Silnik benzyna 1.4 16V chodzi jak diesel :/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 15:53
- Lokalizacja: Poznań
Silnik benzyna 1.4 16V chodzi jak diesel :/
Witam!
Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupilem golfa mk4 3 drzwi 1.4 16V, 99r i 98k przebiegu. Dzieki wielu informacjom na forum poradzilem sobie z awaria oswietlenia wnetrza i zamka centralnego za co bardzo dziekuje.
Ale niewiem co powoduje ze moj golf chodzi prawie tak samo glosno jak modele z silnikiem diesla, zwlaszcza przy 3100 obr/min ( uslyszalem ze moze to byc wina rozrzadu lub rolek od niego?????)
Bardzo prosze o pomoc, wolalbym wczesniej sie dowiedziec czegos zanim dam go do mechanika i bedzie probowal mnie naciagnac na dodatkowe koszty
Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupilem golfa mk4 3 drzwi 1.4 16V, 99r i 98k przebiegu. Dzieki wielu informacjom na forum poradzilem sobie z awaria oswietlenia wnetrza i zamka centralnego za co bardzo dziekuje.
Ale niewiem co powoduje ze moj golf chodzi prawie tak samo glosno jak modele z silnikiem diesla, zwlaszcza przy 3100 obr/min ( uslyszalem ze moze to byc wina rozrzadu lub rolek od niego?????)
Bardzo prosze o pomoc, wolalbym wczesniej sie dowiedziec czegos zanim dam go do mechanika i bedzie probowal mnie naciagnac na dodatkowe koszty
witam! ja również jestem nowy na forum i mam bardzo podobny problem co entremedieu..
3 tygodnie temu sprowadziłem z Niemiec Golfa mk4 1.4 16v, 98r, 103 kkm.
silnik również chodzi głośno jak diesel ( słychać takie "klekotanie" ). jak narazie wymieniony został rozrząd(komplet) , odgłos pracy się nie zmienił.. mechanik powiedział, że to szklanki. czy ktoś może powiedzieć coś na ten temat?
dodatkowo kilka razy się zdarzyło, że samochód na chwilę stracił moc, tzn. po dodaniu gazu nie zareagował, dopiero po chwili zaczął przyspieszać, zgasł też kilka razy na niskich obrotach.. a w ogóle od razu po odpaleniu na zimno samochód ma wyższe obroty(1100 ) i trochę nim trzęsie, dopiero po chwili się uspokaja i wraca do ok 900obr/min..
ogólnie troche usterek jeszcze mam: amortyzatory już prawie kwalifikują się do wymiany, zgubiłem gdzieś klocek hamulcowy w tylnym kole:/ , zamek w drzwiach kierowcy..
ech, od czego zacząć?
z góry dzięki za wszelkie porady...
3 tygodnie temu sprowadziłem z Niemiec Golfa mk4 1.4 16v, 98r, 103 kkm.
silnik również chodzi głośno jak diesel ( słychać takie "klekotanie" ). jak narazie wymieniony został rozrząd(komplet) , odgłos pracy się nie zmienił.. mechanik powiedział, że to szklanki. czy ktoś może powiedzieć coś na ten temat?
dodatkowo kilka razy się zdarzyło, że samochód na chwilę stracił moc, tzn. po dodaniu gazu nie zareagował, dopiero po chwili zaczął przyspieszać, zgasł też kilka razy na niskich obrotach.. a w ogóle od razu po odpaleniu na zimno samochód ma wyższe obroty(1100 ) i trochę nim trzęsie, dopiero po chwili się uspokaja i wraca do ok 900obr/min..
ogólnie troche usterek jeszcze mam: amortyzatory już prawie kwalifikują się do wymiany, zgubiłem gdzieś klocek hamulcowy w tylnym kole:/ , zamek w drzwiach kierowcy..
ech, od czego zacząć?
z góry dzięki za wszelkie porady...
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 12:29 przez suchy_86, łącznie zmieniany 4 razy.
ten typ tak ma - szczególnie jak jest zimny to klekota - po rozgrzaniu przechodzi.suchy_86 pisze:witam! ja również jestem nowy na forum i mam bardzo podobny problem co entremedieu..
3 tygodnie temu sprowadziłem z Niemiec Golfa mk4 1.4 16v, 98r, 103 kkm.
silnik również chodzi głośno jak diesel ( słychać takie "klekotanie" ). jak narazie wymieniony został rozrząd(komplet) , odgłos pracy się nie zmienił.. mechanik powiedział, że to szklanki. czy ktoś może powiedzieć coś na ten temat?
dodatkowo kilka razy się zdarzyło, że samochód na chwilę stracił moc, tzn. po dodaniu gazu nie zareagował, dopiero po chwili zaczął przyspieszać, zgasł też kilka razy na niskich obrotach.. a w ogóle od razu po odpaleniu na zimno samochód ma wyższe obroty(1100 ) i trochę nim trzęsie, dopiero po chwili się uspokaja i wraca do ok 900obr/min..
ogólnie troche usterek jeszcze mam: amortyzatory już prawie kwalifikują się do wymiany, zgubiłem gdzieś klocek hamulcowy w tylnym kole:/ , zamek w drzwiach kierowcy..
ech, od czego zacząć?
z góry dzięki za wszelkie porady...
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 15:53
- Lokalizacja: Poznań
z zamkiem od strony kierowcy tez mialem problem, nie zamykal wszystkich drzwi procz kierowcy, opis tego znalazlem tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 03abec17e8
Polecam kolegom lekturę mojego wątku sprzed kilku tygodni:
link
Problem dalej nie rozwiązany - narazie użytkuje golfika delikatnie (staram się nie przekraczać 3500 obrotów) .
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w znalezieniu rozwiązania.
link
Problem dalej nie rozwiązany - narazie użytkuje golfika delikatnie (staram się nie przekraczać 3500 obrotów) .
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w znalezieniu rozwiązania.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 15:53
- Lokalizacja: Poznań
w czwartek jade do mechanika wymienic rozrzad wraz z pompa wody, moze powie mi cos wiecej na ten temat. Zauwazylem ze powyzej 4,5 tys obr/min dzwiek diesla zanika, a naglosniej to jest miedzy 3,1 a 3,5 tys obr/min. W czwartek bede wiedzial cos wiecej, mam nadzieje ze wyjda z tego zbyt duze koszty...
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw cze 05, 2008 15:53
- Lokalizacja: Poznań
przy kupnie klekotal juz...do wyboru mialem miedzy 1.6 5 drzwi a wersja 1.4 3 drzwi, wybralem 3 drzwiowke bo na trasy i tak nim nie jezdze a na dojazdy na uczelnie starcza...jak dobrze wszystko pojdzie to w tym lub na poczatku przyszlego roku pojawi sie golf TDI lub a4 TDI...chce tylko pozbyc sie tego klekotania bo poza tym to nie mam na co narzekac, bo centralny mam juz naprawiony i zostala do wymiany zarowka podswietlenia wskaznikow od regulacji nawiewow...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości