Strona 1 z 1

2.0 AGG Slabo wkreca sie na obroty

: śr cze 04, 2008 12:40
autor: franektm
Witam... Mam problem z silnikiem 2.0 AGG (GOLF III GTI 96')... Przy gwaltowymy ruszaniu jak i zmianie biegów szarpie i traci moc na chwile... Silnik wkreca sie maksymalnie na 5000rpm i odcina zaplon... Komputer nie znajduje zadnych bledow... HELP...

Re: 2.0 AGG Slabo wkreca sie na obroty

: śr cze 04, 2008 15:02
autor: Borys
franektm pisze:Witam... Mam problem z silnikiem 2.0 AGG (GOLF III GTI 96')... Przy gwaltowymy ruszaniu jak i zmianie biegów szarpie i traci moc na chwile... Silnik wkreca sie maksymalnie na 5000rpm i odcina zaplon... Komputer nie znajduje zadnych bledow... HELP...
zmien przepływkę

: śr cze 04, 2008 16:49
autor: franektm
A co moze sie dziac ze kreci tylko 5000rpm wszystkie tak maja??

[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 22:45 ]
Pytanie czemu kreci tylko 5000 obrotow???

: pn cze 09, 2008 00:27
autor: gibek1987
kreci Ci do 5000 bo jest w trybie serwisowym. Jak usuniesz awarie to będzie śmigało.
Miałem to samo jeszcze tydzień temu, ale udało sie to zwalczyć pewnemu specowi. Niestety nawet nie zdążyłem zapytać co tam było nie tak. Do teraz nie wiem nawet :]

: pt cze 20, 2008 08:42
autor: franektm
zmienilem przeplywomierz i nic... dalej to samo...

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 13:36 ]
dzis jeszcze sprobuje wyjac kat. a jak nie to to juz nie wiem moze czujnik polozenia kola zapasowego;)

: pt cze 20, 2008 15:17
autor: Paweł Marek
powinien wyjść jakiś błąd, jedź do innego diagnosty niech podpina jeszcze raz. Silnik nie przeszedł w tryb awaryjny be wykrycia jakiegoś błędu przez ECU

: pt cze 20, 2008 16:57
autor: Yuri
U mnie bylo podobonie (tzn. przelaczyl sie w tryb serwisowy i jechal tylko do 5000 rpm) i okazalo sie ze Hall swiruje. Tyle, ze jak ja podlaczylem swojego pod VAG'a to wyskoczyl mi wlasnie blad Halla i wiedzialem gdzie szukac awarii. Wymienilem caly aparat zaplonowy i od tamtej pory, odpukac, smiga jak trza.

: pt cze 20, 2008 19:24
autor: olafart
a mozę masz przestawiony rozrząd- sprawdzałeś? U mnie miał muła, też prawie nie jechał, wymieniłem przeplywke, kopulke z palcem i dopiero pozniej przyszl omi do glowy, ze mechanik- ch** mogl spieprzyc sprawe- i oczywiscie tak sie wlasnie okazalo- o jeden zabek mialem w plecy rozrzad...

Oczywisćie nie muszę dodawać, ze po ustawieniu go tak jak powinien oraz zapłonu wszystko śmiga jak trza :grin:

: pn lip 07, 2008 23:53
autor: adamborowiec
Podłacz do VAG"a ale najpierw ustaw zapłon wykasuj bład , jesli to nic nie da to zobacz czujnik Halla i powtórz procedure ja miałem walnietego Halla i przestawiony zaplon.

: ndz sie 10, 2008 21:44
autor: franektm
Jak ustawic zaplon?? W AGG nie usatwia sie zaplonu...

: pn sie 11, 2008 01:37
autor: GMS
krecenie aparatem w silniku AGG nic nie daje wszystkim steruje komputer z czyujnika polozenia walu. Czujnik w aparacie jest tylko do synchronizacji rozrzadu mozna go odlaczyc na pracujacym silniku i nawet nie zgasnie. Sprawdz czy jest blad z tego czujnika jezeji nie jest zla synchronizacja.

: czw sie 21, 2008 09:06
autor: franektm
Wymienilem aparat na nowy (brand new) i dalej to samo... sadze ze to przypadek ze odcina go na 5000 rpm i ze to wina kat. bo im bardziej sie grzeje tym bardziej go muli...

[ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 10:07 ]
Odciąłem katalizator i to samo... Inny komputer pokazał błąd halla... Dziwna sprawa bo aparat jest nowy...

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 16:29 ]
a z tym hallem to podobno norma ze na zgaszonym silniku pokzauje blad... 515

[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 11:01 ]
Zamykam temat... Usterke usunieto... Drobnostka...

[ Dodano: Sob Wrz 27, 2008 11:11 ]
zaden element nie byl uszkodzony...