nie moge odpalic auta...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
nie moge odpalic auta...
wiatm,
dzis rano wyjechale przed garaz by zmienic waz odmy w moim mk3 GTI,autko ladnie odpalilo, zmienilem stara podziurawiona odme na nowa ori,zapalilem autko wszystko ladnie chodzilo,wjechalem do garazu i poszedlem na obiad.
po jakis 4h wrocilem bo mialem jechac po swoja kobiete odebrac ja z pracy,wsiadam do auta,przekrecam kluczyk i... nie chce zapalic,wszystko normalnie kreci ale nie zapala,paliwa mam pol baku,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,kable i swiece mam nowe,pozniej z kuzynem sprawdzalem iskre i niestety nie ma jej,nie mam pojecia co moze byc przyczyna,posprawdzalem wszelkie wtyczki i wpinki w komorze i sa ok
niestety nie wiem co mam dalej zrobic,mam immobilizer i zastanawiam sie czy czasem to moze jego wina?dodam ze sprawdzalem sobie plyny i za akumulatorem jest taka piramidka chyba czujnik otwarcia maski zachaczylem o niego ale sprawdzalem go i niby ok
pomozcie
dzis rano wyjechale przed garaz by zmienic waz odmy w moim mk3 GTI,autko ladnie odpalilo, zmienilem stara podziurawiona odme na nowa ori,zapalilem autko wszystko ladnie chodzilo,wjechalem do garazu i poszedlem na obiad.
po jakis 4h wrocilem bo mialem jechac po swoja kobiete odebrac ja z pracy,wsiadam do auta,przekrecam kluczyk i... nie chce zapalic,wszystko normalnie kreci ale nie zapala,paliwa mam pol baku,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,kable i swiece mam nowe,pozniej z kuzynem sprawdzalem iskre i niestety nie ma jej,nie mam pojecia co moze byc przyczyna,posprawdzalem wszelkie wtyczki i wpinki w komorze i sa ok
niestety nie wiem co mam dalej zrobic,mam immobilizer i zastanawiam sie czy czasem to moze jego wina?dodam ze sprawdzalem sobie plyny i za akumulatorem jest taka piramidka chyba czujnik otwarcia maski zachaczylem o niego ale sprawdzalem go i niby ok
pomozcie
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 20:03 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektrykiem tez nie jestem wiec jedyne co Ci moge poradzic to skombinowac druga sprawna i podlaczyc na chwile (moze np. na jakims szrocie poprosic zeby na chwile pozyczyli) do siebie i zobaczyc co bedzie.jak sprawdzic cewke
Mozliwe. Mi padla w trakcie jazdy. Dobrze, ze to bylo ok. 1km od domu i holowanie krotko trwalo. Podobno to cewki w Golfach Mk3 i Polo lubia padac. Z tego co ja zauwazylem to w tej mojej co sie zepsula popekana byla ta plastikowa obudowa wiec moze jakies przebicia sie zaczely robic i w koncu padla na amen. Jesli to rzeczywiscie cewka Ci padla to ode mnie tyle, ze funkiel nowke tyle, ze zamiennik kupilem za bodajze 120zl wiec tragedii nie ma. Wymiana to 5-10min w zaleznosci od zdolnosci manualnych . Tylko musisz sie upewnic czy to na pewno cewka ale skoro jej nie sprawdzales, a mowisz, ze caly uklad WN masz sprawny to ja wlasnie stawiam ,ze to wina cewki.czy to mozliwe ze tak nagle by padla jesli to wina cewki?
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 23:51 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
otworzylem dzis aparat zaplonowy, przeczyscilem styki bo byly zasniedziale pozniej szedlem po kablach i czyscilem kolejne styki,niestety nic to nie dalo,kreci kreci i nic wiecej,mam o tyle kiepsko ze nie mam nikogo do pomocy zeby nawet sprawdzic ta durna cewke,tesciowa zadzwonila do znajomego elektryka ma podjechac i sholowac auto na warsztat...zobaczymy co bedzie dalej...
cewke mam chyba 3pinowa bo wchodzi do niej wtyczka z trzema kablami
cos takiego:
http://www.allegro.pl/item382454803_cew ... 115ps.html
cewke mam chyba 3pinowa bo wchodzi do niej wtyczka z trzema kablami
cos takiego:
http://www.allegro.pl/item382454803_cew ... 115ps.html
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 13:44 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.
witam,
ja mialem ten sam motyw z cewka ale rok temu - jezdzilem i wszystko ok a tego samego dnia po kilku godzinach odpalam i lipa nie zapala (pompe slychac jak podaje paliwo a auto nic) sprawdzalem iskre i nie ma - padla cewka a modul by ok ale niestety jest to razem
a co do immobilazera to on dzial tak ze auto odpala ale na chwile i potem gasnie
ja mialem ten sam motyw z cewka ale rok temu - jezdzilem i wszystko ok a tego samego dnia po kilku godzinach odpalam i lipa nie zapala (pompe slychac jak podaje paliwo a auto nic) sprawdzalem iskre i nie ma - padla cewka a modul by ok ale niestety jest to razem
a co do immobilazera to on dzial tak ze auto odpala ale na chwile i potem gasnie
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
ja dzis sprawdzalem ze znajomym tesciowej i od cewki nie idzie iskra,odlaczylem kabel WN od aparatu zaplonowego i krecilem i nic,zasugerowal mi ze to cewka ale napiecia przed cewka nie sprawdzalem bo nie mialem juz czasu,w pt bede jeszcze walczyl,jak narazie koluje cewke od znajomego tez z golfa 3 ale nie gti tylko z wersji chyba CLJa_Sha_Taan pisze:Napięcie we wtyczce bez przyrządów sprawdziłem zwykłym drucikiem robiąc zwarcie, iskrzyło więc prąd szedł , oczywiście na właczonym zapłonie Polecam bardzo cieńki drucik żeby nic nie spalić.
czy podejdzie?
- kograman
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 13:34
- Lokalizacja: Grupa Dolny Śląsk
- Kontakt:
Też miałem taki patent tylko że zimą o gdzinie 23 w nocy.luki07 pisze:jak sprawdzic cewke i czy to mozliwe ze tak nagle by padla jesli to wina cewki?
Na drugi dzień wszystkich znajych mechaników obskoczyłem (w tym kuzyna Dragona, którego w tym momencie pozdrawiam )
Padła cewka. Ja miałem o tyle dobrze, żeznajomy ma teżgolfa 1.4 a co za tym idzie identyczną cewkę więc zrobiłem tylko podmiankę i wyjaśniła się spawa.
Pozdrawiam
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.wagenwerks.net/video/h208.html - [b]coś wspaniałego[/b]
http://www.wagenwerks.net/video/h208.html - [b]coś wspaniałego[/b]
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
wlasnie wrocilem z garazu,sprawdzilem kostke ktora wpinana jest do cewki bo ktos tam pisal zeby sprawdzic czy jest podawane napiecie,jest podawane sprawdzilem za pomoca diody z rezystorem i dioda swieci wiec wydaje mi sie ze na 99% jest to cewka ale...znajomy powiedzial ze rownie dobrze mogl strzelic pasek rozrzadu i ze mam sprawdzic czy w aparacie palec sie kreci jak krece stacyjka,jesli tak to nie rozrzad jesli nie to pasek strzeli...ja pierdziele....
i teraz pytanie do fachowcow czy silnik 2.0 od GTI 8V jest nazwijmy to bezkolizyjny czyli zmieniamy pasek i jedziemy czy tez kolizyjny czyli pasek strzela i mamy sieke w silniku tak po krotce ale zrozumiale
prosze o pilna odpowiedz
EDIT:
yes yes yes
zalatwilem od znajomego cewke na 15min z jego golfa i autko odpalilo za pierwszym razem
dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki
i teraz pytanie do fachowcow czy silnik 2.0 od GTI 8V jest nazwijmy to bezkolizyjny czyli zmieniamy pasek i jedziemy czy tez kolizyjny czyli pasek strzela i mamy sieke w silniku tak po krotce ale zrozumiale
prosze o pilna odpowiedz
EDIT:
yes yes yes
zalatwilem od znajomego cewke na 15min z jego golfa i autko odpalilo za pierwszym razem
dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 20:56 przez luki07, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 229 gości