1.4 16V wyciecie kata

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

1.4 16V wyciecie kata

Post autor: lukjar7 » ndz cze 08, 2008 15:22

witam,
Czy silniczek AHW ma dwie sondy czy jedna ?? czy wyciecie kata nie wplynie negatywnie na zachowanie silnika i czy samochód z 99 r z 150 tys przebiegu moze miec oryginalny kat i czy moze on byc zapchany ??



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Re: 1.4 16V wyciecie kata

Post autor: wolfzan » ndz cze 08, 2008 15:28

lukjar7 pisze:czy samochód z 99 r z 150 tys przebiegu moze miec oryginalny kat i czy moze on byc zapchany ??
A czemu ma nie mieć oryginalnego katalizatora? Jak będzie on zapchany, to szybko się zorientujesz, bo auto straci moc i będziesz miał problemy z jazdą.

http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

A tu masz o wycięciu katalizatora:

http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 15:29 przez wolfzan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz cze 08, 2008 15:37

samochód mam od roku i nie wiem jak latał jak był nowy wiec pytam:) silniczki te lubieją brać olej i dlatego pytam bo może on sprzyja zapchaniu sie kata



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz cze 08, 2008 15:42

lukjar7 pisze:lubieją
http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=53476
lukjar7 pisze:silniczki te lubieją brać olej i dlatego pytam bo może on sprzyja zapchaniu sie kata
Z tego co wiem, to te silniki lubią sprawiać problemy. Kolega w pracy taki ma i nie ma miesiąca, żeby coś mu nie nawaliło.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz cze 08, 2008 15:44

wolfzan pisze:
lukjar7 pisze:lubieją
http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=53476
lukjar7 pisze:silniczki te lubieją brać olej i dlatego pytam bo może on sprzyja zapchaniu sie kata
Z tego co wiem, to te silniki lubią sprawiać problemy. Kolega w pracy taki ma i nie ma miesiąca, żeby coś mu nie nawaliło.
ja problemów z nim nie mam ale mysle o tym zeby chodz z 5 kucy przybyło :P



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz cze 08, 2008 16:04

lukjar7 pisze:ja problemów z nim nie mam ale mysle o tym zeby chodz z 5 kucy przybyło :P
Nie rozumiem trochę tego. Po co w takim razie kupować silnik o pojemności 1.4, a potem kombinować jak zwiększyć jego moc, kiedy od razu wiadomo, że to słaba jednostka.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » ndz cze 08, 2008 16:13

wolfzan pisze:
lukjar7 pisze:ja problemów z nim nie mam ale mysle o tym zeby chodz z 5 kucy przybyło :P
Nie rozumiem trochę tego. Po co w takim razie kupować silnik o pojemności 1.4, a potem kombinować jak zwiększyć jego moc, kiedy od razu wiadomo, że to słaba jednostka.
jak samochodzik znajduje się we francji ktory stoi u dziadka za smieszne pieniadze to sie go bierze i nie stęka :)



Awatar użytkownika
romulus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 21, 2005 14:45
Lokalizacja: wronki
Kontakt:

Post autor: romulus » ndz cze 08, 2008 18:12

[/quote]
jak samochodzik znajduje się we francji ktory stoi u dziadka za smieszne pieniadze to sie go bierze i nie stęka :)[/quote]
u dziadka albo lekarza :rotfl:
co za naiwna wiara



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn cze 09, 2008 11:16

wiara w coś co jest od nas tysiace km i znamy to z opowiadań to inna bajka niż pomoc w szukaniu osoby bliskiej ktora siedzi tam i ma oczy :green_fuck:

A co do wyciecia kata to byłem na kanale i zobaczyłem ze AHW ma tylko jedną sondę w kolektorze wylotowym, wiec kat niedługo poleci :bigok: a nie wiecie jak mogę sprawdzić czy jest on od nowości ?? silnik ma przelatane 150 tys.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 11:17 przez lukjar7, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » pn cze 09, 2008 11:54

lukjar7 pisze:A co do wyciecia kata to byłem na kanale i zobaczyłem ze AHW ma tylko jedną sondę w kolektorze wylotowym, wiec kat niedługo poleci :bigok:s.
Ale po co tak w ogóle chcesz go wycinać? Przy przebiegu 150 000 km. powinien być on jeszcze w dobrym stanie. Wycięcie go na pewno nie doda mocy, a tylko silnik będzie głośniej chodził.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pn cze 09, 2008 12:00

wolfzan pisze:
lukjar7 pisze:A co do wyciecia kata to byłem na kanale i zobaczyłem ze AHW ma tylko jedną sondę w kolektorze wylotowym, wiec kat niedługo poleci :bigok:s.
Ale po co tak w ogóle chcesz go wycinać? Przy przebiegu 150 000 km. powinien być on jeszcze w dobrym stanie. Wycięcie go na pewno nie doda mocy, a tylko silnik będzie głośniej chodził.
wydaje mi się że jest on troche przypchany bo wydech na koncu ma slabą drożność. i jest bardzo cichy a troche glosu by sie przydało :) niby piszą ze kat jest do wymiany po 100 tys

ale mam mały problem



sluchajcie panowie mam w mk4 golfie taką sytuację Obrazek
chce wyciąć kata ja na rysunku w punkcie A pójdzie kątówką a w punkcie B jest łączenie tak jak na rysunku. silnik to 1.4 16V na jednej sondzie, i pytanie jak wstawić rurkę ?? czy tak jak na rysunku drugim czyli w punkcie A nałożyć większą rurę i wtedy nie bedzie blokować przelotu spalin ale boję się że w punkcie B mi nie wejdzie rurka w mocowanie.
Czy może zrobić tak :
Obrazek
ale mysle ze wtedy w punkcie B bedzie zawirowanie spalin i nie bedą one wychodzić dobrze.
najlepiej byłoby dospawać kawałek rurki o identycznej srednicy zew i wew jak zrobiona jest cała rura. tylko jaka to bedzie rurka?
sorry za jakoś rysunków
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 12:02 przez lukjar7, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 305 gości