po wymianie tarcz i klockow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie tarcz i klockow
Witam
Po wymianie klockow i tarcz przod/tyl gdy podnosze samochod i zakrece kolem to z przodu slychac ze klocek trze o tarcze nie jakos mocno ale slychac ze trze, z tylu jest tak samo czy to jest normalne czy nie powinno byc tak ze gdy nie hamuje to jest luz miedzy tarcza i klockiem, dodam ze po kilku kilometrach jazdy i kilku hamowaniach z predkosci 140-120 do 0 ( hamowanie lekkie na dluzszym odcinku nie petarda w pedal) gdy wrocilem do domu tarcze byly mocno gorace felga ciepla i przez chwile bylo widac lekkie dymienie czy tak jest czy mam nie poprawnie wymienione czesci?
Po wymianie klockow i tarcz przod/tyl gdy podnosze samochod i zakrece kolem to z przodu slychac ze klocek trze o tarcze nie jakos mocno ale slychac ze trze, z tylu jest tak samo czy to jest normalne czy nie powinno byc tak ze gdy nie hamuje to jest luz miedzy tarcza i klockiem, dodam ze po kilku kilometrach jazdy i kilku hamowaniach z predkosci 140-120 do 0 ( hamowanie lekkie na dluzszym odcinku nie petarda w pedal) gdy wrocilem do domu tarcze byly mocno gorace felga ciepla i przez chwile bylo widac lekkie dymienie czy tak jest czy mam nie poprawnie wymienione czesci?
rób tak dalejl.e pisze:dodam ze po kilku kilometrach jazdy i kilku hamowaniach z predkosci 140-120 d
przez nawet 150-200km musisz unikac gwałtownego hamowania !!!
chyba ze już musisz !
one same się dotrą nie odrazu !
to nic że kloce i tarcze sa nowe
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 22:07 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Wszystko jest w porządku- wszystko się dociera.
Unikaj jak kolega napisał, gwałtownego hamowania przez około 200 km, powinno się dotrzeć przy około 300-400 km.
To,że klocki ocierają lekko o tarcze, to też normalka, tam jest bardzo mała przerwa.
Unikaj jak kolega napisał, gwałtownego hamowania przez około 200 km, powinno się dotrzeć przy około 300-400 km.
To,że klocki ocierają lekko o tarcze, to też normalka, tam jest bardzo mała przerwa.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 23:35 przez blackwhite, łącznie zmieniany 1 raz.
Black
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
zapytam kolege czy po wymianie tarcz i klock ow odpowietrzył cały układ jeśli nie to pomimo wszystko powinien nawet gdy nie były rozbierane zaciski u mnie też sie grzały ale po dotarciu jest git po odpowietrzeniu powinien mieć jeszcze lżej.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Przede wszystkim podczas wymiany klocków tłoczek powinien być wyczyszczony i umyty płynem(jego wystająca część) a później ruchem obrotowym wciśnięty do środka ponieważ podczas pracy hamulców robi się grzybek uniemożliwiający jego chowanie .
A co docierania się hamulców zwane układaniem się klocków to jesteś na złej drodze ponieważ je szybko zeszklisz i znów będą do wymiany czytaj wypowiedź ---dziejo----
A co docierania się hamulców zwane układaniem się klocków to jesteś na złej drodze ponieważ je szybko zeszklisz i znów będą do wymiany czytaj wypowiedź ---dziejo----
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 19:18
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości