GOLF V, TDI, 105KM, przebieg 12.000km - Pali olej !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kreet

GOLF V, TDI, 105KM, przebieg 12.000km - Pali olej !!!

Post autor: kreet » czw cze 23, 2005 19:51

GOLF V, TDI, 105KM, przebieg 12.000km - Pali olej,
czy to normalne? Zapaliła się kontrolka przy 10.000 km,
po otwarciu maski zgasła i tak gasła do 12.000km, potem paliła się na stałe.
Oleju było na minimum.
pojechałem do serwisu a tam Panowie mówią, że to norma,
Proszę o wasze opinie. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 23, 2005 20:31

ja zrobilem jakies 15 tys swoim 1.9 TDi i nie zauwazylem spadku oleju, kuzyn polowka tez mowil ze mu nigdy nie brala natomiast jego nowa 307 pali olej i to podobno jest normalne. Moze nowe auta tak maja :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 23, 2005 20:40

Norma, auto jest na gwarancji wiec się nie przejmuj, dotrze się bedzie mniej brał.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw cze 23, 2005 20:48

Jeszcze troszke poczekaj, bo może zużycie się zmniejszy - tylko nie zapomnij go sprawdzać i dolewać



kreet

Dziekuje

Post autor: kreet » czw cze 23, 2005 21:28

Marne to pocieszenie , ale zawsze pocieszenie, dziękuję



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » czw cze 23, 2005 23:06

dla mnie to dziwne u mnie w octavi która była prosto z salonu nic takiego nie miało miejsca, teraz ma przebiegu juz 180 tyś i silnik jak nowy , od zmiany do zmiany ani kropelki nie ubywa, zreszto nawet w moim mk3 z przebiegiem ponad 200 tyś tez nie ubywa
ale słyszałem juz o podobnych przypadkach do twojego



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » czw cze 23, 2005 23:25

doswiadczenia z nowymi autami nie mam za duzego, ale jak robiłem sobie prawko to Corsa miała przejechane 28kkm i własnie pewnego razu bylismy w serwisie dolać olej co mnie strasznie zaciekawiło, ale dowiedziałem sie własnie ze tak się zdarza ale powinno to minąć, poprostu silnik się musi dotrzec



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw cze 23, 2005 23:28

Kontrolka od oleju moze ci sie zaswiecila ze juz czas na wymiane bo chyba co 10 tys sie wymienia??....sprawdzales poziom oleju czy napewno ci bierze czy tylko ta kontrolka rodzi twje obawy?? zreszta gdzies bylo napisane ze zurzycie 1l oleju na 10000 kilometrow miesci sie w normie volkswagena....



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt cze 24, 2005 00:11

kolega pisa przecież ze ubyło i było na dnie jak sprawdzał.
co do wymiany to w vw jest co 15 tys kma 1 litr na 10tyś to nie tak zle, mieć tylko nadzieje ze sie poprawi po dotarciu, albo jak bedziesz kiedyś w trasie jedz do innego zerwisu vw i zapodaj co sie dzieje.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pt cze 24, 2005 01:09

Przeciez on jest na dotarciu tak więc normalka,ale w instrukcji powinno pisać coś na ten temat.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt cze 24, 2005 09:36

litr czy cos kolo tego to tak powinno byc przeciez silnik ma smarowanie a temperatura go wypala , gdyby bral 1L na 1000 to co innego wtedy bym sie martwil, ale tak jak koledzy pisza sprawdz w instrukcji ile producent przewidzial normy dla niego w poborze oleju, i jak silnik nowy to ma prawo wziasc jezeli by nie bral to klopot, ( to nie czasy starego PRL-u ze silniki wypuszczaja nie dotarte teraz kazdy silnik przechodzi hamownie i pracuje przez jakis czas ) pozdrawiam



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt cze 24, 2005 09:59

:kac: W 1.8RP niemieckiej instrukcji podają że zużycie do 1l na 1000km to norma...na szczescie mój tyle nie bierze tylko wystarcza mi praktycznie do wymiany ale jeżdże na LPG więc musi brać troszkę oleju.


Obrazek

kreet

olej

Post autor: kreet » pt cze 24, 2005 10:19

W instrukcji ponoć jest napisane, że norma to 0.8 litra na 10.000 km,
po południu sprawdzę...



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pt cze 24, 2005 12:11

Spokojnie tak jak powiedział mój olejowy mechanior który wymienia oleje od 15 lat 1 litr oleju na 10 tyś w nowoczesnych silnikach to nie zużycie więć się nie martw Pasat 2.0 spala dokładnie litr na 15 tyś km i to norma jest ale juz ma przejechane 60 tyś i zużycie spadło ostatnio BMW E60 220 KM 500 Nm 3,0 diesel spaliło na 30 tyś km 2,3 litra oleju - co prawda inna moc i pojemność


MORE POWER

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 158 gości