Jakie paliwo do TDi 101 PS?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Jakie paliwo do TDi 101 PS?

Post autor: kamska » wt cze 03, 2008 00:52

Witam,

TDi na pompo-wtryskach, idealny silnik z przebiegiem 110TKM z 02r.
Jakie paliwa zalecacie? Czy musi byc cos ekstra typu verwa z orleny, czy tez wystarczy zwykly diesel dla ciezarowek? Oczywiscie tylko i wylacznie na markowych stacjach.

P.S. paliwo bardzo drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezarowek.

pozdrawiam

Kamil
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 14:04 przez kamska, łącznie zmieniany 2 razy.



hakerek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
Lokalizacja: okolice Biłgoraja
Kontakt:

Post autor: hakerek3 » wt cze 03, 2008 01:03

tu już jest Twoja wola ;). znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze. można oczywiście też lać "zwykłe" paliwo ale proponuję być w 100% pewnym co do jakości, bo jak wiesz pompowtryski nie lubią szajsu i potrafią się szybko mścić wysokimi kosztami naprawy... :grrr:



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » wt cze 03, 2008 01:22

hakerek3 pisze:znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze
Nie zbyt jasno wyrazilem- chodzi mi oto, czy ma to byc Ekstra diesle, czy tez zwykły? np. Orlen i Schell posiada dwa rodzaje Diesla, Ten drozszy podobno jest wydajniejszy. A jak to sie przeklada na jakosc???
Czy to pompowtrysków musi byc ten drozszy, wydajniejszy, czy tez zwykly dla " ciezarowek" ( caly czas mam na mysli Schell i Orlen).
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 01:22 przez kamska, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 03, 2008 07:33

To specjalnego znaczenia nie ma - jakie.Chcesz to kupujesz...często reklamę.
Ważne aby było czyste a szczególnie bez śladów wody. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Post autor: Buwik » wt cze 03, 2008 07:35

Jak na markowych stacjach to możesz lać to i to bo oba są dobre, co do dojścia do ON za 3PLN to bym nie ryzykował i nie wlewał do baku nic takiego niewiadomego pochodzenia.


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

hakerek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
Lokalizacja: okolice Biłgoraja
Kontakt:

Post autor: hakerek3 » wt cze 03, 2008 09:38

kamska pisze:
hakerek3 pisze:znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze
Nie zbyt jasno wyrazilem- chodzi mi oto, czy ma to byc Ekstra diesle, czy tez zwykły? np. Orlen i Schell posiada dwa rodzaje Diesla, Ten drozszy podobno jest wydajniejszy. A jak to sie przeklada na jakosc???
Czy to pompowtrysków musi byc ten drozszy, wydajniejszy, czy tez zwykly dla " ciezarowek" ( caly czas mam na mysli Schell i Orlen).
więc o to chodzi ;) mogą to byc również zwykłe diesle jak poprzednicy stwierdzili ale musisz być pewien co do jakości. a co do tej ropki po 3.00zl to ja bym nie ryzykował...
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 09:39 przez hakerek3, łącznie zmieniany 1 raz.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

jakie paliwo

Post autor: wielblad2 » wt cze 03, 2008 09:55

siema jak kochasz swoje autko to je szanuj nie lej ścierwa do baku .pare razy zalałem eko na orlenie i myślałem że umre z e złości w trasie byle górka i były schody .leje teraz tylko verwe na orlenie lub na shelu to lep[sze .różnica daje sie odczuć prawie natychmiast a i silnik lżej dycha . dbaj o wynalazek wujka Rudolfa bo naprawde warto uwierz. :bigok: :okej: te wynalazki potrafią z nami gadać tylko trzeba nauczyć sie ich słuchać a i dać im o co proszą inaczej zmoka i po kieszeni . moje mk3 i mk4 jeszcze mnie nie zawiodły . w trasie mnie nigdy nie zostawił zawsze wracały do domu ,czasem z bólami ale szły. :pub: :kufel:



P.S. paliwo kurewsko drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezaroweg.
jakcie stać na remonty to lej dziadostwo od ciężarówek i życze powodzenia
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 10:07 przez wielblad2, łącznie zmieniany 2 razy.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » wt cze 03, 2008 10:05

Mój kumpel jak kupowałem swojego Golfa na pompowtryskach powiedział ,że "jak będziesz chciał nim długo i bezawaryjnie jezdzić , to musisz się liczyć z drogim paliwem bo ten silnik jest MEGA czuły na złą jakośc paliwa"....Tak więc nie oszczędzaj i lej dobrej jakości paliwo.Ja leje TYLKO Shell V-Power Diesel i BP Ultimate ( bardzo czesto również zalewam na pełny BAG uszlachetniacz STP do czyszczenia wtrysków- POLECAM!)
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 10:05 przez losdamianos, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 03, 2008 10:10

Jakości paliwa (jak piwa)nie sprawdzisz...ale możesz się ustrzec przed następstwami.
To już na pw... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » wt cze 03, 2008 13:39

Ja leje na Orlenie ekodiesel (ten zwykły diesel), ale od czasu do czasu wlewam też Verve bo silnik wtedy odpoczywa - takie mam wrażenie :D
PS. Nie myl ekodiesla z biodieslem :helm:



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » czw cze 05, 2008 22:37

Serdecznie dziekuje za dobre rady ;).

Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej ;). Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln ;).

Wczesniej caly czas jezdzilem na verwie, a dzis poraz pierwszy wlalem ecodisesla. Motor pracuje idealnie, tylko komputer na poczatku wskazywal jakies kosmicze spalenie typu 20-30l, hehe naszczescie szybko sie unormowalo ;)

pozdrawiam

Kamil



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw cze 05, 2008 22:42

kamska pisze:Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln .
Dokladnie.... :grin:


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Forest89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 565
Rejestracja: pn lut 25, 2008 12:48
Lokalizacja: Osaka
Kontakt:

Post autor: Forest89 » czw cze 05, 2008 23:38

kamska pisze:Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej ;) . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln ;) .
Yyy a jak to działa bo nie bardzo rozumiem :oops:



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Post autor: kamska » pt cze 06, 2008 00:05

Forest89 pisze:
kamska pisze:Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej ;) . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln ;) .
Yyy a jak to działa bo nie bardzo rozumiem :oops:

To dziala tylko i wylacznie, gdy masz uklady z kierowcami ;). Np. tak jak ja pracujesz w firmie logistycznej.

A wyglada to tak, kierowca posiada karte platnicza. Leje do swojego Tira 1000l z czego 50 oddaje Tobie. Odbiera fakture na 1000l+ $ ode mnie. Pozniej musi tylko zmiescic sie w normie, hehehe

kamil



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości