Strona 1 z 1
Klopoty z układem kierowniczym
: pn cze 02, 2008 23:21
autor: piotrekkk1983
Witam Mam Takie pytanko Czy mogl by mi ktos pomoc w takiej Kwestii.Posiadam Mrk3 Od Dzis na postoju i w czasie jazdy Kierownica Rusza mi sie w boki w lewo i w prawo. Nie wiem co to moze być??? POMOCY!!
: wt cze 03, 2008 00:06
autor: sas_gti
problem byłby chyba jakby sie nie ruszała
a tak na poważnie to jakto ci sie rusza? Sama? moze postaraj sie to opisac dokladniej
: wt cze 03, 2008 00:30
autor: Buwik
Jak masz luz na kierownicy, to masz luzy w zawieszeniu, na podnośnik lub kanał i chyba nie musze mówić jak to się sprawdza
: wt cze 03, 2008 00:32
autor: sas_gti
Buwik, a nie przypadkie mw ukłądzie kierowniczym? mysle ze to miales na mysli w pierwszej kolejnosci.
: wt cze 03, 2008 08:08
autor: piotrekkk1983
sas_gti pisze:problem byłby chyba jakby sie nie ruszała
a tak na poważnie to jakto ci sie rusza? Sama? moze postaraj sie to opisac dokladniej
Cala Kolumna Kierownicy wlacznie z wlacznikiem sw awaryjnych i stacyjka mi przeskakujeo kilka cm albo w jedna strone albo w druga.Glupie uczucie i nie wiem czym jest to spowodowane Bo kierownica sie kreci ale dziwnie bo jak sie kierownica ruszy to ona Pyk i jest albo kilka cm w lewo albo kilka cm w prawo w poziomie.
: wt cze 03, 2008 15:55
autor: Lipek81
W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.
: śr cze 04, 2008 13:43
autor: piotrekkk1983
Lipek81 pisze:W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.
Dzieki za pomoc
Bo to takie glupie uczucie