Nierówne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Nierówne obroty

Post autor: Błażejek » śr cze 18, 2008 00:20

Witam,
od początku posiadania mojego golfa miałem taki problem, mianowicie są to nierówne oboroty, brak mocy, dzwinie duże spalanie oraz fakt, że wewnątrz kabiny wszystko mi sie trzęsie na niskich obrotach czyli np podczas postoju :cry: :cry:

Auto zostało oddane do znajomego mechanika który sprawe załatwil do połowy ponieważ auto już tylko czasmi miało drgawki ale moc oraz spalanie było normalne. Teraz problem powrócił do początkowego stadium.

Sytuacja jest krytyczna ponieważ mam problem żeby podjechać pod górke.... a jak dzisiaj wracałem do domu obwonicą i zdjąłem piątke (dalej jadąc na luzie) to auto mi zgasło... :? :?

Jest to golf z 88r. 1.6 na gaźniku... podejrzewam że problem ma związek z gaźnikiem, po poprzednej naprawie usłyszałem coś o jakiej zapadce (???), która reguluje przepływ powietrza i że jest ona połamana przez co oborty są takie nierówne. Chciałbym sam rozwiązać ten problem, lub wymienić wadliwą częśc...

z góry dziękuje za rady oraz wskazówki.... :cry:
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 18:23 przez Błażejek, łącznie zmieniany 1 raz.



kchpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob cze 02, 2007 11:51
Lokalizacja: Chorzów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: kchpl » śr cze 18, 2008 07:16

Witam jak masz 1.6 na gaźniku to prawdopodobnie masz Pn-ke na gaźniku 2ee czyli znana sprawa polecam ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... zyberdachu
tam znajdziesz całą mase info co i jak.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr cze 18, 2008 12:02

Błażejek, musisz podać jaki masz gaźnik. 2EE czy 2E2 bo bez tej informacji ciężko będzie Ci pomóc :)

Jak nie jesteś pewny jaki posiadasz gaźnik to zapodaj fotkę



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr cze 18, 2008 14:25

Wiesz co kolega ja bym zajrzał na twim miejscu do sinkiczka krokowego i przepustnicy to drugi lubi sie brudzić z reguły wystarczy wyczyścić



Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Błażejek » śr cze 18, 2008 17:52

ok więc wrzucam fotke, bo nie jestem pewien

mam nadzieje że widać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 17:55 przez Błażejek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr cze 18, 2008 18:19

posiadasz gaźnik 2e2.


Sprawdz w jakim stanie sa swiece, czy nie sa okopcone. Byc moze przelewa Ci gaznik. Daj znac czy masz czarne swiece.


Jezeli przelewa gaznik, oznacza to, ze w komorze plywakowej jest za duzy poziom paliwa. Co prawda w tym gazniku nie reguluje sie poziomu paliwa ale jednak na zbyt duzy poziom wplyw moze miec :

1. dziurawy plywak
2. nieszczelny zaworek iglicowy

i wszystkie mozliwe kombinacje awarii tych dwoch elementow.


Najlepiej bedzie jak sprawdzisz stan tego plywaka, czy nie zatonal, zaworka.
Bedziesz musial zdjac pokrywe gaznika (5 srubek krzyzakowych).
Nie jest to trudne.
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 18:23 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Błażejek » śr cze 18, 2008 23:11

problem został naprawiony przez znajomego mechanika, którego moge każdemu polecić, nie straszne mu nasze gaźniki :grin: :grin: jestem bardzo zaodowolony, ponieważ moge nawet regulować obroty na iglicy :bajer:

dla kolegów z podobnymi objawami...

za pewne powody są przeróżne, ale mój był taki że... jakby to ująć moim niefachowym językiem :hmm: w gaźniku są dwie przepustnice powietrza, jedna jest otwarta na stałe, druga gdy potrzebna wiecej mocy, ta druga była u mnie otwarta cały czas, przez co podciśnienie na wężykach szalało. Patrząć od strony podłoża na odkręcony gaźnik można dostrzec tam śrubke regulacji tymi przepustnicami, wystarczy poruszać i naturalnie przeczyścić i śmiga jak nowy.... oprócz tego wszystkie wężyki muszą być na 120% szczelne...


bardzo dziękuje za wypociny moich kolegów oraz chęć pomocy :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr cze 18, 2008 23:23

Gratuluje :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 202 gości