Witam
Nurtuje mnie taka sprawa, otóż moja turbina gwizdała czy to w czasie jazdy bez względu na bieg czy też na luzie w czasie przy gazowania przy obrotach około 1400 do 2000. Czasem zdarzało się że miałem przeładowanie mechanik ustawił mi gruszkę bo wyszło że lekko przeładowuje. Teraz już nie przeładowuje i nie odcina mi turba, i tu pytanie.
Jak to możliwe że turbo całkowicie przestało gwizdać ? ani na luzie ani w czasie jazdy wcale go nie słychać !, przyspieszenie jest identyczne sprawdzałem go przed tem i teraz do setki idzie identycznie rozpędza się w 11s do 100km/h
to możliwe żeby lekkie podregulowanie gruszki całkowicie wyciszyło turbinę i jej gwizd ?
Dziwna sprawa z Turbiną !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pytałem go 2 razy, powiedział że tylko wyregulował gruchę, wydłużył ramię o około 6 do 8 pełnych obrotów, wcześniej wydobywało się też dziwne furczenie typu: łu łu łu łu łu przy schodzeniu z obrotów w dół, takie jak by powietrze było zasysane. to także znikło teraz słychać tylko cichutkie warczenie dizelka , w pierwszej chwili myślałem że burbo nie pracuje ale wtedy nie rozpędził bym wozu do setki w 11s.
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 19:46 przez Vincent35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi gwiżdze w MK IV ALH jak zmostkuje przewody zaworka N75 wtedy od razu włączaja sie łopatki turbiny i cisnienie jest na maxa ale szybko łapie błąd przełądowania. Jak połącze jak było nie gwiźdze i jest ok i nie przeładowuje.Moze masz zapieczone łopatki turbiny- daja od razu na maxa i mechanior zle wydaje mi sie do tego podszedł znim zdjagnozowac w bloku 08 przyczyny przeładowania.
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 20:44 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
ale ja miałem czyszczone kierowniczki turbiny miesiąc temu ! i była założona nowa gruszka bo stara się mocno zacinała ! ta gruszka która jest teraz jest większa od oryginalnej może temu wymaga innego ustawienia i przeładowywało.
myślicie że to możliwe że tak mocno przeładowywało żeby był gwizd a teraz go nie ma ?
dziwne
myślicie że to możliwe że tak mocno przeładowywało żeby był gwizd a teraz go nie ma ?
dziwne
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem MK4 TDI 90PSI ALH. Od pewnego czasu zauważyłem ,a raczej wyczułem silna woń niespalonego ON po otwarciu drzwi lub szyby wewnatrz samochodu. Czy to N 75? Ponadto przy odpalaniu silnika słychac krótkie metaliczne stukniecie pod maska. Przy kolejnym odpaleniu po kilku sekundach już tego nie słychac. Czy to rozrusznik?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości