Strona 1 z 2
[MK2] gleba...wasze opinie i zdjęcia potrzebne:)
: pn cze 20, 2005 11:10
autor: Gwiazdor
Noszę się z zamiarem włożenia zawieszenia do mojego MK2 GT (seryjnie już obniżony o 10mm)
I teraz moje pytanie które lepsze czy -60/-40 czy -40/-40.
Czy to obniżenie jest liczone od standardowych spreżyn czy oniży mi o tyle samo jak w zwykłym.
Czy -60 na przód to nie będzie za dużo na polskie drogi szczególnie przy dokładce od GTI?
: pn cze 20, 2005 12:05
autor: guti
zajrzyj na forum filmy i zdjecia, skromnie powiem ze mam poscik w ktorym jest zdjecie mojego golfika -60/-60

: pn cze 20, 2005 13:43
autor: TACYK
Nie wiem jakie sa drogi po których smigasz na codzien ale tak jak u mnie w lubelskim to 60/60 nie ma opcji 40/40 jeszcze da rade wiec takie cos bym Ci polecal a autko nabiera wygladu pieknego:))
: pn cze 20, 2005 13:55
autor: replay
-60/-60 ladnie wyglada, ale faktycznie to zalezy od drog. Ja mam w moim zalozone -40/-40 autko ladnie wyglada.. jesli chodzi o przyczepnosci jest super bo mam do tego jeszcze odpowiednie oponki. I nawet przy moim zawieszeniu zdarzylo m sie na dziurach zahaczyc pare razy dokladka od GTI.. no i jeszcze jedna sprawa.. komfort jazdy.. napewno lepszy na -40/-40.. no ale z tym sie trzeba liczyc ze albo nisko albo komfortowo

: pn cze 20, 2005 18:23
autor: dioob
Zapodaj -60/-40 i bedzie gitara.Kwestia przyzwyczajenia.Na -40 niema co nawet kasy wydawac bo po dwóch miesiącach i tak zapodaż -60.
Moim skromnuym zdaniem -60 to już taki standardzik w mk2.Niema sie co bac, do odwarznych świat należy

Re: [MK2] gleba...wasze opinie i zdjęcia potrzebne:)
: pn cze 20, 2005 22:21
autor: briano
KUp sobie kit 60/40 z możliwością regulacji tyłu

: pn cze 20, 2005 22:32
autor: Gwiazdor
Wolałbym -60/-40 ale boję się o przód...bo waidomo równo to równo ale czasmi się zdarzą niezłe wyboje i nie wiem czy -60 nie będzie za nisko...szczególnie zimą...
W rachubę wchodzą dwie opcje -60/-40 albo -40/-40
: pn cze 20, 2005 22:34
autor: Gwiazdor
Aha i ile to mi obniży prześwit...jak mam już -10 standardowo od oryginału...czy to będzie -50/-30 bo już nie wiem jak to się liczy...
: pn cze 20, 2005 22:42
autor: k3fir
TheGwiazdor pisze:Aha i ile to mi obniży prześwit...jak mam już -10 standardowo od oryginału...czy to będzie -50/-30 bo już nie wiem jak to się liczy...
to 10 to masz na sprezynach, a jak wstawisz kit to bedziesz mial inaczej 60/40 to malo i zadnej tragedii nie ma, u mnie dziury sa to je mijam a i pod kazdy kraweznik normalnie podjade, przeciez nie wjezdzasz centralnie prosto no nie

bo bys dokladke polamal. Jak zalozysz to poczatkowo bedziesz nazekac pewnie a to twardo a to szamto

ale pozniej zapomisz o tym

i bedziesz sie cieszyc z zakretow gdzie inni musza zwalniac do 30km by nie przewrocic sie a ty lecisz 70 jak po szynach

: pn cze 20, 2005 22:53
autor: Gwiazdor
No to chyba założe -60/-40...w sumie drogi się poprawiają u nas...tak sądzę.
: wt cze 21, 2005 00:06
autor: k3fir
TheGwiazdor pisze:No to chyba założe -60/-40...w sumie drogi się poprawiają u nas...tak sądzę.
to moze moje bys lykna bo ja zmienil bym na 80/80
: wt cze 21, 2005 00:48
autor: MALY.
Wkładaj -60/-40 dasz rade spokojnie jezdzic i bedzie miał fajniejszy wyglad niz na -40/-40.
Ja mam u siebie duzo nizszą glebe i daje rade smigac

Pozdro
: wt cze 21, 2005 00:59
autor: Gwiazdor
k3fir pisze:TheGwiazdor pisze:No to chyba założe -60/-40...w sumie drogi się poprawiają u nas...tak sądzę.
to moze moje bys lykna bo ja zmienil bym na 80/80
Zależy za ile, jaka firma, czy z amorkami czy bez?
: wt cze 21, 2005 11:18
autor: replay
to wlasnie tez duzo zalezy od firmy ja mam u siebie zestawik KONI -40/-40 i powiem Wam ze siedzi mi nizej niz Golfik qmpla ktory ma wlasnie -60/-60 jakies nieznanej firmy "Kogucik"
