Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
fryta79
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: fryta79 » wt cze 21, 2005 09:26
intercooler jest od Astry isuzu 1.7 po małych przeróbkach pasuje we wlocie z lewej strony. Samochodzik lepjej przyspiesza, lepsza dynamika, i co najważniejsze nie traci mocy jak się rozgrzeje.
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » wt cze 21, 2005 09:59
Ja sie nie moge zabrać jakoś za ten temat. Dobija mnie problem skombinowania rur i połaczenia tego wszystkiego Trzeba zdejmowac chyba zderzak?. Intercooler już mam od golfa4 albo audi a3. Można coś dokładniej o tych osiągach? Lepsza prędkość maxymalna, przyspieszenie?
-
Pieniu
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
- Lokalizacja: Czę100chowa
-
Kontakt:
Post
autor: Pieniu » wt cze 21, 2005 10:45
No to gratulacje, ja jak odziedzicze po dziadku audi B4 to takze zabieram sie za to:) Pozdrowienia
Docieplenia, ogólne roboty remontowo budowlane!!!
-
fryta79
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: fryta79 » wt cze 21, 2005 11:13
prędkości max nie mierzyłem nie mam gdzie, a przyśpieszenie poprawiło się na + najlepiej czuć na 3 biegu zwarzywszy że mam oponki 205x45x16 to troche mulił i trzeba mu było cisnąć, teraz jest lepiej nie depczesz a idzie
a co do rur to można kupić w sklepach agromy węże gumowe do wody 40mm pasują jak ulał
-
Rydzu
- _
- Posty: 6046
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
- Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
-
Kontakt:
Post
autor: Rydzu » wt cze 21, 2005 12:13
A może zapodasz jakieś fotki jak to rozwiązałeś. najlepiej byłoby zrobić jakieś foto story bo pomysł faktycznie dobry tylko nie moge się zabrać za jego realizację.
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » wt cze 21, 2005 13:14
Włąsnie fotki, sposób montażu, problemy z tym związane. Prosimy
-
fryta79
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: fryta79 » wt cze 21, 2005 14:33
ten intercooler od astry naprawdę idealnie pasuje we wlot z lewej strony,trzeba tylko troche pokombinowac. Przeróbki są niewielkie trzeba troche podciąć obudowe chłodnicy. do montażu najlepiej zdiąć zderzak będzie wygodniej zamocować cooler. Fotek niestety niemam czym zrobić.
-
sebanr1
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: sebanr1 » wt cze 21, 2005 16:51
fryta79 pisze:intercooler jest od Astry isuzu 1.7 po małych przeróbkach pasuje we wlocie z lewej strony. Samochodzik lepjej przyspiesza, lepsza dynamika, i co najważniejsze nie traci mocy jak się rozgrzeje.
Mam już zamontowaną chłodnicę i wszystkie węże (metalowe w plastiku). Pozostaje tylko założyć. Mechanik powiedział żebym się wstrzymał bo nie wiadomo czy tłoki są dobre (bladego pojęcia nie mam jakie powinny być). A silnik AAZ.
Będzie okazja je oglądnąć bo robota uszczelki na dniach. Raczej się martwię niż cieszę.
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » wt cze 21, 2005 22:06
fryta79 pisze:ten intercooler od astry naprawdę idealnie pasuje we wlot z lewej strony,trzeba tylko troche pokombinowac. Przeróbki są niewielkie trzeba troche podciąć obudowe chłodnicy. do montażu najlepiej zdiąć zderzak będzie wygodniej zamocować cooler. Fotek niestety niemam czym zrobić.
Bardzo mnie ciekawi jak wzrosło przyspieszenie. Mierzyłeś swoje przyspieszenie przed montażem i po? Ja mam niestety 16s do setki
-
fryta79
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: fryta79 » śr cze 22, 2005 09:45
idea założenia inercoolera była taka żeby nie tracił mocy po rozgrzaniu i ten cel osiągnąłem przy okazji polepszyły się parametry silnika.
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » śr cze 22, 2005 10:43
Michnik pisze:
Bardzo mnie ciekawi jak wzrosło przyspieszenie. Mierzyłeś swoje przyspieszenie przed montażem i po? Ja mam niestety 16s do setki
zdziwiłbym się gdyby się zmieniło
tu jest trochę info
http://www.tdi.pl/Article91.phtml
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
fryta79
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
- Lokalizacja: Gostynin
Post
autor: fryta79 » śr cze 22, 2005 13:06
zmierze dzisiaj to wam napisze
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » śr cze 22, 2005 18:38
Corvax pisze:Michnik pisze:
Bardzo mnie ciekawi jak wzrosło przyspieszenie. Mierzyłeś swoje przyspieszenie przed montażem i po? Ja mam niestety 16s do setki
zdziwiłbym się gdyby się zmieniło
tu jest trochę info
http://www.tdi.pl/Article91.phtml
Myśle , że jednak troszeczke powinno sie zmienic ale to max sekunde
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » sob cze 25, 2005 23:17
fryta79 pisze:zmierze dzisiaj to wam napisze
I jak z tymi pomiarami?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości