Klopoty z układem kierowniczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrekkk1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Klopoty z układem kierowniczym

Post autor: piotrekkk1983 » pn cze 02, 2008 23:21

Witam Mam Takie pytanko Czy mogl by mi ktos pomoc w takiej Kwestii.Posiadam Mrk3 Od Dzis na postoju i w czasie jazdy Kierownica Rusza mi sie w boki w lewo i w prawo. Nie wiem co to moze być??? POMOCY!!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt cze 03, 2008 00:06

problem byłby chyba jakby sie nie ruszała :)
a tak na poważnie to jakto ci sie rusza? Sama? moze postaraj sie to opisac dokladniej



Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Post autor: Buwik » wt cze 03, 2008 00:30

Jak masz luz na kierownicy, to masz luzy w zawieszeniu, na podnośnik lub kanał i chyba nie musze mówić jak to się sprawdza :D


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt cze 03, 2008 00:32

Buwik, a nie przypadkie mw ukłądzie kierowniczym? mysle ze to miales na mysli w pierwszej kolejnosci.



piotrekkk1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: piotrekkk1983 » wt cze 03, 2008 08:08

sas_gti pisze:problem byłby chyba jakby sie nie ruszała :)
a tak na poważnie to jakto ci sie rusza? Sama? moze postaraj sie to opisac dokladniej

Cala Kolumna Kierownicy wlacznie z wlacznikiem sw awaryjnych i stacyjka mi przeskakujeo kilka cm albo w jedna strone albo w druga.Glupie uczucie i nie wiem czym jest to spowodowane Bo kierownica sie kreci ale dziwnie bo jak sie kierownica ruszy to ona Pyk i jest albo kilka cm w lewo albo kilka cm w prawo w poziomie.
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 08:10 przez piotrekkk1983, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt cze 03, 2008 15:55

W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

piotrekkk1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: piotrekkk1983 » śr cze 04, 2008 13:43

Lipek81 pisze:W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.
Dzieki za pomoc :) Bo to takie glupie uczucie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości