Strona 1 z 2
Jak polaczyc alarm i dokupiony pilot
: ndz cze 08, 2008 14:31
autor: zorro_89
Witam to moj pierwszy post postaram sie byc szczególowy jak zawsze:P
wiec tak zakupilem golfa i on ma orginalny( okartkowany alarm VW z tego samego roku co samochod)
problem polega na tym ze nie dostalem do niego pilota...(podobno nie bylo)
i tak: podczas przekrecenia kluczyka w drzwiach ale tylko tak delikatnie to samochod zamyka sie bez alarmu co widac bo dioda nie swieci.... a gdy kluczyk przekrecimy do oporu to zabezpiecza go alarmem...(pierwsze takie cos widze:|) i problem polega na tym ze jak zamkne z kluczyka np z alarmem to moj dokupiony pilot podczas otwarcia samochodu nie wylaczy alarmu co oznacza po otwarciu wycie:|
moze ktos wie jak mam podpiac ten glupi alarm do pilota aby podczas zamykania z pilota rowniez wlaczal zabezpieczenie alarmem...??? bo czasem sie zapominam i w centrum miasta czesto moj gofr na mnie krzyczy:)
: ndz cze 08, 2008 15:53
autor: mariusz75
Napisz dokładniej
czy jest to alarm fadryczny, czy dołożony, to że ma znaczek VW nic nie mówi. No i pilt, z jaką współpracuje cętralką ( chodzi mi czy jest to dołożony sterownik c. zamka, czy coś innego.) No i jak wyje, to jest to dzwięk syrenki czy przerywanego klaksonu?
: ndz cze 08, 2008 16:21
autor: zorro_89
taak to jest dolozony pilot do centralki(taka puszka) a alarm to raczej orginalny poniewaz "kartka" znajduje sie w klapie z tylu samochodu.... ta naklejka jest prostokatna i oznaczenia sa takie jak np na oznaczeniach innych czesci(np po rozebraniu nawiewu tam na linkach tez takie kartki sie znajduja). a on nie wyje tylko przerywany klakson:) moze podaj nr telefonu to bedize latwiej jak zadzwonie:)
: śr cze 11, 2008 20:31
autor: mariusz75
zorro_89 to jest schemat twojego sterownika centralnego zamka:
podłanczasz go w następujący sposób:
1.przewody od cętralki "maxicar 686"
- czarny(-) do masy samochodu np. do brązowego gniazda które znajduje się na słupku po lewej stronie od puszki bezpiecznikówpod konsolą.
- czerwony(+) do stałego plusa w puszce bezpieczników np. do tej czerwonej kostki z tyłu puszki
- brązowe(+)(migacze) jeden do czarnego z białym PIN 6 i drugi do czarnego z zielonym PIN 4 w kostce czerwonej z tyłu puszki bezpieczników
2.Przewody od interfejsu zamka cenyralnego ( wybieramy opcie dla zamka sterowanefo dwoma plusami)
-pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym izolujesz ( nie podłanczasz)
-żółty i żółty z czarnym łączysz razem i podłanczasz do stałego plusa (razem z przewodem czerwonym z centralki)
-biały (zamknij) do przewodu czarnego z czerwonym PIN 3
-biały z czarnym (otwórz) do przewodu brązowego z zielonym PIN 2
w razie pytań pisz
[ Dodano: 11 Cze 2008 21:54 ]
Wskazane jest
, choć nie jest to umieszczone na schemacie założenie na przewodzie PLUSOWYM zabespieczenia w postaci 10 AMPEROWEGO bezpiecznika.
: czw cze 12, 2008 14:11
autor: zorro_89
Mistrzu jestes wielki dzieki za rade w wolnej chwili podlacze wg schematu:)
jeszcze raz dzieki
: ndz wrz 07, 2008 01:14
autor: free_nsc
Czy ktos bylby tak uprzejmy aby wrzucic opis podlaczenia tego sterownika w Golfie mk4. Przeszukalem forum i jest tylko jeden topic,a ale nie jest wyjasnione w tak doskonaly sposob jak powyzej. Interesuje mnie gdzie nalezy szukac kabli i jakich kolorow.
: ndz wrz 14, 2008 22:30
autor: Baster84
podlacze sie pod ten post i wie ktos moze jak w tym sterowniku (bo mam ten sam) zrobic domykanie szybek z pilota??
: ndz wrz 14, 2008 22:42
autor: Paweł Marek
Masz tam kabel kanału dodatkowego z plusem. Musisz doczytać w instrukcji ile trwa na nim impuls przy zamykaniu. Musi trwać tyle co najmniej ile trwa domknięcie szyb, jakieś 10 sekund ale zwykle alarm podaje dłuższy z naddatkiem. Podpinasz pod szary kabel w wiązce drwiowej - ten sam co do zamykania centrala i gotowe.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 10:43 pm ]
przy założeniu że masz oryginalne szyby elektryczne i prawidłowo podłączone
: sob lut 07, 2009 15:34
autor: m@teusz
a ma ktos moze opisane jak zamontowac taki sam sterownik (maxicar 686) w golfie 4
: ndz maja 24, 2009 22:59
autor: jarkob
Czy ta instrukcja jest do zamka pneumatycznego z samochodem bez alarmu?
: pn maja 25, 2009 06:41
autor: Paweł Marek
Jeśli piszesz o oryginalnym alarmie fabrycznym to niemia różnic w montażu
: pt maja 29, 2009 19:46
autor: jarkob
Witam,
Kupiłem sobie centralkę z pilotami. Chciałbym ją samodzielnie podłączyć, więc jak zwykle będę pytał
Mówią kto pyta nie błądzi.
Instrukcja do mojej centralki wygląda następująco:
Podłączenie kabelków jest dla mnie w miarę jasne.
Wiem że mam ustawić centralkę na sterowanie +, ale w mojej centralce jest coś takiego, ,że dla zamka centralnego trzeba zmostkować (połączyć 3 pady na płytce). Zobaczcie na moją instrukcje i poradźcie.
Drugie pytanie jest następujące: Jak się do tych przewodów podłączyć? Są jakieś złączki w sklepie elektrycznym, a może mam rozciąć kabel i podpiąć do nich kable z centralki w sposób "domowy" czyli z izolacją
Instalacja centralnego jest fabryczna czyli pneumatyczna.
Mam nadzieję ze w miarę wyjaśniłem o co mi chodzi. Proszę o rady.
: pt maja 29, 2009 21:12
autor: Paweł Marek
Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
: pt maja 29, 2009 21:19
autor: jarkob
Paweł Marek pisze:Nie zmostkować tylko przeciąć istniejące mostki, w twoim przypadku dwa u góry.
Lepiej natnij izolację na kablu, dolutuj kabel sterownika i porządnie zaizoluj, używaj do izlacji parciuanej taśmy, nie tego plastykowego szajsu bo się zaraz rozkleja od ciepła
Wiem że mam je przeciąć, ale chodzi mi o ten ostatni rysunek po prawej strony. Czy oprócz tego mam połączyć te styki do sterowania zamkiem pneumatycznym tak jak na rysunku?