[MK2] Ekonomiczna jazda 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hunter79

[MK2] Ekonomiczna jazda 1.6

Post autor: hunter79 » czw lis 04, 2004 15:17

Wlasnie sie zastanawiam jaka jest ekonomiczna jazda golfem II 1.6 i przy jakiej predkosci zaleca sie zmiane biegow. Pozdr.
Ostatnio zmieniony sob lis 04, 2006 21:14 przez hunter79, łącznie zmieniany 1 raz.



lysy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 12:25
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Post autor: lysy » czw lis 04, 2004 15:51

ja jak chce jechac swoim ekonomicznie to nie dopuszczam do przekroczenia 3 tys obrotow - no ale ja mam diesla. musisz sam wyczuc do ilu obrotow w Twoim przypadku mozesz pociagnac silnik.
pozdrawiam



hunter79

:-)

Post autor: hunter79 » czw lis 04, 2004 17:08

niestety nieposiadam w golfiaczu obrotomierza :( i dlatego zadalem to pytanie braci boardowej, ciekawe jak duzy vir w baku robi sie gdy go czasem przeciagne 145 -150 na 3 biegu :) i ile moze miec obrotow.



Mac_wwa

Post autor: Mac_wwa » czw lis 04, 2004 17:56

podlaczam sie do pytania :cool:
a ile pali twoj golf?
moj 10 l/100 km...



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » czw lis 04, 2004 18:35

mój 1.6 też 10/100 troche mi to dużo :/



hunter79

...

Post autor: hunter79 » czw lis 04, 2004 21:18

zatakowalem go po sam korek i po przeliczeniu wyszlo w okolicach 8,2-8,3 L /100km (cykl mieszany) i jazda tak do 130 km na h (5 bieg) ale wtedy jeszcze niewiedzialem ze golf z atkim silnikiem na 3 biegu pojdzie ponad 145km/h :jezor: i ostatnim czasy troche go lubie "przeciagnac" n ale mysle ze 10-11 to spokojnie wchlonie przy dynamicznej jezdzie.
p.s jutro wybieram sie do serwisu VW na uregulowaniu obrotow bo chodzi jak chce :(



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lis 05, 2004 01:49

ja od 2 tankowań go stasznie deptam i jak koledzy to nazywają przeciagają:) oczywiscie staram sie nic nie rozwalić:) ale każde swiatła muszą być moje:) i nie przekrczam narazie 10l/100 ale na trasie mi spalił 6,4/ 100km a w mieszanym cyklu z wakacji to 7,5-8 max a te 10 to tylko w mieście bo nie wyjeżdzam daleko i to na krutkich odcinkac, okolo 10-15km w jedną stron na uczelnie i z deptaniem wiec chyba nie tak żle, w połowie drogi jest juz ciepły :grin:


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt lis 05, 2004 11:54

Ja jak depcze swojego TD to potrafi 8l/100 spalić (przedostatni zbiornik tyle wyszedł, duuuża większość to miasto) ale jak się jeździ spokojnie i trochę w trasie to 5,5 l/100km.
Zdresztą podobnie miałem z 1.6 D butowanie 7.5 l/100 spokojna jazda 4,3 l/100 km.


Nissan Patrol K160

edass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt paź 08, 2004 14:31
Lokalizacja: CK

Post autor: edass » pt lis 05, 2004 15:04

moj pali niecale 9l/100km po miescie (bardzo krotkie trasy 5km kilka razy dziennie) ia na trasie jak go od szfabof ;) ciagnalem wyszedl 6,3 ale to piekna droga
taraz zalozylem gaz i chodziniezle ale spalania jeszcze nie ustalilem bo dopiero 220km od tankowania zrobilem


Trabant plastik jest fantastik!

noname
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 25, 2004 13:09
Lokalizacja: Nowogrod Bobrzanski
Kontakt:

Post autor: noname » pt lis 05, 2004 18:47

przeciagne 145 -150 na 3 biegu

dobre zarty....


GTI

hunter79

Post autor: hunter79 » pt lis 05, 2004 18:54

powaznie mowie jechalem z kumplem, ziomek byl w szkoku bo jego toyota na 3 biegu poleci max do 140 i odcinany ma doplyw paliwa a tu sporo przekroczylem.
Sam bym nieuwirzyl ale fakt jest ze "mustangi" w tym samochodzie widze jak wrzuce 3 bieg.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt lis 05, 2004 20:29

noname pisze:
przeciagne 145 -150 na 3 biegu

dobre zarty....

Też w to nie wierze, niema takiej możliwości, licznik ci kłamie :jezor:

Poważnie, bo max na 3 biegu to chyba ze 135-140 nie wiecej, 120 na 3 to juz duż. Ja raz do 130 pociagnełem, ale to już strach bo mi nie odcina, mi sie chrzani cały silnik:)


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Re: ...

Post autor: mustang7 » sob lis 06, 2004 00:06

hunter79 pisze: jutro wybieram sie do serwisu VW na uregulowaniu obrotow bo chodzi jak chce :(
to jak wyregulujesz to powiedz ile taka imprezka w serwisie kosztuje?



hunter79

narazie sie wstrzymalem Panowie

Post autor: hunter79 » sob lis 06, 2004 01:02

najpierw go "zagazuje" a dopiero jak cos podjade do serwsu VW (konsultacja u doradcy technicznego (diagnosta) czy jakos tak ) Kolega zadzwonil do serwisu VW podobno sama wizyta (przeglad) kosztuje 200 zl + VAT w ta cene jak cos wyregulowuja komputer- sterownik bo u mnie jest ten problem a za inne usterki mechaniczne trzeba indywidualnie sie dogadywac niestety nic wiecej niewiem. Pozdr. p.s Powaznie mowie przeszlo 145 km/h no z delikatnej gorki ale nie z przepasci :P zero odciecja paliwa ale za to czasem mi obetnie na 5 biegu przy 90km :( chyba ten golf lubi tryb jazdy "wnuczka" (dynamiczna) a nie "dziadka" (ekonomiczna) ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości