Wczoraj jak grzebałem w autku, znlazłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym, trzy wtyczki, jedna pojedyńczy bolec koloru czarnego, jedna wtyczka potrójny bolec i właściwie nie wtyczka a gniazdko na trzy bolce. CO TO MOŻE BYĆ????
halogeny, do wspomagania
a no właśnie, nie mam wspomagania, prosta wersja pojazdu z 1991 roku model 19E
A ktoś wie co to oznacza to 19E
Będę "dzwięczny" za pomoc
[mk2] dziwne wtyczki w 1,6 PN
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
Re: [mk2] dziwne wtyczki w 1,6 PN
Toi całe 19E to typ chyba nadwozia albo ajkies takie oznaczenie modelowe golfa 2.gajczak pisze:Wczoraj jak grzebałem w autku, znlazłem pod zbiorniczkiem wyrównawczym, trzy wtyczki, jedna pojedyńczy bolec koloru czarnego, jedna wtyczka potrójny bolec i właściwie nie wtyczka a gniazdko na trzy bolce. CO TO MOŻE BYĆ????
halogeny, do wspomagania
a no właśnie, nie mam wspomagania, prosta wersja pojazdu z 1991 roku model 19E
A ktoś wie co to oznacza to 19E
Będę "dzwięczny" za pomoc
Co tsdo tych złączek to dwie sa od kierunkowskazów bocznych których pewnie ni eposiadasz, mozesz załozyc i podaczyć pod te przewodziki, a ten trzeci to od halogenów albo przeciwmgielnych, zależy co podepniesz.
Mk3 GTI 16V ABF
Dzięki dzięki
a jakbyś jeszcze mógł mi powiedzieć, gdzie jest podłączony, a właściwie powinien być podłączony jeden z trzech przewodów masowych (-) )wychodzących z akumulatora - bo on, że tak powiem po wizycie u blacharza sobie wisi podpięty "w niebycie".
Pierwszy najgrubszy, wchodzi pod obejmę w podstawie akumulatora i dalej od góry dopięty jest do skrzyni biegów.
Drugi o ile mnie pamięć nie myli włazi w wiązkę chyba prowadzącą do urządz. sterującego czy czegoś tam.
I ten TRZECI jako najistotniejeszy - on sobie biegnie z wiązką pod podszybiem od wnętrza komory silnika, (patrząc z przodu na samochód po lewej stronie) widać go z tyłu w okolicach gaźnika , a starczy go na długość, żeby powiedzmy podpiąc go do gaźnika właśnie, lub gdzieś do kolektora ssącego (gdzieś tam w książce wyczytałem), CHYBA ŻE MECHANIOR MI GO OBCIĄŁ.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź. Acha objawy dziwne jakie miałem ostatnio to nierównomierna praca na jałowym, w czasie jazdy pedał gazu sobie "tańczył" sam i czasem autko zachowywało się tak jakbym miał tempomat, rano coś jakby ssanie nie działało. Teraz mi to przeszło.
SORKI za nieco przedługawy pościk ale chciałem alles wytłumaczyć.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi odnośnie powyższego.
a jakbyś jeszcze mógł mi powiedzieć, gdzie jest podłączony, a właściwie powinien być podłączony jeden z trzech przewodów masowych (-) )wychodzących z akumulatora - bo on, że tak powiem po wizycie u blacharza sobie wisi podpięty "w niebycie".
Pierwszy najgrubszy, wchodzi pod obejmę w podstawie akumulatora i dalej od góry dopięty jest do skrzyni biegów.
Drugi o ile mnie pamięć nie myli włazi w wiązkę chyba prowadzącą do urządz. sterującego czy czegoś tam.
I ten TRZECI jako najistotniejeszy - on sobie biegnie z wiązką pod podszybiem od wnętrza komory silnika, (patrząc z przodu na samochód po lewej stronie) widać go z tyłu w okolicach gaźnika , a starczy go na długość, żeby powiedzmy podpiąc go do gaźnika właśnie, lub gdzieś do kolektora ssącego (gdzieś tam w książce wyczytałem), CHYBA ŻE MECHANIOR MI GO OBCIĄŁ.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź. Acha objawy dziwne jakie miałem ostatnio to nierównomierna praca na jałowym, w czasie jazdy pedał gazu sobie "tańczył" sam i czasem autko zachowywało się tak jakbym miał tempomat, rano coś jakby ssanie nie działało. Teraz mi to przeszło.
SORKI za nieco przedługawy pościk ale chciałem alles wytłumaczyć.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi odnośnie powyższego.
pozdrawiam
gajczak
gajczak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości