Marek
Cefaloid, jeszcze tak dla podreparowania mojej wiedzy: ten czujnik jest podłączony pewnie pod sterownik wentylatorów pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego?

: czw cze 26, 2008 16:53
autor: carter19
są dwa kabelki:
jasno niebiesko - czerwony
ciemno niebiesko -brązowy

mówicie o tej zaślepce z lewej strony zdjęcia?

Wydawało mi się że widziałem gdzieś na silniku napis 2E ale teraz nie moge znaleźć, w razie czego gdzie to pisze? bo nalepki w bagażniku i w drzwiach są zdarte... A jakie jeszcze były dwulitrówki 8v oprócz 2E?

: czw cze 26, 2008 17:08
autor: Paweł Marek
carter19 pisze:jasno niebiesko - czerwony
ciemno niebiesko -brązowy
dzięki
carter19 pisze:mówicie o tej zaślepce z lewej strony zdjęcia?
tak
carter19 pisze:A jakie jeszcze były dwulitrówki 8v oprócz 2E?
ADY, AKR AGG, wystarczy jak dasz większa fotę obejmująca silnik

: czw cze 26, 2008 17:40
autor: carter19
a ma ktoś pomysły co to może byc za czujnik??

: czw cze 26, 2008 22:10
autor: Paweł Marek
a przeczytałeś co Cefaloid napisał wcześniej, przecież wyjaśnił.

: pt cze 27, 2008 12:12
autor: carter19
hmmm czyli narazie przyjmuje wersje kolegi o 3-biegowym wentylatorze...
postaram sie przesledzic kabelki....czyli jezeli sa czujnikiem 3-go biegu wentylatora to powinienem szukać przy wentylatorze?

: pt cze 27, 2008 20:04
autor: Paweł Marek
to wentylator ma wtyczkę na 4 kable a nie trzy jak dwubiegowy, i patrz czy masz sterownik wentylatorów pod zbiorniczkiem płynu chłodzacego