klepiące zawory, popychacze ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
klepiące zawory, popychacze ?
Na zimnym słychać jak coś klepie (stuka) tylko nie wiem co, popychacze czy zawory. Na ciepłym silniku klepanie maleje ze prawie go nie słychać.
tak to słychać (obraz się tnie, ale dźwięk jest normalny)
I puki co nie mam zamiaru remontować silnika i zastosowałbym najlepiej jakis dodatek do oleju który zmniejszy klepanie.
mam dwa na oku:
- ceramizer (czytałem o tym na forum, każdy ma swoje zdanie na ten temat, moje jest raczej pozytywne
- LIQUI MOLY - WYCISZA HYDRAULICZNE POPYCHACZE (o tym zabardzo nic nie wiem ) http://moto.allegro.pl/item369669999_li ... e_hit.html
tak to słychać (obraz się tnie, ale dźwięk jest normalny)
I puki co nie mam zamiaru remontować silnika i zastosowałbym najlepiej jakis dodatek do oleju który zmniejszy klepanie.
mam dwa na oku:
- ceramizer (czytałem o tym na forum, każdy ma swoje zdanie na ten temat, moje jest raczej pozytywne
- LIQUI MOLY - WYCISZA HYDRAULICZNE POPYCHACZE (o tym zabardzo nic nie wiem ) http://moto.allegro.pl/item369669999_li ... e_hit.html
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Ceramizer nie ma nic wspólnego z klepiącymi zaworami czy popychaczami więc jego stosowanie w tym przypadku było by bez sensu. Dodatek do oleju LIQUI MOLY stosuje u siebie i moge powiedzieć że działa. Zmniejsza stuki popychaczy jednak nie ma co liczyć że znikną całkowicie jeśli popychacze są mocno zużyte.
=-Pinhead-=
mi tez stuka w silniku,przed wymiana oleju na oleju lotos gas 15w/40 stukalo jakies 5 sekund po odpaleniu rano.po wymianie na castrol 15w/40 i przejechaniu 200 kilometrow zaczelo stukac dluzej tj.po postoju okolo 8 godzin musze przejechac jakies 5 km zeby przestalo stukac,czy to jest duzy problem?i jesli jest cos do wymiany to co i jaki bedzie tego ewentualny koszt.Prosze o odpowiedzi i z gory dziekuje
ale jak sie leje dziadoski olej to bardziej bedzie stukac, przynajmniej u mnie tak bylo, mialem mineralny do niego dolany podobny srodek (jakis doktor) stukalo masakrycznie, nadeszla wymiana zalalem polsyntetykiem 10W40 shell helix plus, i teraz przy ostrym podjezdzaniu pod gore czasem jakis jeden popychacz stuknie, po odpaleniu zimnego nic nie stuka
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
ta szklanki walą aż miało ja proponuje zmienić olej w raz z filtrem jak się nieboisz (chodzi mi tutaj o mity że się silnik rozszczelania) to kup liqui moly motroclean do przepłukania silnika wlewasz przed zmianą do starego oleju uruchamisz silnik na 15min po czym spuszczasz stary olej. ten dodatek zawiera skoncentrowane dysperganty które występują w każdym oleju po to żeby utrzymać silnik w czystości tylko w tym preparacie są one w większym stężeniu i rozpuszczają syf w silniku, niesłuchaj pierdół typu że zatkają się kanały olejowe bo syf jest rozpuszczany a nie odrywany od ścianek silnika jak zlejesz stary olej będzie czarniutki aż miło, robi się to po to żeby nieobciążać nowego oleju syfem który jest w silniku. moge podać swój przykład po sprzedaniu golfa kupiłam bmw e30 miała olej mineralny zlałem go i wlałem valvoline 10W40 w miniony wtorek zapodałem liqui moly motorclean i spuściłem olej po 15min, olej miał przejechane 2500tyś a był czarniutki że hej po tej operacji wlałem mobila 5W50 i jest w porządku jak narazie
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 10:43 przez Bąku, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ooo ladnie szklaneczki napierd.....
mialem tak samo jakies dwa miesiace temu , czasem pomagało ponowne odpalenie jak juz pompa naciagła oleju i dala cisnienie
Ogldalem w srodku te popcychacze jak wyciagnalem i tam sa takie zaworki jakby , one sa zapieczone najprawdopodobniej jak i u mnie,
co do kosztów to ja kupilem kompet za 110 zł z przesyłka , firma INA, innych nie uznaje.
Na allegro jest koles który sprzedaje po takiej cenie komplety , jakos z hurtowni jest czy z warsztatu , nie wiem nie obchodzi mnie ,w azne ze przyslal to co zamawialem no i zdrowo taniej jak 20 za sztuke
Teraz jest jak makiem zasiał,a wtedy to az sie serce krajało.
Wymien szklanki bo w zime bedziesz odpalał auto w nausznikach zeby nie syszec jak klepia:)
pozniej jak sie rozgrzeje to moze mu minie, ale mnie cykały przez dobre 10 minut prawie. Na pocatku dwa , pozniej 3 , a jak sie rozgrzal to jeden miarowo sobie cyk cyk robi , czasami przestawał. Wkurzało mnie to, wymieniłem i spokój na nastepne 300 000 tys KM
podobno popychacze nie lubia olejów mineralnych , sa one gestsze i nie napełniaja szybko popychaczy i pozniej dzieja sie takie rzeczy. Pozdrawiam,
Jak cos to wal na PW to Ci podam namiary do kolesia który ma po 100 komplety, On zazwyczaj wystawia 2-3 komplety wiec trzeba go upolowac, moim zdaniem warto bo markowe i w dobrej cenie.
mialem tak samo jakies dwa miesiace temu , czasem pomagało ponowne odpalenie jak juz pompa naciagła oleju i dala cisnienie
Ogldalem w srodku te popcychacze jak wyciagnalem i tam sa takie zaworki jakby , one sa zapieczone najprawdopodobniej jak i u mnie,
co do kosztów to ja kupilem kompet za 110 zł z przesyłka , firma INA, innych nie uznaje.
Na allegro jest koles który sprzedaje po takiej cenie komplety , jakos z hurtowni jest czy z warsztatu , nie wiem nie obchodzi mnie ,w azne ze przyslal to co zamawialem no i zdrowo taniej jak 20 za sztuke
Teraz jest jak makiem zasiał,a wtedy to az sie serce krajało.
Wymien szklanki bo w zime bedziesz odpalał auto w nausznikach zeby nie syszec jak klepia:)
pozniej jak sie rozgrzeje to moze mu minie, ale mnie cykały przez dobre 10 minut prawie. Na pocatku dwa , pozniej 3 , a jak sie rozgrzal to jeden miarowo sobie cyk cyk robi , czasami przestawał. Wkurzało mnie to, wymieniłem i spokój na nastepne 300 000 tys KM
podobno popychacze nie lubia olejów mineralnych , sa one gestsze i nie napełniaja szybko popychaczy i pozniej dzieja sie takie rzeczy. Pozdrawiam,
Jak cos to wal na PW to Ci podam namiary do kolesia który ma po 100 komplety, On zazwyczaj wystawia 2-3 komplety wiec trzeba go upolowac, moim zdaniem warto bo markowe i w dobrej cenie.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
panowie bawcie sie dalej . podobno najlepszą nauką jest portfel po co wydawać 320 lub 160 pln jak mozna wydać za jednym razem 1200 lub wiecej zależy od silnika.klepanie to góra minuta dwie ale jeśli dłużej to czas brać się za robotę a nie lanie dziadostwa do silnika . dlaczego lotos stoi na półkach ?-bo dziadostwo leje bida a nie miłośnik ifanatyk golfa lub innego vw. dbajmy o nie one są takie wdzięczne .mój mk3 na trzech garach przyszedł 40 km a umarł dopiero pod klatką schodową .stukał walił a szedł w trasie mnie nie zostawił więc czasem warto zadbać o te cuda.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości