Strona 1 z 1

Bledy. Szarpie przy dynamicznym przyspieszaniu

: ndz cze 01, 2008 17:21
autor: wolff
Witam wszystkich.
Od pewnego czasu po podlaczeniu pod vaga pojawia mi sie na zmiane albo bład 16515 lub 16518(oczywisie sa kasowane na natychmiast.). Objawy samochodu sa nastepujace:szarpie po mocniejszym wcisnieciu gazu przy obrotach ok 1200-2000.Jak sie rozpedzam wolno jest wszystko ok.Silniczek pracuje równiutko ma kopa.Mam dwie sondy -wychodzi na to ,ze to ta przed katalizatorem.Czy to sonda do wymiany.A co by sie stało jakbym odlaczył wtyk od niej-jakie wtedy beda objawy.Wiec odlaczylem wtyk od sondy przed katalizatorem i jest tylko szarpanie jak jade np.na drugim biegu bez gazu i raptownie wcisne gaz do dechy.Czy tak ma byc z tym szarpaniem.Przyznam ,ze po odlaczeniu sondy jest duzo lepiej jezeli chodzi o szarpanie .Jezeli jade chociaz na malym gazie i nagle depne samochod przyspiesz a płunnie.Czy to szarpanie przy minimalnym gazie jest spowodowane brakiem sondy?
Prosze o porade bo juz sam nie wiem co o tym wszystkim myslec.

: ndz cze 01, 2008 19:47
autor: greg
16515 Reihe 1 - Sonde 1 - Spannung zu niedrig
16518 Reihe 1 - Sonde 1 - Keine Aktivität

: ndz cze 01, 2008 19:55
autor: wolff
greg pisze:16515 Reihe 1 - Sonde 1 - Spannung zu niedrig
16518 Reihe 1 - Sonde 1 - Keine Aktivität
Z niemieckim u mnie cieniutko-czy mozna na polski przetłumaczyć?

: ndz cze 01, 2008 20:16
autor: harrygo1
16515 = P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0130 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"

16518 = P0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)
P0134 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności"

Posprawdzaj przewód od sondy zapewne gdzieś przerwany.

: ndz cze 01, 2008 20:26
autor: Paweł Marek
greg pisze:Spannung zu niedrig
dosłownie - za niskie napięcie