Strona 1 z 1

problemy z obrotami i nie tylko ;/ Pomocy

: sob cze 14, 2008 17:35
autor: zaraki
Witam wszystkich nie wiem czy jest podobny problem ale naprawde nie wiem co jest grane ;/ krotko i na temat ! kilka dni temu jadac sobie spokojnie zobaczylem ze nagle obroty zaczely rosnac i malec w trakcie , efekt podobny jakby paliwo sie konczylo (ale jest go sporo) ;p i nagle gasl , dzisiaj to samo na odcinku 2 km 4 razy tak sie zdarzylo :(, jedynie co zauwazylem to to ze zawsze sie tak robi jak rusze mniej wiecej do 3 biegu i jeszcze jak to mechanik stwierdzil ze moze miec problemy z immobilaizerem bo kluczyc w stacyjce ma luz i mozna go lekko w gore i w dol ruszac . Z gory dzieuje wszystkim :) i prosze o pomoc

: sob cze 14, 2008 19:33
autor: jawel
zaraki pisze:efekt podobny jakby paliwo sie konczylo
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś może to on

: sob cze 14, 2008 19:39
autor: zaraki
nie wiem kiedy byl wymieniany kupilem Golfika 3 mies. temu wiec nie mam pojecia czy byl wymieniany czy nie ale dzieki za rade sprawdze to :)

: sob cze 14, 2008 19:41
autor: wolfzan
Przede wszystkim to napisz jaki silnik i jakie oznaczenie.

: sob cze 14, 2008 20:56
autor: Atomic10
Więcej info w jaki zakresie obrotów sie to dzieje. na zimnym czy ciepłym silniku?

: ndz cze 15, 2008 14:52
autor: zaraki
silnik 1.4 z jednopunktowym wtrysk , a dzieje sie tak obojetnie czy zimny czy cieply silnik , zakres obrotow mniej wiecej do 2500

: pn cze 16, 2008 10:00
autor: T.O.B.I.
byl podobny temat niedawno i moze dotyczyc tego samego, jak zgasnie to da sie odpalic ponownie odrazu? jesli tak to albo silniczek krokowy, do tego lewe powietrze moze lapac, ja u siebie w ABU 1,6 (podobna konstrukcja) mialem przez silniczek krokowy spore problemy, wachlowal obrotami 600-1600 okolo 3 razy po odpaleniu i gasl, trzymany na gazie chodzil jakos, w pewnym momecie myslalem ze to komputer

: pn cze 16, 2008 16:50
autor: zaraki
jak narazie wyczyscilem styki przy zaplonie bo byly strasznie zasniedziale i narazie w trakcie jazdy nic nie wariuje i jest wporzo dzisiaj nie chcial tylko zapalic , dopiero za 3 razem odpalil i pozniej bylo dobrze , a wracajac do twojego pytania T.O.B.I nie chcial odrazu odpalic jak zdasl musialem albko kilka razy sprobowac az sie udalo albo chwile poczekac narazie jezdzi ale jak to nie bylo to , to dalej bede kombinowac :)

: wt cze 17, 2008 11:24
autor: T.O.B.I.
jak gasnie i nie daje sie uruchomic to czujnik halla zaczyna szwankowac, chyba ze dostaje za duzo paliwa i go zalewa, a z tymi skaczacymi obrotami to silniczek krokowy

: wt cze 17, 2008 22:54
autor: Pablo73
Witam.Zaden czujnik halla nie nawala bo go tam niema to jest silnik który posiada palec i kopulke .Prawdo podobnie jest uszkodzona uszczelka pomiedz wtryskiem a kolektorem sacym i to jest ta przyczyna.Pozdrawiam :okej:

: wt cze 17, 2008 22:56
autor: zaraki
Pablo73 pisze:Witwm.Zaden czujnik halla nie nawala bo go tam niema to jest silnik który posiada palec i kopulke .Prawdo podobnie jest uszkodzona uszczelka pomiedz wtryskiem a kolektorem sacym i to jest ta przyczyna.Pozdrawiam :okej:


przyznalbys sie ze masz mercedesa 190 a nie;p;p

: wt cze 17, 2008 23:01
autor: kropik
to dziwne że ten silnik niema czujnika halla...bo ja mam 1.4 i wymieniałem czujnik halla... :bajer: i jestem pewien że on tam istnieje jednak.. :grin: