Strona 1 z 1

swiece

: pn cze 09, 2008 09:24
autor: tomik109
Witam wszystkich nie wiem gdzie umiescic ten temat więc umieszczam go tutaj postanowiłem wymienic swiece bo już troche mają przejechane po odkręceniu swiec jaki powinny miec kolor bo u mnie odkręciłem i sa okopcone rozumie ze to zle?Dodam ze auto czaem mi przerywa nie wiem czemu vw golf mk2 benzyna (gaznik 2ee).

[ Dodano: 09 Cze 2008 09:25 ]
przerywa na benzynie na gazie jest ok.

: pn cze 09, 2008 11:15
autor: krzychu195
pewnie masz do wymiany filtr paliwa :bigok:

: pn cze 09, 2008 12:33
autor: ppoll27
jasnobrązowy wpadający w jasnoszary - mają być suche - nie tłuste
na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ? :bigok:

: pn cze 09, 2008 14:58
autor: kristo
ppoll27 pisze:na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ?
do czego zmierzasz, jakie to ma znaczenie. Jestem ciekaw.

: pn cze 09, 2008 22:11
autor: dziejo
tomik109 pisze:po odkręceniu swiec jaki powinny miec kolor
przy prawidłowym m działaniu układu zapłonowegi i zasilania powinny byc wypalone (kawa z mlekiem ) bez innych osadów
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 22:13 ]
tomik109 pisze:?Dodam ze auto czaem mi przerywa nie wiem czemu vw golf mk2 benzyna (gaznik 2ee).
sprawdzić na nalizatorze spa;iny i wyregulować zapłon :bigok:

: pn cze 09, 2008 22:43
autor: Maclaim
Ja tak miałem że mi słabł Golfina :grin: PF silnik , wymieniłem świece i kable, teraz to całkiem inne auto

: pn cze 09, 2008 23:58
autor: mateo mkII
witam kolor powinien byc tak jak koledzy juz pisali jasnobrazowy a jesli swiece sa okopcone to jest znak ze mieszanka jest zbyt bogata albo silnik zaczyna brac olej. pozdrawiam

: wt cze 10, 2008 12:10
autor: tomik109
Witam kable i swiece są nowe a przerywa przy równej jezdzie np jade 70k/h i nagle traci moc trzymam pedał gazu cały czas w tym samym miejscu auto jedzie ale zachowuje sie jakby dostawał za mało paliwa kilka sekund i czuc jak znowu dostaje paliwo i zdarza sie tak co kilka km a czasami przez pół dnia jest ok dodam jeszcze ze jak odpalam rano auto to po chwili przerywa az cały sie trzęsie i tak przez kilka sekund i potem jest ok

: wt cze 10, 2008 12:22
autor: prezesik25
możliwe, że jest coś nie tak z zaworem iglicowym lub w komorze pływakowej pływa jakiś kawałek brudu, który podczas bujania się paliwa w komorze zatyka otwór dyszy.
Sam tak miałem w kadecie 1.8 z gaźnikiem 2ee.

: wt cze 10, 2008 15:54
autor: ppoll27
kristo pisze:
ppoll27 pisze:na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ?
do czego zmierzasz, jakie to ma znaczenie. Jestem ciekaw.
więcej danych to łatwiej do czegoś dojść ... Watsonie ;)

[ Dodano: Wto Cze 10, 2008 15:58 ]
tomik109 pisze:Witam kable i swiece są nowe a przerywa przy równej jezdzie np jade 70k/h i nagle traci moc trzymam pedał gazu cały czas w tym samym miejscu auto jedzie ale zachowuje sie jakby dostawał za mało paliwa kilka sekund i czuc jak znowu dostaje paliwo i zdarza sie tak co kilka km a czasami przez pół dnia jest ok dodam jeszcze ze jak odpalam rano auto to po chwili przerywa az cały sie trzęsie i tak przez kilka sekund i potem jest ok
sprawdz sobie wezyki od podciśnienia wychodzące z podstawy gaźnika - jak zdejmiesz osłonę filtra powietrza i ziorniesz na gaźnik to z przodu tuż przy kolektorze dolotowym - jeśli mają oplot to uważaj bo czasem jest tak że pękają pod oplotem i z wierzchu wszystko wyglada OK - ja miałem coś takiego jak sobie pękł ten lewy, w miarę jak rosło pęknięcie to wierzgał coraz bardziej, aż w końcu nie dalo się ruszyć z miejsca. Ten prawy odpowiada za "wysterowanie" podciśnieniem regulatora wolnych obrotów - jak w nim jest dziura lub się ssunie z krócca to masz wolne obroty na poziomie 2-3000 obr/min ... :chytry:

: śr cze 18, 2008 17:13
autor: Cypis876
Okopcone powiadasz może na słabym jakościowo paliwie jeżdZiłeś